Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Η UPS επέκτεινε το πρόγραμμα μεταφοράς ειδικών φορτίων σε περισσότερες χώρες

Η UPS ανακοίνωσε την επέκταση του Διεθνούς Προγράμματος Μεταφοράς Ειδικών Φορτίων - International Special Commodities - της. Τώρα οι πελάτες της UPS μπορούν να πραγματοποιήσουν μεταφορές βιολογικών ουσιών, επικίνδυνων αγαθών σε καθορισμένες ποσότητες καθώς και μεταφορές φορτίων με την χρήση ξηρού πάγου σε 20 επιπλέον διεθνείς προορισμούς.
Η παραπάνω επέκταση ανταποκρίνεται ευθέως στην αυξανόμενη ζήτηση που σημειώνεται από βιοφαρμακευτικούς παραγωγούς, διαγνωστικές εταιρείες, εργαστήρια και διανομείς για μεταφορά τέτοιου είδους ειδικών φορτίων όταν η ασφάλεια, ο χρόνος και έλεγχος της θερμοκρασίας αποτελούν πρώτη προτεραιότητα.
«Το διεθνές δίκτυο μεταφορών της UPS έχει ενισχυθεί ούτως ώστε να μεταφέρει βιολογικά δείγματα από και προς περισσότερες από 50 χώρες του κόσμου» ανέφερε ο κ. John Menna, Αντιπρόεδρος Διεθνούς Στρατηγικής Logistics Ιατροφαρμακευτικών της UPS. «Το επεκταμένο πρόγραμμα δημιουργήθηκε με την καθοδήγηση των πελατών μας οι οποίοι υπέδειξαν τις τοποθεσίες που είναι πιο σημαντικές για αυτούς».
Η UPS είναι πλέον σε θέση να αναλάβει τη διανομή φορτίων που υπόκεινται στην ρύθμιση UN3373 (Βιολογικές ουσίες κατηγορίας Β, διαγνωστικά και κλινικά δείγματα)καθώς και στην ρύθμιση ΘΝ1845 (Διοξείδιο του άνθρακα, στερεό και ξηρό πάγο) σε Αυστραλία, Βουλγαρία, Κροατία, Εσθονία, Ινδία, Ινδονησία, Ισραήλ, Λετονία, Λιθουανία, Νέα Ζηλανδία, Παναμά, Ρουμανία, Ρωσία, Σαουδική Αραβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Νότιο Αφρική, Ταιβάν, Τουρκία και Ουκρανία.
Οι ρυθμίσεις UN3373 και UN1845 αποτελούν κατευθυντήριες γραμμές της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA) οι οποίες διασφαλίζουν την ασφαλή μεταφορά φορτίων από αέρος. Η πλήρης λίστα των εγκεκριμένων χωρών καθώς και οι κατηγορίες των φορτίων που αναλαμβάνει η UPS είναι διαθέσιμα στο UPS.com.

Οι ιατροφαρμακευτικές εταιρείες που μεταφέρουν φορτία υψηλής αξίας, ευαίσθητα σε θερμοκρασία και χρόνο αποστολής, από και προς τις ΗΠΑ καθώς και σε σημαντικές Ευρωπαϊκές αγορές, έχουν επίσης πρόσβαση στο πρόγραμμα UPS Proactive Response Secure-μια λύση που συνδυάζει την παρακολούθηση της μεταφοράς με την διαχείριση του ρίσκου ώστε να περιορίσει τυχόν φθορές στο φορτίο.
Η υπηρεσία συμβάλει στην ασφαλή μεταφορά κρίσιμης σημασίας φορτίων ακόμα και σε περιπτώσεις απρόβλεπτων περιστατικών ενώ καλύπτει πιθανές ζημιές που προκύπτουν από φθορά των φορτίων. Η UPS προσδίδει αξία στις ιατροφαρμακευτικές εταιρείες μέσα από ένα  ευρύ χαρτοφυλάκιο ειδικευμένων υπηρεσιών μεταφοράς και διανομής μεγάλων και μικρών φορτίων.
Το ιατροφαρμακευτικό δίκτυο της UPS προσφέρει επίσης υπηρεσίες αποθήκευσης ελεγχόμενης θερμοκρασίας, μεταφορές σε προορισμούς ειδικής γεωγραφικής συμβατότητας, συνεχείς υπηρεσίες παρακολούθησης και ασφάλειας του φορτίου, υπηρεσίες kitting και labeling, και υπηρεσίες διαχείρισης των παραγγελιών.
Οι υπηρεσίες αυτές είναι προσβάσιμες παντού διαμέσου μιας παγκόσμιας πλατφόρμας πληροφορικής. Η UPS βοηθάει τις ιατροφαρμακευτικές εταιρείες να ανταπεξέλθουν σε αυστηρές και περιπλόκες απαιτήσεις, ενώ προσφέρει την ευελιξία που είναι απαραίτητη σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον εξυπηρετώντας υπεύθυνα μια διαρκώς αυξανόμενη πελατειακή βάση.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρει το πρόγραμμα μεταφοράς ιατροφαρμακευτικών φορτίων της UPS επισκεφτείτε το: www.ups.com/healthcare

Οι αποφάσεις της ΥποΕπιτροπής για τη σχεδίαση και τη κατασκευή πλοίων του ΙΜΟ

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της 2ης Συνόδου της Υποεπιτροπής για τη Σχεδίαση και την Κατασκευή των Πλοίων (SDC-2), η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, στην έδρα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, κατά το διάστημα 16-20 Φεβρουαρίου 2015.
Από τις σημαντικότερες αποφάσεις που ελήφθησαν στην εν λόγω Σύνοδο ήταν η ολοκλήρωση των τροποποιήσεων του Κεφαλαίου ΙΙ-1 της Διεθνούς Σύμβασης SOLAS αναφορικά με τους Κανονισμούς στεγανής υποδιαίρεσης και ευστάθειας μετά από βλάβη των πλοίων.
Επί θεμάτων άμεσου ελληνικού ενδιαφέροντος, σημειώνεται η αποδοχή που επιφυλάχτηκε στην πρόταση της χώρας μας αναφορικά με την προωθούμενη τροποποίηση του Κανονισμού ΙΙ-1/11 της Διεθνούς Συμβάσεως SOLAS που προβλέπει την διενέργεια υδροστατικής δοκιμής σε όλες τις δεξαμενές ενός πλοίου που αποτελούν μέρος της στεγανής υποδιαίρεσης του, κατά το στάδιο της κατασκευής, θέμα το οποίο έχει απασχολήσει τον ΙΜΟ τα τελευταία χρόνια μετά από πρωτοβουλία της Ελλάδος.
Η πρόταση της ελληνικής αντιπροσωπείας για αναστολή των συζητήσεων τροποποίησης του σχετικού Κανονισμού, υποστηρίχθηκε από μεγάλο αριθμό αντιπροσωπειών Κρατών Μελών του ΙΜΟ με αποτέλεσμα να διασφαλιστεί ο ουσιαστικός έλεγχος της ορθότητας της κατασκευής των νέων πλοίων που φέρουν δεξαμενές υγρού φορτίου και θαλασσέρματος, επιτρέποντας κατασκευαστικά σφάλματα και αστοχίες να διορθώνονται στο ναυπηγείο πριν το πλοίο τεθεί σε πλήρη λειτουργία, προλαμβάνοντας ατυχήματα με καταστροφικές συνέπειες για το περιβάλλον και την ανθρώπινη ζωή.
Μεταξύ άλλων, συμφωνήθηκε η ολοκλήρωση των τροποποιήσεων του Κώδικα Άθικτης Ευστάθειας (2008 IS Code) εντός του επόμενου έτους, η αναγκαιότητα υποχρεωτικής διενέργειας γυμνασίων διαρροής στα επιβατηγά πλοία και η κατάργηση της διάταξης II-1/22.4 της ΔΣ SOLAS για τα νέα πλοία, που δίνει τη δυνατότητα στην Αρχή να επιτρέπει ορισμένες υδατοστεγείς θύρες να παραμένουν ανοικτές κατά την διάρκεια του πλου.
Επί θεμάτων πυρασφάλειας υπήρξε συμφωνία ως προς τις προσωρινές Κατευθυντήριες Οδηγίες για την χρήση δομικών στοιχείων από FRP (Fibre Reinforced Plastic) στα πλοία, μόνο ως συμπληρωματικές των υφιστάμενων κατευθυντήριων οδηγιών για την έγκριση εναλλακτικών και ισοδυνάμων σχεδιάσεων, ενώ η εφαρμογή της απαίτησης για εκπόνηση μελέτης εκκένωσης (evacuation analysis), θα επεκταθεί και στα νέα επιβατηγά πλοία που μεταφέρουν περισσότερους των 36 επιβατών και δεν είναι τύπου Ro-Rο.


