Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Στη Metron Logistics η διανομή των καλλυντικών και απορρυπαντικών της Unilever

Στη σύναψη συμφωνίας συνεργασίας με τη Unilever προχώρησε η Metron Logistics, καθώς από τις 3 Φεβρουαρίου 2014 ανέλαβε τη διανομή των απορρυπαντικών και καλλυντικών του πολυεθνικού ομίλου στην Ήπειρο, τη Δυτική Ελλάδα, τα Επτάνησα, την Πελοπόννησο και τη Θεσσαλία.
Η διανομή γίνεται σε καταστήματα λιανικής και σε ειδικούς συνεργάτες της Unilever, η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων παγκοσμίως, με 400 μάρκες, που καλύπτουν 14 κατηγορίες, σε προϊόντα σπιτιού, προσωπικής φροντίδας και προϊόντα τροφίμων.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Metron Logistics, κ. Θεόδωρος Σκαμάγκος, «με τη συμφωνία αυτή, γίνεται σαφές πως ένας από τους ισχυρότερους πολυεθνικούς ομίλους της Ελλάδας μάς εμπιστεύεται για τη διανομή των προϊόντων του σε πέντε από τις μεγαλύτερες περιφέρειες της χώρας μας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη Metron Logistics, που ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της με έναν τέτοιο συνεργάτη».

Βούλγαροι οδικοί μεταφορείς διαμαρτύρονται για τις άδειες διέλευσης με την Τουρκία

Βούλγαροι μεταφορείς έχουν "μπλοκάρει" με τα φορτηγά τους την έξοδο προς την Τουρκία, στον συνοριακό σταθμό "Καπιτάν Αντρέεβο- Καπά Κουλέ", επιτρέποντας ωστόσο τη διέλευση αυτοκινήτων και λεωφορείων, γνωστοποίησαν οι τελωνειακές αρχές της παραμεθόριας βουλγαρικής πόλης Σβίλενγκραντ, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ.
Τα φορτηγά παραμένουν ακινητοποιημένα στο βουλγαρικό έδαφος, έχοντας σχηματίσει "ουρά" 3-4 χιλιομέτρων. Οι βουλγαρικές τελωνειακές αρχές δεν έχουν πληροφόρηση σχετικά με το πόσο θα διαρκέσει ο αποκλεισμός της διέλευσης φορτηγών.
Οι Βούλγαροι μεταφορείς είχαν κοινοποιήσει το Σάββατο την πρόθεσή τους να προβούν σε αποκλεισμό του συνοριακού σταθμού ελέγχου από σήμερα, στις 8 το πρωί, αν μέχρι τότε η τουρκική πλευρά δεν είχε προσέλθει σε μία συνάντηση με το βουλγαρικό υπουργείο Μεταφορών.
Η κινητοποίηση, όπως διευκρίνισαν, αφορά στη συνεχιζόμενη διαμάχη των δύο γειτονικών χωρών, σχετικά με τον αριθμό των διμερών αδειών διέλευσης για τις διεθνείς μεταφορές. Το βουλγαρικό υπουργείο Μεταφορών εξέδωσε σχετική ανακοίνωση το Σάββατο, στην οποία διευκρίνιζε ότι "έπειτα από επανειλημμένα αιτήματα της βουλγαρικής πλευράς, η τουρκική πλευρά επιβεβαίωσε επισήμως ότι μια διμερής συνάντηση για την επίλυση του ζητήματος των αδειών διέλευσης θα πραγματοποιηθεί στην Άγκυρα, στις 21 Φεβρουαρίου".
Σύμφωνα με αναφορές των μέσων ενημέρωσης, οι μεγάλες εταιρείες οδικών μεταφορών, έπειτα από την ανακοίνωση της ημερομηνίας της διμερούς συνάντησης, αποφάσισαν να απέχουν από την κινητοποίηση αποκλεισμού του συνοριακού σταθμού, ο οποίος πραγματοποιείται από τις μικρές εταιρείες, που είναι αντιμέτωπες με πτώχευση, λόγω του ότι δεν τους επιτρέπεται η είσοδος στην Τουρκία.
Στα τέλη Ιανουαρίου, η Τουρκία ανέστειλε την ισχύ των αδειών διέλευσης, που είχαν εκδοθεί στο πλαίσιο της διμερούς συμφωνίας με τη Βουλγαρία για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές.
Η Τουρκία διεκδικεί 125.000 άδειες διέλευσης για το 2014, έναντι 15.000 αδειών σήμερα, ενώ εξέδωσε 5.000 άδειες για τους Βούλγαρους μεταφορείς.
Το 2013, η Τουρκία απέρριψε μία συνάντηση, την οποία είχε ζητήσει η Βουλγαρία, για τη διαπραγμάτευση των ποσοστώσεων αδειών και άλλων θεμάτων σχετικών με τις μεταφορές.

