Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Volvo Trucks: Νέο κιβώτιο ταχυτήτων με σύστημα διπλού συμπλέκτη!

Χάρη στις ηλεκτρονικές αλλαγές ταχυτήτων με απρόσκοπτη παροχή της δύναμης, η ροπή παραμένει αμείωτη και το φορτηγό δεν χάνει ταχύτητα κατά τις αλλαγών των σχέσεων. Για τον οδηγό, το αποτέλεσμα είναι πιο άνετο και αποτελεσματικό βήμα στο δρόμο.
«Σε καταστάσεις οι οποίες απαιτούν πολλές αλλαγές ταχυτήτων, για παράδειγμα σε λόφους ή δρόμους με πολλές στροφές και καμπές, το I-Shift διπλού συμπλέκτη φέρνει μια εντελώς νέα διάσταση στην οδήγηση βαρέων φορτηγών. Εδώ, στη Volvo Trucks, είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που μπορούμε να προσφέρουμε αυτή την καινοτομία στους πελάτες μας» λέει ο Claes Nilsson, Πρόεδρος της Volvo Trucks.

Τι είναι το I-Shift

Το I-Shift διπλού συμπλέκτη είναι ένα κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο περιλαμβάνει δύο πρωτεύοντες άξονες  και ένα διπλό συμπλέκτη. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να επιλέγονται ταυτόχρονα δύο ταχύτητες. Ο συμπλέκτης είναι αυτός που προσδιορίζει ποια ταχύτητα είναι ενεργή κάθε στιγμή. Το I-Shift διπλού συμπλέκτη βασίζεται στο I-Shift αλλά το εμπρόσθιο μισό του κιβωτίου ταχυτήτων έχει επανασχεδιαστεί με εντελώς νέα εξαρτήματα.
«Κατά την οδήγηση, σου δίνει την εντύπωση ότι διαθέτει δύο κιβώτια ταχυτήτων. Όταν μία ταχύτητα είναι επιλεγμένη στο ένα κιβώτιο ταχυτήτων, η επόμενη ταχύτητα έχει ήδη προετοιμαστεί στο άλλο. Με διπλούς συμπλέκτες, οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται χωρίς καμία διακοπή στην παροχή της δύναμης. Το αποτέλεσμα είναι ότι η ροπή του κινητήρα διατηρείται και η οδηγική άνεση βελτιώνεται σημαντικά» λέει η Astrid Drewsen, υπεύθυνη προϊόντων γραμμής μετάδοσης κίνησης της Volvo Trucks.

Διαθέσιμο από το φθινόπωρο του 2014

Το I-Shift διπλού συμπλέκτη θα είναι διαθέσιμο από το φθινόπωρο του 2014 στο Volvo FH.
Τα κιβώτια ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη χρησιμοποιούνται ήδη σε επιβατικά αυτοκίνητα αλλά η Volvo Trucks είναι ο πρώτος κατασκευαστής του κόσμου που προσφέρει μια ανάλογη λύση για βαρέα οχήματα μαζικής παραγωγής.
«Για τα φορτηγά, αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων θα κάνει τη μεγάλη διαφορά όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά. Όσο πιο βαρύ το μεταφορικό έργο και όσο πιο δυσχερείς οι συνθήκες λειτουργίας, τόσο περισσότερο θα επωφεληθείτε από το I-Shift διπλού συμπλέκτη. Οι ηλεκτρονικές αλλαγές ταχυτήτων, χωρίς διακοπή στην παροχή της δύναμης, σημαίνουν ότι μπορείτε να ακολουθείτε ευκολότερα τη ροής της κυκλοφορίας, ειδικά στα πιο δύσκολα κομμάτια της διαδρομής. Το αποτέλεσμα είναι πιο ξεκούραστη και ασφαλής οδήγηση», λέει η Astrid Drewsen.

