Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Η Scania πάλι στους Global 100

Για μια ακόμη φορά η Scania βρέθηκε μεταξύ των 100 πιο βιώσιμων οργανισμών (σε ελεύθερη μετάφραση του όρου sustainability που μεταφράζεται και ως αειφορία), σύμφωνα με την διεθνώς αναγνωρισμένη «Corporate Knights Global 100 list».
Η λίστα ανακοινώνεται κάθε χρόνο στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός και περιλαμβάνει επιχειρήσεις από όλους τους τομείς της οικονομίας.
Η Scania κατετάγη στην θέση 38, υψηλότερα από κάθε άλλη σουηδική εταιρεία και δεύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, κάτω από την BMW.
Ο δείκτης Global 100 διαμορφώνεται από δώδεκα παραμέτρους, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται, το παραγόμενο εισόδημα ανά μονάδα καταναλισκόμενης ενέργειας, ο λόγος της αμοιβής του CEO προς τον μέσο μισθό των εργαζομένων, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και οι ποικιλομορφία στην διοικητική δομή.
Η προσήλωση στην αειφόρο ανάπτυξη αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας για την Scania. Ενδεικτικά να αναφέρουμε εργαλεία όπως το Ecolution, που βοηθά τους πελάτες του Σουηδού κατασκευαστή να μειώσουν δραματικά το διαχειριστικό κόστος, το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα αλλά και να τους κάνει να νιώσουν ασφαλείς.   

Εταιρείες logistics: Στην Ελλάδα μειώσεις μισθών, στη Μ. Βρετανία προσλήψεις

Μπορεί στην Ελλάδα, όπως φανέρωσε η έρευνα του Greek Logisticians’ Network, οι logisticians να έχουν υποστεί μειώσεις αποδοχών 20%-30%, σε σχέση με το 2010, στη Μεγάλη Βρετανία το κλίμα δείχνει να είναι διαφορετικό.
Έτσι, το ήμισυ των επιχειρήσεων στον τομέα των μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας σχεδιάζουν να αυξήσουν τα επίπεδα του προσωπικού το 2014, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Barclays.
Στην έρευνα «Barclays: Εργοδότες 2014» ερωτήθηκαν 684 επιχειρήσεις σε όλους τους συναφείς τομείς, από μικρές επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών μέχρι 5 εκατ. λίρες, σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 500 εκατ. λιρών.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι εταιρείες αισθάνονται πιο «σίγουρες» για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, με το 55% να δηλώνουν πιο αισιόδοξοι το 2014, από ό,τι το 2013. Επίσης, περίπου 32% των εταιρειών επιζητούν να καλύψουν ανώτερες θέσεις κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών, ενώ το 93% θα προσλάβει χαμηλό προσωπικό και ανειδίκευτους εργαζομένους, σε σύγκριση με 73% πέρυσι.
«Καθώς η εμπιστοσύνη επιστρέφει στον τομέα, είναι ενθαρρυντικό να δείτε τις επιχειρήσεις που αναζητούν να προσλάβουν εργαζομένους, ακόμα και ανειδίκευτους, καθώς είναι απαραίτητοι για την πρώτη γραμμή της ανάπτυξης των επιχειρήσεων», δήλωσε ο Rob Riddleston, επικεφαλής μεταφορών & logistics στην Barclays.

OΦΑΕ: Ή εντατικοποιούνται οι έλεγχοι στα αλλοδαπά φορτηγά ή κινητοποιήσεις

Η υπομονή των ελλήνων αυτοκινητιστών έχει φτάσει πλέον στα όριά της. Οι ξένοι αυτοκινητιστές με την ανοχή της Πολιτείας, όπως καταγγέλλει η ΟΦΑΕ, «κανιβαλίζουν» εις βάρος τους και κάθε ημέρα που περνάει η κατάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη, αφού παραβιάζοντας κάθε έννοια νομιμότητας, «κλέβουν» την δουλειά των Ελλήνων, με αποτέλεσμα η ανεργία στον κλάδο να καλπάζει και να ανέρχεται πλέον σε ποσοστά που αγγίζουν ακόμη και το 60%.
Ήδη η ΟΦΑΕ έχει ξεκινήσει σειρά ενημερωτικών συναντήσεων, προκειμένου από κοινού με τα μέλη της, να σχεδιάσουν τις επόμενες κινήσεις τους. Πραγματοποιήθηκαν οι δύο πρώτες σε Γιαννιτσά και Έδεσσα και το συμπέρασμα ήταν πως οι αυτοκινητιστές στέλνουν ένα σαφές μήνυμα προς την Πολιτεία: ή ξεκινούν άμεσα οι έλεγχοι στα ξένα φορτηγά στις εισόδους της χώρας, αλλά και σε όλο το εθνικό δίκτυο ή ξεκινούν άμεσα οι κινητοποιήσεις.

Η ΟΦΑΕ τονίζει πως δεν πρόκειται για επικοινωνιακό πυροτέχνημα, αλλά για κραυγή απόγνωσης και ζητάει από την Πολιτεία, έστω και τώρα, να ξεκινήσει επιτέλους ελέγχους και να εφαρμόσει το μέτρο της επί τόπου επιβολής προστίμων, όταν διαπιστώνονται παραβάσεις, όπως γίνεται παντού στον κόσμο.
Εφόσον κάτι τέτοιο δεν γίνει, τότε οι αυτοκινητιστές είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε πρώτη φάση στον αποκλεισμό όλων των εισόδων της χώρας για να ελέγχονται νόμιμα όλα τα διερχόμενα Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης.
Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Πολιτεία συνεχίζει να μοιράζει υποσχέσεις, αλλά να μην κάνει τίποτε, που στο τέλος – τέλος, αποτελεί υποχρέωσή της και να ωθεί με την στάση της έναν ολόκληρο κλάδο στον αφανισμό.
Το επόμενο διάστημα η ΟΦΑΕ θα ζητήσει την στήριξη όλων των κοινωνικών φορέων και των πολιτικών κομμάτων, ώστε να αποφευχθούν οι κινητοποιήσεις – που αποτελούν καθολικό αίτημα των μελών της – και να εφαρμοστεί επιτέλους η νομιμότητα. 

Νέο δ.σ. στο Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Logistics Ελλάδος

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο δ.σ. του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L), μετά από τις αρχαιρεσίες της 22ας Ιανουαρίου 2014 ως εξής: 
-Βασίλης Μπαρμπαγιάννης, TRIAENA ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ
Πρόεδρος

-Έλενα Καπετανάκη, KUEHNE + NAGEL AE
Γενική Γραμματέας

-Μαρία Ζήση, GEVATRANS ΕΠΕ
Α’ Αντιπρόεδρος

-Θωμάς Αρβανίτης, SCHENKER AE
Β’ Αντιπρόεδρος

-Μαρία Καζαγκά, THIRD PARTY LOGISTICS ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ
Ταμίας

-Νικόλαος Αργυρίδης, GO FREIGHT AE
Μέλος

-Εμμανουήλ Βιτσαράς, IMPERIAL  ΕΠΕ
Μέλος

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το νέο δ.σ. προτίθεται να συνεχίσει το έργο του με δυναμισμό και εξωστρέφεια, με στόχο την ανάδειξη, αλλά κυρίως την επίλυση των προβλημάτων που υφίστανται για τους κλάδους της διεθνούς διαμεταφοράς και των logistics.
Κυρίως για την ανάδειξη του σημαντικού ρόλου των εταιρειών στην εφοδιαστική αλυσίδα για την υποστήριξη της εξαγωγικής δραστηριότητας της χώρας, της βιομηχανίας και του εμπορίου, δηλαδή τους τρεις βασικούς πυλώνες της ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας.