MAN Trucknology: Η μεγάλη γιορτή της ΜΑΝ έρχεται τον Μάρτιο

Για ακόμη μια χρονιά η ΜΑΝ διοργανώνει τις ημέρες Trucknology, δίνοντας την ευκαιρία σε πελάτες, κατασκευαστές και επισκέπτες να γνωρίσουν ο ένας ο άλλος μέσα από μια όμορφη εκδήλωση.

Συγκεκριμένα, όπως τονίζει η ΜΑΝ σε σχετικό δελτίο τύπου της, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά πάνω από 130 οχήματα ΜΑΝ, των σειρών TGL, TGM, TGS και TGX τα οποία καλύπτουν τους κλάδους των μεγάλων μεταφορών, των βαρέων κατασκευών, των πυροσβεστικών και γεωργικών οχημάτων αλλά και της διανομής.
Εκείνο που κάνει ξεχωριστή την εκδήλωση για όσους την επισκεφτούν στις 21 και 22 Μαρτίου στο Μόναχο της Γερμανίας, είναι το γεγονός ότι μπορούν να οδηγήσουν στην πίστα δοκιμών της MAN Truck Forum, τα οχήματα. Ειδικοί εκπαιδευτές της MAN ProfiDrive θα συνοδεύουν όσους επιθυμούν να κάνουν ένα test drive στα νέα Euro 6 οχήματα της γερμανικής εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι οι επισκέπτες θα μπορούν να οδηγήσουν τα οχήματα και εκτός πίστας, σε αγροτικούς και εθνικούς δρόμους.
Όπως τονίζει η εταιρεία, «έμφαση θα δοθεί  στις αλυσίδες μεταφοράς και μεταξύ άλλων εκθεμάτων, θα παρουσιαστεί ένα MAN TGS εφοδιασμένο με ρυμουλκούμενο μεγάλου όγκου για την μεταφορά ζωοτροφών και βιομάζας, μαζί με μια υψηλής απόδοσης θεριζοαλωνιστική μηχανή αραβοσίτου μάρκας KRONE,  εξοπλισμένη με μηχανή ΜΑΝ».
Όσον αφορά στο ειδικό αφιέρωμα της εκδήλωσης για τα πυροσβεστικά οχήματα, για πρώτη φορά υπερκατασκευαστές θα εκθέσουν οχήματα της νέας έκδοσης Euro 6.
Εκτός των άλλων, θα υπάρχει η δυνατότητα για το κοινό να γνωρίσει όλο το φάσμα παροχών της ΜΑΝ Solutions.
Τέλος, οι ημέρες Trucknology από τη ΜΑΝ, διοργανώνονται κάθε χρόνο από το 2008 με την περυσινή εκδήλωση να προσελκύει 3.500 πελάτες και επισκέπτες.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-of-the-world/item/1074-man-trucknology-i-megali-giorti-tis-man-erxetai-ton-martio

Αλλαγές στο δίπλωμα οδήγησης,ανανέωση ερασιτεχνικού διπλώματος ανά 15 έτη

Αλλαγές στις διαδικασίες απόκτησης νέου διπλώματος οδήγησης, αλλά και ανανέωσης του υπάρχοντος (επαγγελματικού ή μη) ισχύσουν από τις 19 Ιανουαρίου σύμφωνα με νέο Προεδρικό Διάταγμα.

