Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Ολυμπία Οδός: Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στον Κόμβο Μεγάρων

Από την Δευτέρα 25/05 έως και την Τετάρτη 10/06 (με εξαίρεση το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος 29/05-01/06) θα εφαρμοστούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της κάθετης οδού του Κόμβου Μεγάρων Π.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου) και σε μήκος περί τα 500 μέτρα, κατά τη διάρκεια των οποίων θα γίνεται αποκλεισμός του μισού πλάτους της διατομής της Κάθετης Οδού και η κυκλοφορία των δύο κατευθύνσεων (προς Νέα Πέραμο και Μέγαρα) θα διεξάγεται εκ περιτροπής, με φωτεινό σηματοδότη, στο εναπομείναν πλάτος αυτής.

Η κυκλοφορία επί της Ν.Ε.Ο. Αθηνών Κορίνθου δεν επηρεάζεται. Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες ασφαλτόστρωσης από τον αρμόδιο Κατασκευαστή (ΑΚΤΩΡ αντίστοιχα, μέλος της Κ/Ξ Άπιον Κλέος).

Καλό θα ήταν οι οδηγοί να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

Πηγή:  http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/30398-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B2%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CF%81%CF%89%CE%BD

Οι πλοίαρχοι καταγγέλλουν τις ημιτελείς υποδομές των ελληνικών λιμένων

Σε καταγγελίες για την κακή κατάσταση των ελληνικών λιμένων και στο ενδεχόμενο ατυχημάτων και δυσλειτουργιών προχώρησε η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού.
Με αφορμή τις κοινές επιθεωρήσεις της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων, μαζί με άλλους φορείς, σε λιμενικές υποδομές Κυκλάδων, Δωδεκανήσων και Κρήτης η διοίκηση της ΠΕΠΕΝ επισημαίνει: «Παρά τις συγκεκριμένες παρατηρήσεις των Πλοιάρχων, χειριστών των λιμανιών ,οι οποίες είναι αποτυπωμένες στις εκθέσεις μας για τα διάφορα Ελληνικά λιμάνια και τις βελτιωτικές μικρές και μεγάλες κινήσεις που έχουν γίνει, παρατηρούμε, με έκπληξη και λύπη, πως η πολιτεία εξακολουθεί να αδιαφορεί και όπως συνηθίζει, δεν τις λαμβάνει υπ’όψη.
Το αποτέλεσμα της παροιμιώδους αδιαφορίας αυτής, το βλέπουμε στα διάφορα λιμάνια, όπου έγιναν κάποιες βελτιώσεις, αλλά δυστυχώς παρέμειναν μέχρι εκεί» και προσθέτει:
«Έχουμε λιμάνια που χαρακτηρίζονται από δύσκολα έως επικίνδυνα, ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες. Τα οποία κατασκευάστηκαν έτσι, παρά τις υποδείξεις της Πανελληνίου Ενώσεως Πλοιάρχων Ε.Ν. (πάσης τάξεως), ακολουθώντας τις «επιστημονικές» μελέτες κάποιων τεχνοκρατών, που στο τέλος τα κατασκευαστικά λάθη, τα καταστούν απρόσιτα. Αλλά, ίσως, εξυπηρετείται έτσι ο μικρόκοσμος και τα μικροσυμφέροντα κάποιων.
Παρά τις διαβεβαιώσεις του προηγούμενου ΥΝΑ, πως σε αυτού του είδους επιτροπές θα συμμετέχει Πλοίαρχος Ε.Ν., βλέπουμε πως αυτό δεν συμβαίνει. Ή μάλλον, συμβαίνει το αντίθετο» και καταλήγει:
«Δυστυχώς οι κύριοι τεχνοκράτες, αναλαμβάνουν την ευθύνη για άλλη μια φορά, λαμβάνοντας υπ’ όψη διάφορες γνώμες, προκειμένου να συνεχίσουν τα διαχρονικά τους λάθη.
Κρούομε τον «κώδωνα» του κινδύνου και ζητάμε, πριν προχωρήσουν σε τελικά σχέδια και εγκρίσεις, να ενημερωθούν άμεσα οι χρήστες Πλοίαρχοι αφού με την τεκμηριωμένη άποψή τους θα υπάρξει, όχι μόνο θετικό, αλλά και ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Ευχόμαστε να μην βγουν αληθινές οι προβλέψεις μας. Αλλά, μάλλον οι δυσλειτουργίες και τα ατυχήματα που τυχόν θα συμβούν λόγω της αστοχίας τους, θα επαληθεύσουν για άλλη μια φορά, πως οι τεχνοκράτες είναι καλοί για ασκήσεις επι χάρτου και όχι για πραγματικές συνθήκες όπου η εμπειρία και οι γνώσεις των αξιόλογων συναδέλφων Πλοιάρχων που ταξιδεύουν σ’ αυτά τα λιμάνια με όλες τις καιρικές συνθήκες όλες τις εποχές του χρόνου, είναι αδιαμφισβήτητες και απαραίτητες».

