Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

DHL Resilience360: μια νέα λύση διαχείρισης κινδύνου στα logistics

Η DHL παρουσίασε πρόσφατα τη λύση DHL Resilience360. Πρόκειται για μια νέα λύση διαχείρισης κινδύνου, η οποία θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μετατρέψουν τις διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα τους και την αστάθεια των παγκόσμιων περιβαλλοντικών και κοινωνικο-πολιτικών συνθηκών σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, παρέχοντάς τους μια ολοκληρωμένη δυνατότητα ελέγχου των αλυσίδων εφοδιασμού τους και επίγνωση του κινδύνου σε πραγματικό χρόνο.
Με την υποστήριξη από τη λύση DHL Resilience360, οι πελάτες μπορούν να αποφύγουν τη παύση της παραγωγής και τις απώλειες πωλήσεων, μέσω του επαναπροσανατολισμού των πόρων και υιοθετώντας εναλλακτικές στρατηγικές, σε περίπτωση ύπαρξης διακοπής. Με αυτό τον τρόπο στηρίζεται σημαντικά η χρηματοπιστωτική σταθερότητά τους και κερδίζονται ενδεχομένως  πωλήσεις και μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές τους .
Η λύση DHL Resilience360 παρουσιάζεται, καθώς ευρήματα της έκθεσης «Η Ανθεκτική Εφοδιαστική Αλυσίδα», μια νέα έκθεση από τη Lisa Harrington, Πρόεδρο του Ομίλου lharrington LLC, αποκαλύπτουν ότι οι εταιρείες κινδυνεύουν από σημαντικές βλάβες στην επιχειρηματική δραστηριότητά τους, αν δεν αναπτύξουν την ανθεκτικότητα - και όχι μόνο τη διαχείριση των κινδύνων - στις αλυσίδες εφοδιασμού τους, ώστε να αντιμετωπίσουν και να ανταποκριθούν στις τάσεις που καθοδηγούν και διαμορφώνουν το διεθνές εμπόριο.
Ο Bill Meahl , Chief Commercial Officer της DHL, δηλώνει: «Κατανοούμε ότι οι αλυσίδες εφοδιασμού είναι η ψυχή των επιχειρήσεων των πελατών μας και δημιουργούμε λύσεις όπως η DHL Resilience360, προκειμένου να τους βοηθήσουμε να αντιμετωπίσουν τις σημερινές προκλήσεις και να προβλέψουν το αύριο.
Δεν μπορείτε να εξαλείψετε τους κινδύνους ή να τους αποτρέψετε από το να συμβούν, αλλά μπορείτε να τους διαχειριστείτε για να βοηθήσετε στην ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων  που θα έχουν στην επιχείρησή σας.
Με τα κατάλληλα εργαλεία, μπορείτε ακόμη και να επωφεληθείτε από τις διακοπές και τις συγκυρίες, έχοντας τα σωστά μέτρα για να ανταποκριθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά όταν οι ανταγωνιστές σας αδυνατούν να το κάνουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας