Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

«Κόκκινο» από Κίνα στην ναυτιλιακή συμμαχία της P3 (Maersk, MSC, CMA - CGM)

«Φρένο» βάζουν οι ναυτιλιακές Αρχές και η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Κίνας στην P3, τη συμμαχία των τριών «γιγάντων» Maersk, MSC και CMA - CGM στην μεταφορά κοντέινερ.
H απόφαση της Κίνας έρχεται σε αντίθεση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις ΗΠΑ, οι οποίες έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους για τη σύσταση της ναυτιλιακής συμμαχίας, κρίνοντας ότι δεν υπάρχει θέμα παραβίασης της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας.
Σχολιάζοντας την εν λόγω εξέλιξη, εκπρόσωπος της AP Møller - Mærsk δήλωσε ότι η "απόφαση της Κίνας δεν θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στα οικονομικά αποτελέσματα του δανέζικου ομίλου".
Υπενθυμίζεται ότι η ναυτιλιακή συμμαχία P3 αναφέρεται στις συνέργιες μεταξύ των τριών εταιρειών, μέσω ενός κοινού επιχειρησιακού κέντρου, με τη δημιουργία κοινού στόλου 255 πλοίων, μεταφορικής ικανότητας 2,6 εκατ. teus. Με τον τρόπο αυτό, οι τρεις εταιρείες φιλοδοξούν να καταστούν κυρίαρχες στις τρεις κύριες θαλάσσιες μεταφορικές οδούς: Ασίας – Ευρώπης, Ειρηνικού και Ατλαντικού.
Β. Βεγιάζη - metaforespress.gr

1 σχόλιο:

  1. Η χυλόπιτα των Κινέζων στην συμμαχία P3 θα επηρεάσει ΟΛΠ και Cosco;

    Σάλο στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα προκάλεσε η «χυλόπιτα» της Κίνας στην συμμαχία της P3, δηλαδή των Maersk (Δανία), MSC (Ελβετία) και CMA – CGM (Γαλλία).

    Αν και η ΕΕ και οι ΗΠΑ είχαν εγκρίνει την συμμαχία, οι Κινέζοι έβαλαν «φρένο» στις Maersk, MSC και CMA – CGM, οι οποίες είναι οι εταιρείες με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στους ναυτιλιακούς liners.

    Η ναυτιλιακή συμμαχία P3 αναφερόταν στις συνέργιες μεταξύ των τριών εταιρειών, μέσω ενός κοινού επιχειρησιακού κέντρου, με τη δημιουργία κοινού στόλου 255 πλοίων, μεταφορικής ικανότητας 2,6 εκατ. teus.

    Με τον τρόπο αυτό, οι τρεις εταιρείες φιλοδοξούσαν να καταστούν κυρίαρχες στις τρεις κύριες θαλάσσιες μεταφορικές οδούς: Ασίας – Ευρώπης, Ειρηνικού και Ατλαντικού.

    Τώρα, τα δεδομένα αλλάζουν, αλλά το μέγα ερώτημα για την Ελλάδα είναι ένα: Θα επηρεάσει η απόφαση της Kίνας το λιμάνι του Πειραιά και τους ΟΛΠ και Cosco; Eιδικά, την Cosco που είναι κινεζική εταιρεία;

    Οι απαντήσεις προσεχώς, αφού το τοπίο δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα.

    Πηγή: http://metaforespress.gr/naftilia/item/8020-i-xylopita-ton-kinezon-stin-symmaxia-p3-tha-epireasei-olp-kai-cosco.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας