Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

ΒΟΑΚ: Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Άγιος Νικόλαος-Καλό Χωριό

Σε κυκλοφορία παραδόθηκε ο νέος δρόμος από τον Άγιο Νικόλαο στο Καλό Χωριό η χρήση του οποίου αναμένεται να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την κυκλοφορία στην ανατολική Κρήτη, κάτι που θα φανεί τους καλοκαιρινούς μήνες!

Το  έργο δημοπρατήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών (ΥΠΟΜΕΔΙ) το 2009 και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους υπογράφηκε η σύμβαση κατασκευής. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν  54εκ.ευρώ και ανάδοχος εταιρεία ήταν η Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ-ΕΛΤΕΡ που πήρε το έργο δίνοντας έκπτωση 31%. Το μήκος του έργου είναι 9,5χλμ.

Αντικείμενο του έργου ήταν η ολοκλήρωση κατασκευής δίιχνης αρτηρίας διατομής 12,50μ, (ένα μικρό τμήμα περί την Χ.Θ. 4+350 έως 4+750 θα κατασκευαστεί σε τετράιχνη διατομή) του οδικού τμήματος Άγιος Νικόλαος - Καλό Χωριό του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Το έργο αρχίζει από την Χ.Θ. 0+000 δρόμος προς Κριτσά, όπου κατασκευάζεται και ο κόμβος Αγίου Νικολάου και καταλήγει στη Χ.Θ. 9+050 στο Καλό Χωριό. Περιλαμβάνεται και μια σήραγγα 288 μέτρων.

Επίσης έγινε η κατασκευή παραλλήλων οδών, η αποκατάσταση καθέτων οδών μέσω διαβάσεων και η σύνδεση αυτών με το υφιστάμενο δίκτυο, καθώς και η βελτίωση υφιστάμενου συνδετήριου δρόμου από την Χ.Θ. 9+050 της αρτηρίας (τέλος) έως την παλαιά Εθνικό Οδό Αγίου Νικολάου - Σητείας στη Χ.Θ. 10+200 για την λειτουργία του όλου κατασκευαζόμενου έργου, με τη διαμόρφωση ισόπεδου κόμβου.

Επιπλέον έγινε η κατασκευή του Ανισόπεδου κόμβου Αγίου Νικολάου μετά της προβλεπόμενης από την μελέτη κάτω διάβασης και των τοίχων αντιστήριξης, η κατασκευή Η/Φ στις περιοχές Ανισόπεδου Κόμβου Αγίου Νικολάου, στο πέρας της εργολαβίας (σύνδεση του υπό κατασκευή τμήματος με την παλαιά Εθνική οδό), στις θέσεις των μεγάλων γεφυρών καθώς κα στην είσοδο και έξοδο της σήραγγας, η κατασκευή τεσσάρων μεγάλων γεφυρών και τεχνικών γεφύρωσης ρεμάτων, Άνω και Κάτω Διαβάσεων για την αποκατάσταση των κυρίων και δευτερευουσών οδών, καθώς και η κατασκευή μικρών τεχνικών έργων (οχετών) και τοίχων .αντιστήριξης.

Ικανοποίηση Ροκαδάκη
O Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης και Πρόεδρος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ ) κ. Γρηγόρης Ροκαδάκης σε δηλώσεις του σχετικά με την παράδοση σε κυκλοφορία του νέου δρόμου Αγ. Νικολάου – Καλού Χωριού ανέφερε μεταξύ άλλων :

“Χαίρομαι που παραδίδεται στην κυκλοφορία το έργο « Ν.Ε.Ο. Άγ- Νικόλαος – Καλό Χωριό του ΒΟΑΚ». Το νέο αυτό έργο που παραδίδεται σε χρήση σήμερα το μεσημέρι, είναι πολύ σημαντικό, είναι έργο πνοής σύγχρονο, ένας δρόμος ασφαλής, Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, που θα δώσει  ανάσα στην κοινωνία  και εξυπηρετεί τις ανάγκες του εθνικού καθώς και του επαρχιακού οδικού δικτύου”.

Ο κ. Ροκαδάκης στη συνέχεια εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί το έργο θα ανακουφίσει όλο το Νομό Λασιθίου, θα διευκολύνει την ενδοδημοτική κίνηση, τόσο για ότι αφορά  τους κατοίκους της περιοχής όσο και τις επιχειρήσεις, και επεσήμανε ότι το συγκεκριμένο έργο θα δώσει ανάσα στους πολίτες της Κρήτης, καθώς και στο πλήθος των τουριστών που επισκέπτονται το νησί και την περιοχή.

Το έργο αφορά την κατασκευή της νέας Εθνικής οδού από τον Α/Κ/ Κριτσάς, μέχρι τον Ι/Κ Καλού Χωριού, συνολικού μήκους 10,0 χλμ.  Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 54 εκατ. Ευρώ και ανάδοχος του έργου είναι η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ.Το έργο παραδίδεται  έπειτα  από διενέργεια σχετικής διοικητικής παραλαβής από την Διεύθυνση Συγκοινωνιακών ‘Εργων του Οργανισμού, όπως προβλέπεται στο άρθρο 72 του Ν.3669/2008 και την σχετική αδειοδότηση της Αστυνομικής Δ/νσης Λασιθίου

Η κυκλοφορία των οχημάτων από κόμβο Ξηροκάμπου προς Καλό Χωριό και από Καλό Χωριό προς κόμβο Ξηροκάμπου  θα διεξάγεται μέσω του νέου τμήματος του Β.Ο.Α.Κ. που κατασκευάστηκε από την ανάδοχο εταιρεία (νέος Ανισόπεδος Κόμβος Αγίου Νικολάου – νέος Ισόπεδος Κόμβος Καλού Χωριού ) , το τμήμα του οποίου από Χ/Θ 197+000 (Ανισόπεδος κόμβος Αγίου Νικολάου) έως τη Χ/Θ 206+750 (ισόπεδος κόμβος Καλού Χωριού)  δίνεται σε κυκλοφορία με διπλή κατεύθυνση.

Η κυκλοφορία των οχημάτων από Άγιο Νικόλαο προς Καλό Χωριό και αντίστροφα δύναται να διεξάγεται παράλληλα μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού , η οποία εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά.

Πηγή: cretalive.gr

Έργα Μαλιακού: Εν αναμονή των εγκαινίων σε Λαμία και Στυλίδα

Η παράκαμψη Στυλίδας είναι έτοιμη εδώ και μέρες, όμως δεν δίνετε ακόμα στην κυκλοφορία. Σύμφωνα με πάγιες πολιτικές τακτικές εγκαινίων των έργων λίγο πριν τις εκλογές αυτή τη φορά κάποιοι «κρύβουν» τα έργα. Άραγε γιατί, ενώ είναι έτοιμα;

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες της ιστοσελίδας mag24.gr, η κυβέρνηση δεν κόβει κορδέλα στην παράκαμψη Στυλίδας γιατί δεν θέλει να φανούν και τα ετοιμοπαράδοτα …διόδια! Υπήρχε σκέψη να δοθεί ο δρόμος χωρίς τη λειτουργία των παράπλευρων διοδίων αλλά ακόμα και έτσι θα έκανε «κακό» μιας και «φοβούνται» τα δημοσιεύματα για τα νέα διόδια!!!
Για τα πρακτικά αναφέρουμε ότι υπάρχουν παράπλευρα διόδια για κάθε έξοδο: Αγία Μαρίνα, Στυλίδα, Καραβόμυλο, Ράχες κ.ά


Τα έργα που περιμένουμε να λειτουργήσουν ( μετά τις εκλογές) είναι τα παρακάτω:
Τις επόμενες ημέρες θα έχουμε τα εγκαίνια δύο μεγάλων οδικών έργων. Στο Μαλιακό Κόλπο παραδίδονται στην κυκλοφορία τόσο η Παράκαμψη Λαμίας όσο και το οδικό έργο Στυλίδα-Ράχες που ολοκληρώνουν τα οδικά έργα του πέταλου.

Ο αυτοκινητόδρομος που θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση περιλαμβάνει:
1.Τρεις σήραγγες διπλού κλάδου συνολικού μήκους 3,4 χλμ. με τα δύο (2) κτίρια εξυπηρέτησης αυτών (ΚΕΣ)
2.Τέσσερις κοιλαδογέφυρες, τρεις διπλού κλάδου και μία μονού, συνολικού μήκους 1,8 χλμ.
3.Μία γέφυρα (ρέματος Βελλιά)
4.Τρεις άνω διαβάσεις και 11 κάτω διαβάσεις
5.Τρεις ανισόπεδοι κόμβοι: Αγίας Μαρίνας Στυλίδας, Στυλίδας- Καραβόμυλου και Καραβόμυλου – Αχινού.

Πηγή: mag24.gr

Τροποποίηση υφιστάμενης κυκλοφοριακής ρύθμισης στην περιοχή του Κόμβου Δερβενίου.

Τροποποιείται η υφιστάμενη κυκλοφοριακή ρύθμιση στην περιοχή του κόμβου του Δερβενίου, καθώς η κυκλοφορία και των δύο κατευθύνσεων θα εξυπηρετείται εν μέρει από τον νέο-κατασκευασθέντα νότιο (αριστερό) κλάδο του αυτοκινητοδρόμου ο οποίος θα λειτουργεί προσωρινά ως διπλής κατεύθυνσης, ως εξής:
  •  από τη ΧΘ 141,650 έως τη ΧΘ 142,900 η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,25 μ., ενώ κατά τις περιόδους υψηλού κυκλοφοριακού φόρτου θα δίδονται δύο λωρίδες κυκλοφορίας στην κατεύθυνση αιχμής
  •  από τη ΧΘ 142,900 έως και τη ΧΘ 143,800 η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται σε μία λωρίδα πλάτους 3,75 μ και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση
  •  ενώ η κυκλοφορία στον κόμβο από Πάτρα προς Δερβένι και από Δερβένι προς Πάτρα & προς Αθήνα θα εξυπηρετείται από προσωρινούς κλάδους που θα κατασκευαστούν σε γειτονικές θέσεις.Οι ανωτέρω ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες κατασκευής των ΚάτωΔιαβάσεων Κ244 και Κ246, της Γέφυρας Β-245 και τμήματος του βόρειου (δεξιού) κλάδου του νέου αυτοκινητοδρόμου, από τον αρμόδιο Κατασκευαστή (J&P AVAX, μέλος της Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ) και προβλέπεται να διαρκέσουν από 19.01.2015 έως τις 31.05.2015.

Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή. 
 

Συνολικές προβολές σελίδας