Αποδοτικότερη οδήγηση και μεγαλύτερη άνεση για τον οδηγό

Το κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift διπλού συμπλέκτη είναι ιδιαίτερα αποδοτικό σε συνθήκες που απαιτούν πολλές αλλαγές ταχυτήτων, για παράδειγμα σε υψώματα ή δρόμους με πολλές καμπές και στροφές, ή κατά την οδήγηση σε πόλεις όπου υπάρχουν πολλές κυκλικές πλατείες και φανάρια. Ακόμα, το I-Shift διπλού συμπλέκτη κάνει τη διαφορά κατά τη μεταφορά κιινούμενων ή ρευστών φορτίων όπως ζώα ή μεταφορές με βυτία, επειδή οι ανεπαίσθητες αλλαγές ταχυτήτων προκαλούν λιγότερες ταλαντώσεις στο ίδιο το φορτίο. Χάρη στην αποδοτική μετάδοση της δύναμης, έμφυτο χαρακτηριστικό του συστήματος I-Shift διπλού συμπλέκτη, περιορίζεται ο κίνδυνος να κολλήσετε σε ολισθηρούς ή ανώμαλους δρόμους, όταν για παράδειγμα μεταφέρετε ξυλεία μέσα σε δάση.
Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα του νέου κιβωτίου ταχυτήτων είναι η βελτίωση της άνεσης για τον οδηγό που προσφέρει.
«Εκτός από την αποδοτική οδήγηση, οι ομαλές αλλαγές ταχυτήτων σημαίνουν επίσης πιο αθόρυβο περιβάλλον καμπίνας», λέει η Astrid Drewsen.
Το I-Shift διπλού συμπλέκτη θα διατίθεται στο Volvo FH με κινητήρες Euro 6 D13 και με ιπποδύναμη 460, 500 και 540 ίππων.

Χαρακτηριστικά, I-Shift Διπλού συμπλέκτη

Το I-Shift διπλού συμπλέκτη μπορεί να περιγραφεί κατά βάση ως δύο κιβώτια ταχυτήτων συνδεδεμένα μεταξύ τους. Όταν το ένα κιβώτιο ταχυτήτων είναι ενεργό, η επόμενη ταχύτητα έχει προεπιλεγεί στο άλλο κιβώτιο ταχυτήτων. Κατά τις αλλαγές ταχυτήτων, το πρώτο κιβώτιο ταχυτήτων αποσυνδέεται και την ίδια στιγμή συνδέεται το δεύτερο κιβώτιο ταχυτήτων, κατά συνέπεια οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται χωρίς καμία διακοπή στην παροχή της δύναμης.
Το I-Shift διπλού συμπλέκτη βασίζεται στη μετάδοση I-Shift. Παρά τα πολυάριθμα νέα εξαρτήματά του, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων είναι μόλις 12 εκ. μακρύτερο από ένα κοινό κιβώτιο I-Shift.
Το I-Shift διπλού συμπλέκτη αλλάζει ταχύτητες χωρίς καμία διακοπή στην παροχή της δύναμης. Κατά την οδήγηση σε συνθήκες όπου είναι προτιμότερο η μετάδοση να παρακάμψει ορισμένες ταχύτητες, το κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει ταχύτητες σαν μια κανονική μονάδα I-Shift.
Το I-Shift διπλού συμπλέκτη μπορεί να αλλάζει ταχύτητες χωρίς καμία διακοπή στην παροχή της δύναμης σε οποιαδήποτε ταχύτητα, με την εξαίρεση των αλλαγών σε αργό - γρήγορο, οι οποίες γίνονται κατά την αλλαγή από 6η σε 7η ταχύτητα.
Οι ομαλές και προοδευτικές αλλαγές ταχυτήτων περιορίζουν την καταπόνηση της γραμμής μετάδοσης κίνησης και του υπόλοιπου οχήματος.
Η κατανάλωση καυσίμου με το I-Shift διπλού συμπλέκτη είναι ίδια όπως και με το κανονικό κιβώτιο I-Shift.
Το I-Shift διπλού συμπλέκτη θα είναι διαθέσιμο στο νέο Volvo FH ως εναλλακτικό του I-Shift και του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/1458-volvo-trucks-neo-kibotio-taxititon-me-sistima-diplou-simplekti

