Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Τον Ιούλιο οι δεσμευτικές προσφορές για τον ΟΛΘ. Τέσσερις οι ενεργοί ενδιαφερόμενοι

Εντός του Ιουλίου αναμένεται να κατατεθούν, κατόπιν τρίμηνης παράτασης, οι δεσμευτικές προσφορές για την πώληση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
Μεταξύ των οκτώ επιχειρηματικών σχημάτων, που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εταιρεία στην προηγούμενη φάση του διαγωνισμού, τουλάχιστον τέσσερα φαίνεται ότι το διατηρούν, καθώς ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του ΤΑΙΠΕΔ για επικαιροποίησή του, όπως δήλωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Δημήτρης Μακρής, στη διάρκεια εκδήλωσης παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εισηγμένης σε επενδυτές.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι συζητήσεις για την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης ανάμεσα στο ελληνικό δημόσιο και την εταιρία (απαραίτητη για να προχωρήσει η διαδικασία της πώλησης), χωρίς προς το παρόν να έχουν ληφθεί αποφάσεις.
Επίσης, εντός του Απριλίου αναμένεται η τελική έγκριση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας για το master plan της εταιρείας, ώστε ακολούθως να υποβληθεί στο αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με στόχο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης "να ανέβει κατηγορία" (φτάνοντας στη μεσαία κατηγορία των ευρωπαϊκών λιμανιών, κάτι που απαιτεί επέκταση της 6ης προβλήτας και του συμβατικού λιμένος).
Πρόταση μερίσματος 0,58 ευρώ,αναπτυξιακό πρόγραμμα 15 εκατ.
Εν αναμονή των εξελίξεων, η OΛΘη διοίκηση της οποίας θα προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,58 ευρώ/μετοχή στους μετόχους, υλοποιεί για φέτος αναπτυξιακό πρόγραμμα ύψους άνω των 15 εκατ. ευρώ, το οποίο περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- τη δημιουργία νέας υπηρεσίας υποδοχής εγχωρίων containers προς εξαγωγή, κάτι που θα απαιτήσει την πρόσληψη 78 μόνιμων υπαλλήλων μέσω ΑΣΕΠ (μέχρι σήμερα, λόγω έλλειψης προσωπικού, το λιμάνι αδυνατεί ν΄ ανταποκριθεί στην τεχνολογική και λειτουργική απαίτηση για την παραμονή των κοντέινερς στο ΣΕΜΠΟ επί τουλάχιστον 24 ώρες πριν την εξαγωγή τους, με αποτέλεσμα τα εμπορευματοκιβώτια να βρίσκονται διασπαρμένα σε ιδιωτικές μάντρες κοντά στο λιμάνι).
Η δημιουργία της νέας υπηρεσίας, που θα επιτρέψει στο λιμάνι να εξυπηρετεί περίπου 100.000 κινήσεις εμπορευματοκιβωτίων, θα απαιτήσει επένδυση 2 εκατ. Ευρώ, αλλά εκτιμάται ότι άμεσα "θα βγάλει τα λεφτά της" με το παραπάνω, καθώς θα αποφέρει στην εταιρίαπρόσθετο τζίρο 4 εκατ. ευρώ και κέρδη περίπου 1 εκατ. ευρώ ετησίως.
Στο μεταξύ, παρουσιάζοντας τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας στους επενδυτές, ο κ.Μακρής σημείωσε ότι η εταιρεία παρουσίασε πέρυσι τα δεύτερα υψηλότερα κέρδη προ φόρων από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 2001.
Παρότι τα μεγέθη της μειώθηκαν σε σχέση με το 2014, οι δείκτες κερδοφορίας παρέμειναν υψηλοί. Ενδεικτικό είναι ότι το 2015 παρουσίασε εντυπωσιακή λειτουργική κερδοφορία (ΕΒΙΤDA) ίση με το 52,79% του τζίρου της.
"Λύγισαν" τα μεταλλεύματα, μειώθηκε ο τζίρος
Σύμφωνα με τον κ.Μακρή, η μείωση του κύκλου εργασιών το 2015, στα 50,8 εκατ. έναντι 54,8 εκατ. το 2014, οφείλεται κυρίως στη μειωμένη διακίνηση του συμβατικού φορτίου και ιδίως των μεταλλευμάτων (ιδίως νικελίου). Δυσμενώς επέδρασε και το λουκέτο σε μεγάλη χαλυβουργική εταιρεία- πελάτη του λιμανιού.
"Δεν χάσαμε φορτία που πήγαν σε άλλα λιμάνια. Η πτώση του τζίρου ήταν αποτέλεσμα της μείωσης στον οικονομικό κύκλο της αγοράς μεταλλευμάτων, που γνωρίζει την πιο βαθιά κάμψη πολλών ετών και που πιθανώς θα σταθεροποιηθεί εντός του 2016", σημείωσε ο κ.Μακρής, ενώ πρόσθεσε ότι πέρυσι καταγράφηκε αύξηση στη διακίνηση transitcontainers με τις χώρες Βουλγαρία και πΓΔΜ.
Διαχειρίσιμες προς το παρόν οι επιπτώσεις από τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων
Κληθείς να σχολιάσει τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων, που για τρίτο Σαββατοκύριακο απέχουν από την εργασία τους, ο κ.Μακρής επισήμανε ότι η διοίκηση επιδιώκει διάλογο με τους εργαζομένους και θα ήταν πρόθυμη να συμβάλει ακόμη και με προτάσεις για την ικανοποίηση κάποιων αιτημάτων τους, σε ό,τι αφορά θεσμικά θέματα σχετικά με τους ήδη υφιστάμενους εργαζόμενους.
"Η παράταση της αποχής των εργαζομένων έχει αρχίσει να έχει επιπτώσεις. Υπάρχουν πλοία που έφυγαν από το λιμάνι. Ωστόσο, η κατάσταση είναι προς το παρόν διαχειρίσιμη" είπε και πρόσθεσε ότι η διοίκηση θα κάνει ό,τι μπορεί για να κρατήσει ανοιχτό τον διάλογο και την οδό της συνεννόησης.
Σχετικά με το 5ετές επιχειρησιακό σχέδιο της εταιρείας, ύψους 309 εκατ. ευρώ, ο κ.Μακρής επισήμανε ότι αυτό αφορά ουσιαστικά την επέκταση της 6ης προβλήτας και ειδικότερα του κρηπιδώματος '26' κατά 660 μέτρα και του '24' κατά 380 μέτρα σε μήκος.

Την οριστική απελευθέρωση των υπεραστικών γραμμών ζητά η ομοσπονδία τουριστικών επιχειρήσεων

Επίκαιρα θέματα, όπως το μεταναστευτικό και οι συνεχιζόμενες αρνητικές επιπτώσεις του σε επίπεδο χώρας, αλλά και τοπικών προορισμών, το άνοιγμα νέων αγορών για τον ελληνικό τουρισμό σε Μέση Ανατολή και Ασία και σειρά νέων πρωτοβουλιών σε διμερές επίπεδο του υπουργείου Τουρισμού συζητήθηκαν στη συνάντηση εργασίας που έγινε μεταξύ της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕ.Π.Ο.Ε.Τ.) και της υπουργού, Έλενας Κουντουρά, όπως αναφέρει η ομοσπονδία. 
Η ΓΕΠΟΕΤ επανεπιβεβαίωσε την πρόθεση του κλάδου των τουριστικών γραφείων και τουριστικών λεωφορείων να στηρίξει απόλυτα κάθε εθνική προσπάθεια και να συμβάλει με καινοτόμες προτάσεις στη διεύρυνση του περιεχομένου και της διάρκειας του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ενδεικτικά μέσω της επαναφοράς των «πράσινων» και «λευκών» εβδομάδων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία όταν εφαρμόστηκε.
Άλλωστε η Ομοσπονδία εξ’ ιδρύσεώς της αδιάλειπτα συνεργάζεται με τον ΕΟΤ σε fam trip ξένων επισκεπτών, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας και μεταφοράς ξένων προσκεκλημένων.

Παράλληλα, εκφράστηκαν διαμαρτυρίες για την μη έγκαιρη έναρξη του διευρυμένου ωραρίου στους βασικούς αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της χώρας, όπως επετεύχθη την προηγούμενη χρονιά και ο κλάδος θεωρούσε δεδομένο ότι θα επαναληφθεί, για την ανάγκη να πραγματοποιηθεί μία ολοκληρωμένη μελέτη για την αποτελεσματική διαχείριση των ροών των επισκεπτών κρουαζιέρας στην περιοχή της Ακρόπολης στη βάση των προτάσεων της Ομοσπονδίας όπως και για το νέο, ιδιαίτερα δεσμευτικό καθεστώς κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων που εξυπηρετούν επιβάτες κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά.
Κλείνοντας την ανακοίνωσή της, η ΓΕΠΟΕΤ τονίζει ότι εξέφρασε την πλήρη αντίθεσή της στο άρθρο 74 του Νόμου 4375/2016, το οποίο με την επίφαση της έκτακτης ανάγκης επιτρέπει τη μεταφορά προσφύγων με λεωφορεία των ΚΤΕΛ και κάλεσε την Κυβέρνηση να προχωρήσει οριστικά σε πλήρη απελευθέρωση των υπεραστικών γραμμών και γενικότερα των οδικών επιβατικών μεταφορών της χώρας, προς όφελος του Έλληνα καταναλωτή που θα απολαμβάνει υψηλότερης ποιότητας υπηρεσίες σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή.