DHL Resilience360: μια νέα λύση διαχείρισης κινδύνου στα logistics

Η DHL παρουσίασε πρόσφατα τη λύση DHL Resilience360. Πρόκειται για μια νέα λύση διαχείρισης κινδύνου, η οποία θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μετατρέψουν τις διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα τους και την αστάθεια των παγκόσμιων περιβαλλοντικών και κοινωνικο-πολιτικών συνθηκών σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, παρέχοντάς τους μια ολοκληρωμένη δυνατότητα ελέγχου των αλυσίδων εφοδιασμού τους και επίγνωση του κινδύνου σε πραγματικό χρόνο.
Με την υποστήριξη από τη λύση DHL Resilience360, οι πελάτες μπορούν να αποφύγουν τη παύση της παραγωγής και τις απώλειες πωλήσεων, μέσω του επαναπροσανατολισμού των πόρων και υιοθετώντας εναλλακτικές στρατηγικές, σε περίπτωση ύπαρξης διακοπής. Με αυτό τον τρόπο στηρίζεται σημαντικά η χρηματοπιστωτική σταθερότητά τους και κερδίζονται ενδεχομένως  πωλήσεις και μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές τους .
Η λύση DHL Resilience360 παρουσιάζεται, καθώς ευρήματα της έκθεσης «Η Ανθεκτική Εφοδιαστική Αλυσίδα», μια νέα έκθεση από τη Lisa Harrington, Πρόεδρο του Ομίλου lharrington LLC, αποκαλύπτουν ότι οι εταιρείες κινδυνεύουν από σημαντικές βλάβες στην επιχειρηματική δραστηριότητά τους, αν δεν αναπτύξουν την ανθεκτικότητα - και όχι μόνο τη διαχείριση των κινδύνων - στις αλυσίδες εφοδιασμού τους, ώστε να αντιμετωπίσουν και να ανταποκριθούν στις τάσεις που καθοδηγούν και διαμορφώνουν το διεθνές εμπόριο.
Ο Bill Meahl , Chief Commercial Officer της DHL, δηλώνει: «Κατανοούμε ότι οι αλυσίδες εφοδιασμού είναι η ψυχή των επιχειρήσεων των πελατών μας και δημιουργούμε λύσεις όπως η DHL Resilience360, προκειμένου να τους βοηθήσουμε να αντιμετωπίσουν τις σημερινές προκλήσεις και να προβλέψουν το αύριο.
Δεν μπορείτε να εξαλείψετε τους κινδύνους ή να τους αποτρέψετε από το να συμβούν, αλλά μπορείτε να τους διαχειριστείτε για να βοηθήσετε στην ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων  που θα έχουν στην επιχείρησή σας.
Με τα κατάλληλα εργαλεία, μπορείτε ακόμη και να επωφεληθείτε από τις διακοπές και τις συγκυρίες, έχοντας τα σωστά μέτρα για να ανταποκριθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά όταν οι ανταγωνιστές σας αδυνατούν να το κάνουν».

Μειώθηκε το φορτίο στα φορτηγά ΙΧ, αυξήθηκε στα φορτηγά ΔΧ

Μείωση του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα το 2012, σε σχέση με το 2011, διαπιστώνει έρευνα για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές που εκπόνησε η Ελληνική Στατιστική Αρχή.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το έτος 2012 με φορτηγά εθνικών μεταφορών ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 5.510.122,7 τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 118.656.034, σημειώνοντας μείωση σε σχέση με το 2011 κατά 30,43% και 11,79% αντίστοιχα.
Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών μεταφορών δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 2.062.933,7 τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 189.927.115, σημειώνοντας αύξηση 19,76% και 2,61% αντίστοιχα, σε σχέση με το 2011.
Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 121.632,5 τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 84.039.206 καταγράφοντας αύξηση 61,81% και 14,80% αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) παρατηρείται μείωση 26,49% το 2012 έναντι του 2011 στην κατηγορία «Στερεά χύμα» και 2,11% στα «Εμπορεύματα σε παλέτες», ενώ αύξηση 30,79% παρουσιάζουν τα «Υγρά χύμα».
Μεγάλη αύξηση σημειώνεται στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 31,66% το 2012, σε σχέση με το 2011.