Σιδηροδρομική σύνδεση λιμανιού Αλεξανδρούπολης: Ένα «μεγάλο» έργο 3,1 εκατ.

Μια χώρα που σέβεται τις υποδομές της οφείλει να παρέχει σύνδεση των μεγαλύτερων λιμένων με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Στην Ελλάδα, αν και μας πήρε κάμποσα χρόνια να συνδέσουμε Ικόνιο – Θριάσιο, με 17 χλμ. γραμμής, φαίνεται πλέον ότι όλοι οι συσχετιζόμενοι φορείς κατάλαβαν τη σημασία των συνδυασμένων μεταφορών.
Έτσι, παραδίδεται αύριο - και επίσημα από την ΕΡΓΟΣΕ - η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Αλεξανδρούπολης.
Ουσιαστικά, η σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης, με την υπάρχουσα γραμμή, θα συνδέσει το σιδηροδρομικό δίκτυο με τη Βουλγαρία (Βάρνα), παρακάμπτοντας τη θαλάσσια μεταφορά, μέσω Βοσπόρου.
Η απευθείας σύνδεση με τη Βάρνα θα λειτουργήσει σαν εναλλακτικό πέρασμα των προϊόντων, από το Βόσπορο, μειώνοντας το χρόνο διαδρομής από 2 - 2,5 ημέρες σήμερα, σε περίπου 6 ώρες.
Είναι φανερό ότι η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Αλεξανδρούπολης, με το διεθνές δίκτυο, θα καταστήσει λιμάνι υψίστης στρατηγικής σημασίας με το σιδηροδρομικό άξονα Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη, μέσω του οποίου θα παρακάμπτονται τα στενά του Βοσπόρου, για διάφορα φορτία και κυρίως κοντέινερ.
Τα χαρακτηριστικά του έργου
Το έργο, προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ, αναφέρεται στη "Σιδηροδρομική σύνδεση του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων Λιμένα Αλεξανδρούπολης" και αφορά στην εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών για την κατασκευή της υποδομής - επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής του τερματικού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων και τη σύνδεσή της με το σύμπλεγμα των γραμμών του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης, ολοκληρώθηκε στο τέλος Φεβρουαρίου.
Πλέον με την σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού ανοίγει ο δρόμος για την προσέλκυση φορτίων, μείζονος σημασίας για την τοπική οικονομία, με πολλαπλασιαστικό χαρακτήρα, όπως:
-Άμεσο θα είναι το όφελος από την αυξημένη διαχείριση στο λιμάνι, από την χερσαία μεταφορά των Ε/Κ, μέσω οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς και από τις λοιπές λιμενικές υπηρεσίες,
-Θα υπάρξει επίδραση από την ανάπτυξη δικτύου επιχειρήσεων στην περιοχή του λιμανιού π.χ. επιχειρήσεις logistics, βιομηχανικές επιχειρήσεις ενεργητικής και παθητικής τελειοποίησης, επιχειρήσεις συνδεδεμένες με τη ναυτιλία),
-Έμμεση επίδραση λόγω αυξημένης παραγωγής κλάδων εκτός του συγκεκριμένου δικτύου (π.χ. μεταποιητικές βιομηχανίες).

Συνολικές προβολές σελίδας