Ο Πειραιάς θα καταστεί το μεγαλύτερο hub της Μεσογείου, υπόσχεται η Cosco

Υπεγράφη η σύμβαση πώλησης του 67% του ΟΛΠ στην China COSCO Shipping Corporation Limited, έναντι συνολικού τιμήματος 368,5 εκατ., από τον Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Στέργιο Πιτσιόρλα και τον Γενικό Οικονομικό Διευθυντή (CFO) της COSCO HONG KONG, κ. Feng Jinhua.
Από κινεζικής πλευράς υποστηρίζεται ότι ο Πειραιάς θα καταστεί το μεγαλύτερο εμπορευματικό λιμάνι της Μεσογείου και ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους συνδυασμένων μεταφορών της ΝΑ Ευρώπης, με τις κατάλληλες συνέργιες με το σιδηρόδρομο.
Η υπογραφή έγινε στο Μέγαρο Μαξίμου, παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Αλέξη Τσίπρα και τουΠροέδρου της China COSCO Shipping Company Limited, κ. Xu Lirong. 
Η σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών υπογράφεται, μετά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ενώ εκκρεμεί η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Η συμφωνία θα επικυρωθεί από τη Βουλή και εκτιμάται ότι εντός του Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή.

«Με την εξέλιξη αυτή επιτυγχάνεται, με απόλυτη επιτυχία, ένα ιδιαίτερα σημαντικό ορόσημο του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, σύμφωνα και με τις δεσμεύσεις της Ελληνικής Δημοκρατίας», σημειώνει το ΤΑΙΠΕΔ.
Η συνολική αξία της συμφωνίας ανέρχεται σε 1,5 δισ. ευρώ και περιλαμβάνει: την ανωτέρω προσφορά των 368,5 εκατ. ευρώ, υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ την επόμενη δεκαετία και τα αναμενόμενα έσοδα του ελληνικού δημοσίου από τη «Σύμβαση Παραχώρησης» (αντάλλαγμα παραχώρησης σε ποσοστό 3,5% του κύκλου εργασιών του ΟΛΠ), αναμενόμενου συνολικού ύψους της τάξης των 410 εκατ. ευρώ.  
Στο συνολικό ποσό λαμβάνονται, επίσης, υπόψη τα αναμενόμενα μερίσματα και οι τόκοι που θα εισπραχθούν από το ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και οι εκτιμώμενες (πέραν των ελάχιστων υποχρεωτικών) επενδύσεις μέχρι την λήξη της παραχώρησης το 2052.
Στόχος η μετατροπή του Πειραιά στο μεγαλύτερο hub της Mεσογείου
Ο Xu Lirong, Πρόεδρος της China COSCO Shipping, δήλωσε: «Η China COSCO Shipping υλοποιεί επενδύσεις υψηλής ποιότητας στο λιμάνι από το 2009. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, έχει ενισχύσει με επιτυχία την ανταγωνιστικότητα και τη σημασία του Πειραιά στη διεθνή αγορά ναυτιλίας, και έχει συμβάλει ενεργά στην τοπική οικονομική ανάπτυξη.
Ο Πειραιάς είναι πλέον ένας σύγχρονος τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων μεγάλης κλίμακας με κορυφαίες τεχνολογίες, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι των δύο τελευταίων ετών ανάμεσα στα κορυφαία 100 εμπορευματικά λιμάνια παγκοσμίως, καθώς και ένας σημαντικός κόμβος για πολλές διεθνείς μεταφορικές εταιρείες στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου.
Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η China Cosco Shipping θα κεφαλαιοποιήσει τη στρατηγική ευκαιρία που παρουσιάζει η πρωτοβουλία “OneBelt,OneRoad”, ξεκινώντας δυναμικά μια νέα σειρά επενδύσεων σε υποδομές και λειτουργίες, που θα εξορθολογίσουν πλήρως τις επιδόσεις του λιμανιού και θα βοηθήσουν τον ΟΛΠ να αξιοποιήσει το μέγιστο των δυνατοτήτων του και να καταστεί ένα από τα κορυφαία λιμάνια στην Ευρώπη.