Επιτάχυνση εργασιών αυτοκινητόδρομων Αμβρακίας και Ιόνιας Οδού

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης,  σε επίσκεψή του στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014, επιθεώρησε τα έργα της Αμβρακίας, οδικά και υδραυλικά, ενημερώθηκε για την οργάνωση κατασκευής των έργων της Ιόνιας Οδού και απέδωσε στην κυκλοφορία το τμήμα της Παραϊόνιας Οδού από τον Άγιο Ηλία μέχρι τη γέφυρα της Γουριάς.
Συναντήθηκε και συνομίλησε με εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δημάρχους της περιοχής, τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας καθώς και βουλευτές της περιοχής.
Ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ, έδωσε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και κατευθύνσεις για την ολοκλήρωση των εργασιών. Επεσήμανε ότι τα έργα στην Ιόνια Οδό  και τα υπόλοιπα έργα της περιοχής «είναι μία ευκαιρία να τονωθεί η τοπική και η εθνική οικονομία, αλλά και να ενισχυθεί η προστιθέμενη αξία στο ΑΕΠ της χώρας, αφού η δραστηριότητα αυτή θα πολλαπλασιάσει τα ευεργετήματά της».
Πρώτος σταθμός του υπουργού ήταν το εργοτάξιο της Βόνιτσας αυτοκινητόδρομου της Αμβρακίας. Ο  αυτοκινητόδρομος Αμβρακίας, μήκους 48,5 χλμ. και προϋπολογισμού 180 εκατ. ευρώ ξεκινά από το Άκτιο και καταλήγει αρχικά στην ΕΟ Αντιρρίου – Ιωαννίνων, με την οποία συνδέεται ανισόπεδα, και στη συνέχειαστην υπό κατασκευή Ιόνια Οδό.
Με τον άξονα αυτό, η Κεντρική Ελλάδα και η Μακεδονία συνδέονται με τα παράλια του Ιονίου και το αεροδρόμιο του Ακτίου, υποστηρίζοντας τον τουριστικό χαρακτήρα της περιοχής.
Ο υπουργός δεσμεύτηκε για την επιτάχυνση των εργασιών του αυτοκινητόδρομου Αμβρακίας και την απόδοση σε κυκλοφορία κατά τμήματα, καθώς και για τη δρομολόγηση δύο ακόμη σημαντικών έργων της περιοχής τη σύνδεση της Λευκάδας με τον οδικό άξονα «Άκτιο – Ιόνια Οδός» και την υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας.
Το έργο Σύνδεση της Λευκάδας με τον οδικό άξονα «Άκτιο – Ιόνια Οδός» πρόκειται να βελτιώσει την προσπελασιμότητα  του νησιού της Λευκάδας και να αποφέρει σημαντικά οφέλη στην τοπική κοινωνία και στον τουρισμό της περιοχής. Το έργο, προβλεπόμενου κόστους 38 εκατ. ευρώ, θα προταθεί για χρηματοδότηση από το νέο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης.
Για την υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας κατατίθενται τον ερχόμενο Μάιο οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για μελέτη κατασκευή, λειτουργία και χρηματοδότηση. Το έργο, προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ  περιλαμβάνει και τη δημιουργία μαρίνας μεγάλων ιδιωτικών σκαφών.
Στη συνέχεια ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης,  επιθεώρησε τα σε εξέλιξη υδραυλικά έργα της Αμβρακίας και συγκεκριμένα τις διώρυγες Αμβρακίας και Αμφιλοχίας.
Διώρυγα Αμβρακίας – διώρυγα Αμφιλοχίας: Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ., αφορά στην κατασκευή αγωγού μεταφοράς νερού δυτικά του Αχελώου με σκοπό την ύδρευση – άρδευση κοινοτήτων επαρχίας Βάλτου Ν. Αιτ/νιας. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2014.
Η κατασκευή των εγγειοβελτιωτικών έργων (ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ –ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ και ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΒΑΛΤΟΥ) επιλύει το υπάρχον σήμερα έντονο πρόβλημα μεταφοράς και διανομής του αρδευτικού νερού στις αγροτικές περιοχές του δήμου Αμφιλοχίας. Δημιουργεί αύξηση της παραγωγής γεωργικού / κτηνοτροφικού κεφαλαίου, αύξηση του απασχολούμενου με τη γεωργία και την κτηνοτροφία αγροτικού πληθυσμού με ταυτόχρονη αύξηση του οικογενειακού εισοδήματος.
Τα περιβαλλοντικά οφέλη είναι επίσης πολλαπλά καθώς μειώνεται σημαντικά η σπατάλη αρδευτικού νερού, υπάρχει σημαντική μείωση της απαιτούμενης ετήσιας ηλεκτρικής ενέργειας λόγω της μείωσης της κατανάλωσης νερού, μειώνονται οι εκπομπές ρύπων από τις γεωτρήσεις, υπάρχει αναστροφή του φαινόμενου της εξάντλησης των υπογείων υδροφόρων οριζόντων και της διαφαινόμενης ερημοποίησης των περιοχών.
Το ΥΠΟΜΕΔΙ σχεδιάζει την κατασκευή περαιτέρω αρδευτικών δικτύων τα οποία θα προταθούν για χρηματοδότηση στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Όσον αφορά στο Φράγμα των Αχυρών στην κοιλάδα του χειμάρρου Νήσσα, το οποίο είναι ήδη ουσιαστικά ολοκληρωμένο αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία του τον Απρίλιο του 2014.
Στο 30% η κατασκευή της Ιόνιας Οδού
Ακολούθως ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ επισκέφθηκε το εργοτάξιο της Ιόνιας Οδού για να ενημερωθεί σχετικά με την οργάνωση της επανεκκίνησης των εργασιών, ύστερα από την κύρωση της τροποποίησης της σύμβασης παραχώρησης από την Βουλή στο τέλος Δεκεμβρίου 2013.
Η Ιόνια Οδός από Αντίρριο μέχρι  Ιωάννινα είναι τμήμα του Δυτικού Άξονα Βορρά – Νότου , εντάσσεται στο δίκτυο Διευρωπαϊκών αξόνων και αποτελεί την ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής της Δυτικής Ελλάδας.  Αναμένεται ότι  θα συμβάλει δραστικά στη βελτίωση της ποιότητας των οδικών μεταφορών εξασφαλίζοντας συγχρόνως ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις, αλλά και ασφάλεια μεταφορών. Θα  μειώσει τα ατυχήματα κατά τουλάχιστον 80%. Το έργο μέχρι σήμερα έχει εκτελεστεί κατά 30% περίπου και έχει απορροφήσει 270.000.000 ευρώ.