Εξαίρεση τοποθέτησης ABS σε φορτηγά ΑΜ που συνοδεύουν αγροτικά μηχανήματα

Την απόφαση να εξαιρεθούν τα φορτηγά ΑΜ από την υποχρεωτική τοποθέτηση του συστήματος ABS, έλαβε το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων ύστερα από σχετικό αίτημα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην απόφαση, τα ΑΜ φορτηγά που συνοδεύουν θεριζοαλωνιστικές µηχανές εξαιρούνται της υποχρεωτικής τοποθέτησης του συστήματος αντιεµπλοκής κατά την πέδηση, καθώς κινούνται με ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 40 km/h.
Όπως τονίζει το υπουργείο, τα φορτηγά αυτά θα πρέπει να τοποθετήσουν ταχογράφο ώστε η τήρηση του ορίου ταχύτητας των 40 χλµ/ώρα να μπορεί να αποδεικνύεται πάντοτε, κατά τους ελέγχους που διενεργεί η Τροχαία.



Αναλυτικά η απόφαση:
«Σε συνέχεια του παραπάνω σχετικού και λαµβάνοντας υπόψη όλη την αλληλογραφία που είχαµε µε το Υπουργείο Μεταφορών και ∆ικτύων, προκειµένου να εξαιρεθούν τα ΑΜ φορτηγά από την υποχρέωση εφαρµογής των συστηµάτων αντιεµπλοκής κατά την πέδηση, σας ενηµερώνουµε ότι ο σηµαντικότερος λόγος εξαίρεσης, ήταν το γεγονός ότι τα φορτηγά που χαρακτηρίζονται ΑΜ κινούνται µε ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 40 km/h.
Η τήρηση του ορίου ταχύτητας των 40 χλµ/ώρα πρέπει να αποδεικνύεται πάντοτε κατά τους ελέγχους που διενεργεί η Τροχαία και ως εκ τούτου τα φορτηγά ΑΜ που συνοδεύουν θεριζοαλωνιστικές µηχανές πρέπει να τοποθετήσουν ταχογράφο».
 

Eκκίνηση στο deal ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Cosco – ΗP. Ξεκινούν τα δρομολόγια