Η China COSCO Shipping δεν θα λειτουργεί απλώς ένα υπερσύγχρονο λιμάνι που θα συνδέει το εμπόριο της Ασίας και της Ευρώπης, αλλά επιπλέον θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και θα συνδράμει στην ενδυνάμωση της ελληνικής οικονομίας».
Από την πλευρά του, ο Zou Xiaoli, Πρέσβης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα, δήλωσε τα εξής: «Η σημερινή συμφωνία σηματοδοτεί ένα ιστορικό ορόσημο για την Σινο-Ελληνική φιλία και τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών σε πολλαπλά επίπεδα.
Με τον στόλο και την τεχνική εξειδίκευση της China COSCO Shipping, η Ελλάδα θα γίνει η κορυφαία πύλη εισόδου των κινεζικών προϊόντων στην Ευρώπη, και οι εξαγωγές της Ελλάδας προς την Κίνα θα ενισχυθούν περαιτέρω.
Οι λαοί μας έχουν μια μακρά παράδοση στη ναυτιλία, η οποία χρονολογείται από την αρχαιότητα. Οι στόλοι και η ναυτιλιακή τεχνογνωσία της Ελλάδας και της Κίνας είναι γνωστά σε όλο τον κόσμο για την ικανότητα και τη δυναμική τους, επομένως το να ενώνουμε τις δυνάμεις μας είναι απόλυτα φυσιολογικό. Την ίδια στιγμή η συμφωνία διευρύνει ουσιαστικά τη συνεργασία ανάμεσα στις δύο χώρες».  

Το προφίλ του νέου ιδιοκτήτη του ΟΛΠ, της China COSCO Shipping Corporation

Η China COSCO Shipping Corporation Limited (China Cosco Shipping) δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των COSCO Group και Chins Shipping Group στις 18 Φεβρουαρίου 2015, στη Σαγκάη.
Ο νέος όμιλος είναι εγγεγραμμένος στην “Ελεύθερη Ζώνη Εμπορίου Lujiazui” της Σαγκάη, με εγγεγραμμένο κεφάλαιο ύψους 11 δισ. RMB. Το ενεργητικό του Ομίλου ξεπερνά τα 610 δισ. RMB και απασχολεί πάνω από 118.000 εργαζόμενους.
Ο συνολικός στόλος της China COSCO Shipping απαρτίζεται από 1.114 πλοία, χωρητικότητας 85.32 εκατ. DWT, κατατάσσοντάς την ως τον μεγαλύτερο στόλο παγκοσμίως.
Ο ιδιόκτητος στόλος ξηρού φορτίου της COSCO (365 πλοία / 33,52 εκατ. DWT), ο στόλος tanker (120 πλοία / 17,85 εκατ. DWT), καθώς και ο στόλος γενικών και εξειδικευμένων φορτίων (3 εκατ. DWT), κατέχουν την πρώτη θέση στον κόσμο, από άποψη χωρητικότητας.
Η εταιρεία έχει στην ιδιοκτησία της 46 τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων σε όλο τον κόσμο, με πάνω από 109 θέσεις ελλιμενισμού.
Η παγκόσμια δυναμικότητα των τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 95 εκατ. TEU, η δεύτερη μεγαλύτερη παγκοσμίως.
Ο παγκόσμιος όγκος πωλήσεων των καυσίμων των πλωτών δεξαμενών της ξεπερνά τα 25 εκατ. τόνους, κατατάσσοντάς τη στη δεύτερη θέση παγκοσμίως.
Ο κλάδος της μίσθωσης χρηματοκιβωτίων ξεπερνά τα 2,7 εκατ. TEU, κάτι που τον καθιστά τον τρίτο μεγαλύτερο στον κόσμο.
Tέλος, η χωρητικότητα του  στόλου εμπορευματοκιβωτίων είναι 1,58 εκατ. TEU, ήτοι ο τέταρτος μεγαλύτερος στον κόσμο. 

Στα 43 εκατ. τα έσοδα των υπηρεσιών logistics της ΕΛΓΕΚΑ. Πώληση συμμετοχής σε Diakinisis Port και PCDC

Στα 43,11 εκατ. ανήλθαν τα περσινά έσοδα του τομέα logisticsτου ομίλου της ΕΛΓΕΚΑ. Ο όμιλος αποφάσισε την πώληση της θυγατρικής Diakinisis Port Cyprus και συνεπακόλουθα, των ποσοστών που κατέχει στις Diakinisis Port (99%) και PCDC (50%).
Όπως επισημαίνει ο όμιλος της ΕΛΓΕΚΑ, «ο Όμιλος προχώρησε σε κινήσεις αναδιάρθρωσης της δομής του, προκειμένου να δημιουργήσει συνέργειες μεταξύ των θυγατρικών του, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και σε επίπεδο κόστους, καθώς επίσης και την απεμπλοκή του από δραστηριότητες, οι οποίες αφενός δεν εντάσσονται στον στενό πυρήνα των δραστηριοτήτων του και αφετέρου δεν παρουσιάζουν σταθερότητα σε επίπεδο κερδοφορίας».
Το 2015, ο κλάδος των logistics συνεισέφερε έσοδα 43,11 εκατ., παρουσιάζοντας λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) 1,33 εκατ.
Συνολικά, ο κύκλος εργασιών από συνεχιζόμενες δραστηριότητες του ομίλου ανήλθε σε 196,2 εκατ., έναντι 245,8 εκατ. της προηγούμενης χρήσης του 2014, παρουσιάζοντας μείωση κατά 49,6 εκατ. ή σε ποσοστό 20,19%.
Η εν λόγω πτώση, σύμφωνα με τον όμιλο, οφείλεται κυρίως στην αρνητική συμβολή του τομέα «Εμπορία τροφίμων και λοιπών καταναλωτικών αγαθών» και δευτερευόντως από τον τομέα της «Παροχής υπηρεσιών Logistics».
Αντίθετα, ο τομέας της «Παραγωγής τροφίμων και λοιπών καταναλωτικών αγαθών» βρίσκεται σε συνεχή αναπτυξιακή πορεία, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων, ως αποτέλεσμα της εξωστρέφειάς του, καθώς και του επιτυχημένου μίγματος των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του προϊόντος και του κόστους του.  

Αλ. Κωνσταντόπουλος, COSMOTE: Καύσιμα, φθορές, ακόμα και λακκούβες «προλαμβάνει» το Driving Performance

Μείωση λειτουργικών δαπανών έως 25%, σε εταιρικούς στόλους οχημάτων, δύναται να επιφέρει η υιοθέτηση της υπηρεσίας Driving Performance, όπως αναφέρει σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, o Αλέξανδρος Κωνσταντόπουλος, Business FMC & Applications Section Manager της COSMOTE. 
Ο κ. Κωνσταντόπουλος υπογραμμίζει ότι η υπηρεσία Driving Performance προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση πόρων στις επιχειρήσεις, καθώς, εκτός από τις μηχανολογικές φθορές, μπορεί να μειώσει σημαντικά και την κατανάλωση καυσίμων. 

Η εγκατάσταση γίνεται από εξειδικευμένο προσωπικό, με κόστος που ξεκινά από τα 60 ευρώ ανά όχημα. 
Η χρήση της υπηρεσίας είναι απλή, τόσο για τον fleet manager ή τον υπεύθυνο της επιχείρησης, μέσω μίας εύχρηστης web εφαρμογής, όσο και για τον οδηγό. 
Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό
-Έχει τύχει αποδοχής η υπηρεσία «Driving Performance»; Πόσες εταιρείες χρησιμοποιούν την εν λόγω υπηρεσία;
-Η νέα υπηρεσία Driving Performance, τυγχάνει ιδιαίτερης αποδοχής, από εταιρείες που διαθέτουν στόλο οχημάτων και αποκτά ολοένα και περισσότερους ένθερμους χρήστες. 