Με την επανεκκίνηση των εργασιών απασχολούνται πλέον στο έργο άμεσα 550 εργαζόμενοι (400 εργαζόμενοι στα εργοτάξια κατασκευής και 150 στις μελέτες και στην υποστήριξη του έργου). Πέραν αυτών απασχολούνται έμμεσα και οι εργαζόμενοι όλων των επιχειρήσεων που εμπλέκονται στην παραγωγική διαδικασία της κατασκευής. Αναμένεται ότι σε πλήρη ανάπτυξη, δηλαδή εντός του 2014,  ο αριθμός των άμεσα απασχολούμενων στο έργο θα φθάσει τα 4.000 -  4.500 άτομα.
Επόμενος σταθμός της επίσκεψης του υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ήταν η σήραγγα Αγίου Ηλία έργο το οποίο δόθηκε σήμερα και στην κυκλοφορία. Το κόστος της σήραγγας και των οδικών συνδέσεων  ανήλθε σε 35 εκατ. ευρώ. Η επίδραση του έργου στην ασφάλεια μετακίνησης είναι σημαντική αφού πλέον, μια διαδρομή 15 χλμ. συντομεύεται περίπου σε 7 χλμ. και αντί για 20 λεπτά η απόσταση διανύεται με ασφάλεια σε 5 λεπτά.  Επίσης αναμένεται να προσφέρει νέα διέξοδο στην ασφαλή μεταφορά της αυξανόμενης βαριάς μεταφορικής κίνησης σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με το εμπορικό λιμένα στο Πλατυγιάλι και τον Αστακό.
Τελευταία στάση του υπουργού ήταν η τοποθεσία Κλόκοβα της ΕΟ Αντιρρίου – Ιωαννίνων. Μια τοποθεσία που λόγω του ανάγλυφου του εδάφους αποτελεί το πιο δύσκολο σημείο στην πρόσβαση για τη Δυτική Ελλάδα. Ως γνωστόν, το ΣτΕ ακύρωσε τους αρχικούς περιβαλλοντικούς όρους του έργου και συνεπώς προκρίθηκε η λύση των δίδυμων σηρράγγων, μήκους 3 χλμ. εκάστη.
Ο υπουργός σε σχέση με την Ιόνια Οδό δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Επρόκειτο για ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας προκειμένου να συνδεθεί η πρωτεύουσα με τα μεγάλα λιμάνια της, αυτά της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας, τα Ιωάννινα και την Εγνατία Οδό. Θα απασχολήσει τουλάχιστον 4.000 πολίτες, θα συνεργαστεί με 500 επιχειρήσεις στην περιοχή και αυτό είναι που θέλουμε εμείς να κατορθώσουμε. Να ‘δέσουμε’ τις τοπικές κοινωνίες με το έργο για να ωφεληθούν. Στόχος μας είναι να κάνουμε την οικονομία να λειτουργήσει στην υπηρεσία των ανθρώπων. Αν κατορθώσουμε να κερδίσουμε το στοίχημα της οικονομίας, με το ξεκίνημα των κατασκευών, τότε είναι βέβαιο πως θα κερδίσουμε το στοίχημα της ανάπτυξης, ανάκαμψης και της απασχόλησης».

Συνολικές προβολές σελίδας