Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Η Ιόνια Οδός φέρνει τα Ιωάννινα μια ανάσα από Μαυροβούνιο και Κροατία

Η Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννινων φέρνει στο προσκήνιο την κομβική θέση της πόλης των Ιωαννίνων ως πύλης προς τις χώρες των Δυτικών Βαλκανίων μέσω της Ιόνιας Οδού.

Σύμφωνα με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Νίκος Νικολόπουλος, θέτει την επέκταση του αυτοκινητόδρομου μέχρι την Κακαβιά καθώς όπως λέει οι ξενοδόχοι ζητούν να υπάρξει σύνδεση της Ιόνιας Οδού με τον δρόμο που ξεκινά από την Τεργέστη και περνά την Σλοβενία, την Κροατία (κατά μήκος των Δαλματικών Ακτών), το Μαυροβούνιο και την Αλβανία και φτάνει μέχρι τα ελληνοαλβανικά σύνορα στην Κακαβιά.

Μάλιστα, όπως ισχυρίζεται στο κείμενο, που διαθέτει το ypodomes.com, οι Αλβανοί έχουν ολοκληρώσει τα έργα κατά 90%. Επί της ουσίας ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας παράκτιος αυτοκινητόδρομος που θα ενώνει την Ιταλία (Τεργέστη) με την Ελλάδα (Καλαμάτα) μέσω των Βαλκανίων.

Σύμφωνα με την Ένωση Ξενοδόχων οι χρονικές αποστάσεις από τα Γιάννενα προς Δυτικά Βαλκάνια και Ιτάλια θα έχουν ως εξής:
-Ιωάννινα-Τίρανα: 3 ώρες
-Ιωάννινα-Μαυροβούνιο 5,5 ώρες από το τέλος του 2015
-Ιωάννινα-Ντουμπρόβνικ 7 ώρες από το 2016
-Ιωάννινα-Τεργέστη 12 ώρες από το 2016


Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ ζητά ενημέρωση από το Υπουργείο Υποδομων για την δημοπράτηση και το χρονοδιάγραμμα της επέκτασης της Ιόνιας Οδού (ως δημόσιο έργο) από τα Ιωάννινα στην Κακαβιά μήκους 60χλμ.

ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΣΩ ...ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ
Η ολοκλήρωση του δυτικού άξονα των Βαλκανίων και της Ιόνιας Οδού συν την Εγνατία Οδό που ήδη λειτουργεί αναμένεται να φέρει μεγάλη αναπτυξη καθώς:

-Θα δημιουργηθούν συνδυαστικά τουριστικά πακέτα με κάλυψη από τις Δαλματικές Ακτές μέχρι το Ιόνιο και το Αιγαίο Πέλαγος

-Θα δημιουργηθούν clusters (network) κατά μήκος των παραπάνω αξόνων σε σχέση με τα επισκέψιμα σημεια, τα εθνικά πάρκα, τις προστατευόμενες από την UNESCO περιοχές τα Γαιοπάρκα, τους αρχαιολογικούς χώρους, την τοπική γαστρονομία, τα ξενοδοχεία κλπ.

-Θα δημιορυγήσει πολιτιστικές και περιβαλλοντικές διαδρομές αναγνωρισμένες από την ΕΕ

-Θα δημιουργήσει διακρατικές, διαπεριφερειακές και διαδημοτικές σχεσεις μεταξύ των χωρών.

Φυσικά για να γίνουν όλα τα παραπάνω πραγματικότητα πρέπει καταρχάς να προγραμματιστεί η ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα μιας και χρήσιμη η σύνδεση με τα Δυτικά Βαλκάνια αλλά ακόμα πιο χρήσιμη η σύνδεση με την Δυτική Ελλάδα, την Πελοπόννησο και φυσικά την Αθήνα.

Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Κατά της μεταφοράς των αποθεματικών του Ταμείου, στην ΤτΕ, οι συνταξιούχοι του ΝΑΤ

Ως «απαράδεκτη» χαρακτηρίζει η διοίκηση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Συνταξιούχων ΝΑΤ Κατωτέρων Πληρωμάτων την ενέργεια της κυβέρνησης και του προέδρου του Ταμείου, να θέσει ως θέμα στο ΔΣ τη λήψη απόφασης για την μεταφορά όλων των αποθεματικών του Ταμείου στην Τράπεζα της Ελλάδος σε εφαρμογή της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της κυβέρνησης.
Όπως σημειώνεται, η συνεδρίαση του δσ του ΝΑΤ δεν πραγματοποιήθηκε λόγω της μη προσέλευσης όλων των μελών του Συμβουλίου που εκπροσωπούν τους εν ενεργεία Ναυτεργάτες και τους Συνταξιούχους, γεγονός με το οποίο συμφωνούμε προκειμένου να μην περάσει η επιδρομή της κυβέρνησης στα διαθέσιμα και αποθεματικά του ΝΑΤ.

Η θέση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Συνταξιούχων ΝΑΤ Κατωτέρων Πληρωμάτων, ο οποίος –όπως τονίζει- στην πολύχρονη διαδρομή του έχει ζήσει πάμπολλες αντιλαϊκές πολιτικές, οι οποίες στην πράξη δημιούργησαν τεράστια οικονομικά προβλήματα σε ένα από τα πιο εύρωστα οικονομικά ασφαλιστικά ταμεία, είναι τα πενιχρά αυτά αποθέματα, που υπάρχουν για τις λειτουργικές ανάγκες του Ταμείου, να τα αφήσουν ανέγγιχτα και όχι να πάνε και αυτά υπέρ των δανειστών.
«Το μήνυμα προς την κυβέρνηση το οποίο θα πρέπει να δοθεί είναι η αλλαγή πλεύσης της πολιτικής του υπουργείου Ναυτιλίας σε σύγκρουση με το εφοπλιστικό κεφάλαιο και στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, κυρίως στην ποντοπόρο ναυτιλία όπου τα κατώτερα πληρώματα είναι πλέον είδος προς εξαφάνιση, αφού όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις κατά το παρελθόν υλοποιούσαν με αποφάσεις τους όλες τις αξιώσεις και θέσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου αδιαφορώντας για τις μελλοντικές συνέπειες στο θέμα της απασχόλησης και των επιπτώσεων στα ασφαλιστικά ταμεία μας, ΝΑΤ κ.λπ.», καταλήγουν οι συνταξιούχοι του ΝΑΤ στην ανακοίνωσή τους.

Έκτακτα δρομολόγια για Λήμνο και Ανάφη από τη Blue Star Ferries

Στο πλαίσιο κάλυψης των έκτακτων συγκοινωνιακών αναγκών που έχουν δημιουργηθεί και την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των ελληνικών νησιών, η Blue Star Ferries θα πραγματοποιήσει έκτακτα δρομολόγια για τα νησιά Λήμνο και Ανάφη.
Οι έκτακτες προσεγγίσεις στη Λήμνο έχουν ως εξής:
F/B BLUE STAR PATMOS
- Πέμπτη 21/05/15: αναχώρηση από Πειραιά 20:00 για Ψαρά-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο (άφιξη 12:35 επομένης).
- Παρασκευή 22/05/15: αναχώρηση από Λήμνο 13:15 για Μυτιλήνη-Χίο-Πειραιά (άφιξη 06:55 επομένης).
F/B BLUE STAR 1
- Κυριακή 31/05/15 & 07/06/15: αναχώρηση από Πειραιά 20:00 για Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο (άφιξη 10:00 επομένης).
- Δευτέρα 01/06/15 & 08/06/15: αναχώρηση από Λήμνο 14:00 για Μυτιλήνη-Χίο-Ψαρά-Πειραιά (άφιξη 06:55 επομένης).
Οι έκτακτες προσεγγίσεις στην Ανάφη έχουν ως εξής:
F/B BLUE STAR ΝΑΧOS
- Σάββατο 23/05/15: αναχώρηση από Πειραιά 17:30 για Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη-Ανάφη (άφιξη 03:25 επομένης).
- Κυριακή 24/05/15: αναχώρηση από Ανάφη 05:00 για Σαντορίνη-Νάξο-Πάρο-Πειραιά (άφιξη 15:00).

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/11453-ektakta-dromologia-gia-limno-kai-anafi-apo-ti-blue-star-ferries.html

Συνολικές προβολές σελίδας