Πρόκειται για μια, εύκολη στη χρήση, M2M υπηρεσία fleet management, που συμβάλλει στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς και την οικολογική οδήγηση.
Ταυτόχρονα, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν πλήρη εποπτεία του εταιρικού τους στόλου, σε πραγματικό χρόνο. 
Η υπηρεσία Driving Performance προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση πόρων στις επιχειρήσεις, καθώς, εκτός από τις μηχανολογικές φθορές, μπορεί να μειώσει σημαντικά και την κατανάλωση καυσίμων. 
Παράλληλα, ενισχύει το κοινωνικό προφίλ των επιχειρήσεων, που δίνουν έμφαση στην υπεύθυνη οδήγηση και τη μείωση των ατυχημάτων.
-Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα; Γιατί να την επιλέξει κάποιος; Δώστε μας χρηστικά παραδείγματα εξοικονόμησης κόστους και χρήματος (καύσιμα, συντήρηση, κτλ.).
-Η υπηρεσία Driving Performance, που παρέχουμε σε συνεργασία με την εταιρεία G4S Telematix, αποτελεί τη νέα γενιά τηλεματικών εφαρμογών και προσφέρει δυνατότητες ενημέρωσης, τόσο για τον fleet manager, όσο και για τους οδηγούς. 
Συγκεκριμένα, η διαχείριση του στόλου των οχημάτων από τον fleet manager γίνεται μέσω διαδικτυακής εφαρμογής, σε πραγματικό χρόνο, που προσφέρει, μεταξύ άλλων, αξιολόγηση της οδηγικής συμπεριφοράς των οδηγών, πληροφορίες για την τρέχουσα θέση και κατάσταση κάθε οχήματος, το ιστορικό δρομολογίων και αναλυτικές στατιστικές αναφορές δραστηριότητας, ανά όχημα και οδηγό. 
Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα αυτόματης αποστολής ειδοποιήσεων για περιστατικά μη ασφαλούς οδήγησης, καθώς και για μηχανολογικά συμβάντα.
Από την πλευρά του οδηγού, μία ειδική συσκευή (DMAS), που εγκαθίσταται στην καμπίνα του οχήματος, παρέχει ενημέρωση, επίσης σε πραγματικό χρόνο, για περιστατικά μη ασφαλούς οδήγησης (όπως απότομες στροφές, απότομη επιτάχυνση, απότομο φρενάρισμα, υπέρβαση του ορίου ταχύτητας κ.λπ.), όπου ανάλογα με την σοβαρότητα του συμβάντος υπάρχει ηχητική και χρωματική ένδειξη. 
Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη υπηρεσία fleet management, που απαντά στην ανάγκη οικονομικότερης και ασφαλέστερης διαχείρισης εταιρικών στόλων.
-Έχουν μειωθεί τα ατυχήματα και οι φθορές στο στόλο οχημάτων;
-Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα αυτόματης αποστολής ειδοποιήσεων για περιστατικά μη ασφαλούς οδήγησης, καθώς και για μηχανολογικά συμβάντα. 
Έτσι, δίνεται η δυνατότητα άμεσης παρέμβασης για την πρόληψη φθορών και ατυχημάτων και αποφεύγονται σημαντικά λειτουργικά έξοδα. 

Αρκεί να σας αναφέρω περίπτωση πελάτη, ο οποίος κατάφερε να μειώσει τις λειτουργικές του δαπάνες κατά περίπου 25%, καθώς με το Driving Performance κατάφερε να περιορίσει το χρόνο παραμονής στο ρελαντί, αλλά και τα περιστατικά μη ασφαλούς οδήγησης.
-Είναι εύκολη στην εγκατάσταση και λειτουργία; Πόσο κοστίζει; Απαιτεί ειδική εκπαίδευση;
-Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας είναι η απλότητα στη χρήση και την εγκατάστασή της. 
Η εγκατάσταση γίνεται από εξειδικευμένο προσωπικό, με κόστος που ξεκινά από τα 60 ευρώ ανά όχημα. Η χρήση της υπηρεσίας είναι απλή, τόσο για τον fleet manager ή τον υπεύθυνο της επιχείρησης, μέσω μίας εύχρηστης web εφαρμογής, όσο και για τον οδηγό. 

Για να μπορέσει κάθε εταιρεία να επωφεληθεί των πλεονεκτημάτων της υπηρεσίας, δίνουμε τη δυνατότητα δωρεάν πιλοτικής χρήσης για ένα τρίμηνο.
-Μπορείτε να μας περιγράψετε την εμπειρία των οδηγών; Έχουν «αγκαλιάσει» την υπηρεσία; Έχει βελτιωθεί η οδηγική τους συμπεριφορά;
-Οι εντυπώσεις των οδηγών είναι θετικές, καθώς αντιλαμβάνονται τη συμβολή της υπηρεσίας στη βελτίωση της οδηγικής τους συμπεριφοράς, τόσο από άποψη ασφάλειας, όσο και από άποψη οικονομίας.

Συνολικές προβολές σελίδας