Ο «καταρρέων» ναυτιλιακός κλάδος πλήττει την ανταγωνιστικότητα της Eλλάδας

Τη βαρύτητα που έχει η ελληνική ποντοπόρος ναυτιλία στην ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας περιγράφει δημοσίευμα της Wall Street Journal, το οποίο εστιάζει στο πόσο εξαρτώμενες είναι οι ελληνικές εξαγωγές από την πορεία του ναυτιλιακού κλάδου.
Όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα και αναδημοσιεύει το in.gr, ένα από τα αξιοσημείωτα γεγονότα της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα είναι ότι μετά από συρρίκνωση κατά 25% της συνολικής οικονομίας, τη βουτιά στην εγχώρια κατανάλωση και την απότομη μείωση των εισαγωγών, η Ελλάδα εξακολουθεί να εξάγει λιγότερα από ό, τι εισάγει και ότι το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών εξακολουθεί να είναι αρνητικό (σ.σ το 2013 και το 2014 ήταν θετικό).
«Αυτό σημαίνει ότι ουσιαστικά η ελληνική οικονομία εξακολουθεί να καταναλώνει περισσότερα από όσα κερδίζει. Χωρίς ένα μεγάλο πλεόνασμα τρεχουσών συναλλαγών, η ελληνική κυβέρνηση και οι ελληνικές επιχειρήσεις θα έχουν μεγάλα προβλήματα αποπληρωμή του χρέους προς τους πιστωτές σε ολόκληρη την ευρωζώνη και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο», αναφέρει η Wall Street Journal.
Η εφημερίδα υπογραμμίζει πως το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών της Ελλάδας το 2008 ήταν στο 16,5% του ΑΕΠ και η χώρα χωρίς να έχει τη δυνατότητα υποτίμησης του νομίσματος της εντός της ευρωζώνης, μειώνει το έλλειμμα αυτό μέσω «μιας μακράς και εξαντλητικής διαδικασίας» περικοπών σε μισθούς και τιμές.
Όπως τονίζεται αν και οι μισθοί σε όλη την ελληνική οικονομία έχουν μειωθεί κατά πολύ,  η επίδοση της Ελλάδας στον τομέα των εξαγωγών αγαθών και υπηρεσιών είναι μεταξύ των πιο αδύναμων στην ευρωζώνη κατά τα τελευταία επτά χρόνια. Αυτό κατά την Wall Street Journal οφείλεται στη βαρύτητα της μεγάλης ναυτιλιακής βιομηχανίας της Ελλάδας στις εξαγωγές.
Όπως υποστηρίζεται μετά το 2008 η οικονομική κρίση και το πλεόνασμα των νέων πλοίων έπληξαν την ναυτιλιακή αγορά προκαλώντας κατάρρευση στη ναυλαγορά. «Οι τιμές δεν έχουν πραγματικά ανακτηθεί καθόλου από τότε», σημειώνει το δημοσίευμα.
Στη βάση αυτή ο συντάκτης του άρθρου σημειώνει πως οι ελληνικές εξαγωγές μεταφορών όπως καταγράφονται στο ισοζύγιο υπηρεσιών μειώθηκαν από 19 δισ. ευρώ το 2008 σε 12 δισ. ευρώ το 2013, λόγω της κατάρρευσης της ναυλαγοράς.
Επίσης, μια ένδειξη του πόσο παράδοξη ήταν η ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας το 2008: Ακόμα και με τα ποσοστά της ναυτιλίας σε επίπεδα ρεκόρ, το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών της ήταν σχεδόν 17% του ΑΕΠ», σημειώνει η Wall Street Journal.

Συνολικές προβολές σελίδας