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε! Μετά από μακρά αναμονή, η οποία διήρκησε σχεδόν 20 μήνες. τα πρώτα βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φορτωμένα με προϊόντα υψηλής τεχνολογίας της αμερικάνικης πολυεθνικής ΗΡ αναχωρούν, αυτή την εβδομάδα, από τις εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά για την Τσεχία, σύμφωνα με το euro2day.gr.
Η πρόθεση της ΗΡ να χρησιμοποιήσει τον ελληνικό σιδηρόδρομο, προκειμένου να μεταφέρει προϊόντα της από τον Πειραιά στο εργοστάσιο συναρμολόγησης που διαθέτει στην Τσεχία, έγινε γνωστή το φθινόπωρο του 2012.
Μάλιστα, ανακοινώθηκε με ενθουσιασμό από την ελληνική πλευρά. Ήταν μία από τις πρώτες ενδείξεις ότι η χώρα μας θα μπορούσε να εκμεταλλευθεί την προνομιακή γεωγραφική της θέση για να αναδειχθεί σε κόμβο για την διαμετακόμιση εμπορευμάτων από την Ασία στην Ευρώπη και αντίστροφα.
Ωστόσο χρειάστηκε να περάσει μακρά περίοδος διαπραγμάτευσης ανάμεσα στις εμπλεκόμενες πλευρές, πριν ολοκληρωθούν όλες οι τυπικές και ουσιαστικές διαδικασίες προκειμένου να ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια. Σε πρώτη φάση, η οποία μπορεί να διαρκέσει όλη τη θερινή περίοδο, τα δρομολόγια θα έχουν πιλοτικό χαρακτήρα.
Στη φάση αυτή, σύμφωνα με παλιότερη ενημέρωση από την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα αναχωρούν δύο αμαξοστοιχίες την εβδομάδα που θα μεταφέρουν περίπου 80 containers με προϊόντα της ΗΡ. 
Τα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φτάνουν στην Τσεχία αφού προηγουμένως περάσουν από έξι συνολικά χώρες. Μάλιστα η διάσχιση πολλών χωρών ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους χρειάστηκε η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να διεξάγει εξαντλητικές διαπραγματεύσεις με τις κατά τόπους αρμόδιες αρχές.
Στόχος η αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών με τρένο
Η μεταφορά προϊόντων για λογαριασμό της ΗΡ αποτελεί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια της εταιρείας να αυξήσει το κομμάτι των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών. Η εταιρεία συνεργάζεται με την Cosco και έχει ήδη πραγματοποιήσει αποστολές για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών όπως πχ η Sony, η Huawei κα.
Πρόκειται για μια συνεργασία την οποία επιθυμούν να ενδυναμώσουν τόσο η ελληνική όσο και η κινεζική πλευρά. Άλλωστε αυτό ακριβώς θα σηματοδοτήσει και η κοινή παρουσία στις εγκαταστάσεις της Cosco την Παρασκευή των πρωθυπουργών Ελλάδας και Κίνας κκ. Σαμαρά και Λι Κεκιάνγκ.
Βασικό πλεονέκτημα της χώρα μας αποτελεί το γεγονός ότι τα εμπορεύματα που θα φτάνουν στα ελληνικά λιμάνια και θα προωθούνται στον προορισμό τους μέσω του σιδηρόδρομου θα έχουν ένα χρονικό όφελος 7 εως 10 ημερών φτάνοντας νωρίτερα φτάνοντας νωρίτερα στον προορισμό τους, εν συγκρίσει με τους παραδοσιακούς θαλάσσιους δρόμους μέσω των λιμανιών της Βόρειας Ευρώπης.
Πάντως, ουσιαστική ανάπτυξη της εμπορευματικής μεταφοράς με τον σιδηρόδρομο θα μπορέσει να γίνει όταν ολοκληρωθεί ο βασικός κορμός του δικτύου, κάτι που προσδιορίζεται χρονικά στις αρχές του 2017.
Σε κάθε περίπτωση, όμως, η συνεργασία με την Cosco και η μεταφορά προϊόντων για λογαριασμό μεγάλων πολυεθνικών κολοσσών προσθέτουν αξία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία αποκρατικοποίησης και η σύναψη τέτοιων σημαντικών συμφωνιών σίγουρα λειτουργεί προς όφελός της.
Να σημειώσουμε ότι στη χρήση του 2013 η εταιρεία κατέγραψε κέρδη που προσέγγισαν τα 2 εκατομμύρια ευρώ.
Τα συνολικά έσοδά της ανήλθαν σε 130,5 εκατομμύρια ευρώ, όμως σο το ποσό αυτό συμπεριλαμβάνεται η κρατική επιδότηση ύψους 50 εκατομμυρίων, με το οποίο χρηματοδοτείται για την κάλυψη των ζημιογόνων δρομολογίων. Τα έσοδα από τις εμπορευματικές μεταφορές διαμορφώθηκαν στα 16 εκατομμύρια.  

«Κόκκινο» από Κίνα στην ναυτιλιακή συμμαχία της P3 (Maersk, MSC, CMA - CGM)

«Φρένο» βάζουν οι ναυτιλιακές Αρχές και η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Κίνας στην P3, τη συμμαχία των τριών «γιγάντων» Maersk, MSC και CMA - CGM στην μεταφορά κοντέινερ.
H απόφαση της Κίνας έρχεται σε αντίθεση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις ΗΠΑ, οι οποίες έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους για τη σύσταση της ναυτιλιακής συμμαχίας, κρίνοντας ότι δεν υπάρχει θέμα παραβίασης της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας.
Σχολιάζοντας την εν λόγω εξέλιξη, εκπρόσωπος της AP Møller - Mærsk δήλωσε ότι η "απόφαση της Κίνας δεν θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στα οικονομικά αποτελέσματα του δανέζικου ομίλου".
Υπενθυμίζεται ότι η ναυτιλιακή συμμαχία P3 αναφέρεται στις συνέργιες μεταξύ των τριών εταιρειών, μέσω ενός κοινού επιχειρησιακού κέντρου, με τη δημιουργία κοινού στόλου 255 πλοίων, μεταφορικής ικανότητας 2,6 εκατ. teus. Με τον τρόπο αυτό, οι τρεις εταιρείες φιλοδοξούν να καταστούν κυρίαρχες στις τρεις κύριες θαλάσσιες μεταφορικές οδούς: Ασίας – Ευρώπης, Ειρηνικού και Ατλαντικού.
Β. Βεγιάζη - metaforespress.gr

Συνολικές προβολές σελίδας