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από τη νέα νομοθεσία για τα διπλώματα, οι εξετάσεις γίνονται ακριβότερες αλλά και δυσκολότερες, η διάρθρωση των κατηγοριών αλλάζει και δημιουργούνται νέες, μειώνεται ο χρόνος ισχύος των διπλωμάτων οδήγησης ενώ τα υποχρεωτικά μαθήματα (θεωρητικά και πρακτικά) αυξάνονται. Ακόμα, θεσπίζεται η ανανέωση του ερασιτεχνικού διπλώματος κάθε 15 έτη. Για επαγγελματικά διπλώματα εξακολουθεί να ισχύει η ανανέωση ανά 5ετία ωστόσο, μετά τη συμπλήρωση των 65 ετών ηλικίας του οδηγού, η ανανέωση της άδειας οδήγησης θα γίνεται ανά 3ετία για όλους τους κατόχους άδειας ικανότητας οδήγησης.

Σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη νέα νομοθεσία, οι κυριότερες αλλαγές, πέραν της δημιουργίας νέων κατηγοριών αδειών οδήγησης είναι οι εξής:

Τα παράβολα των ιατρικών εξετάσεων παραμένουν στα 90 ευρώ και για την έκδοση άδειας στα 30 ευρώ. Παράλληλα όμως θεσπίζεται νέο παράβολο ύψους 10 ευρώ το οποίο οι υποψήφιοι θα καλούνται να πληρώνουν κάθε φορά που θα επανεξετάζονται σε περίπτωση αποτυχίας τους. Στην παρούσα φάση το εν λόγω παράβολο ανέρχεται στα 6 ευρώ και καταβάλλεται μόνο μια φορά.

Καταργείται η κατηγορία Β για ΕΔΧ (Ταξί). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την κατάργηση και του αντίστοιχου εθνικού κωδικού «113» που αφορούσε στις ιατρικές απαιτήσεις, οι οποίες θα προσδιοριστούν από την αρμόδια Διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών.

Οι υποψήφιοι οδηγοί δεν θα μπορούν να κάνουν μαθήματα πρακτικής εκπαίδευσης εάν προηγουμένων δεν έχουν επιτύχει στις θεωρητικές εξετάσεις (σήματα).
Καταργείται η δεσμευτική λήξη της διοικητικής ισχύος των «ερασιτεχνικών» κατηγοριών αυτοδίκαια με τη λήξη της διοικητικής ισχύος των «επαγγελματικών» κατηγοριών διπλωμάτων. Δηλαδή, με την λήξη της άδειας οδήγησης οχήματος κατηγορίας Γ, στην περίπτωση που αυτή δεν ανανεωθεί, επιτρέπεται και ισχύει η κατηγορία Β του διπλώματος, χωρίς η τελευταία να επηρεάζεται από τη λήξη ισχύος της επαγγελματικής άδειας του διπλώματος, όπως ισχύει έως και σήμερα.

Η ανανέωση των «επαγγελματικών» κατηγοριών του διπλώματος οδήγησης, συμπαρασύρει την ανανέωση των «ερασιτεχνικών» κατηγοριών, καθώς οι ελάχιστες απαιτούμενες προδιαγραφές σωματικής και διανοητικής ικανότητας που απαιτούνται για την ανανέωση των πρώτων, υπερκαλύπτουν αυτές που απαιτούνται για την ανανέωση των δεύτερων.

Καταργείται από 10/9/2014 ο εθνικός κωδικός «120» που αφορά στις επαγγελματίες οδηγούς (κατηγορίες Γ και Δ), καθώς η άσκηση του επαγγέλματος συνδέεται πλέον με την κατοχή Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ).

Καταργείται η υποχρέωση καταβολή πάγιων τελών χαρτοσήμου και εισφορών υπέρ τρίτων κατά τη διαδικασία ανταλλαγής (μετατροπής) των ισχύουσων αδειών οδήγησης που έχουν εκδοθεί από κράτη- μέλη της ΕΕ.

Στις περιπτώσεις που ο πολίτης κρίνεται ως «ΜΗ ΙΚΑΝΟΣ» από τη Δευτεροβάθμια Ιατρική Επιτροπή (ΔΙΕ) και εντός 5 ετών δεν ανακτά τις ελάχιστες απαιτούμενες προδιαγραφές, υπόκειται σε οριστική αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης. Αν, μετά την προαναφερθείσα 5ετία, ανακτήσει τις παραπάνω προδιαγραφές, υπόκειται εκ νέου στη διαδικασία απόκτησης άδειας οδήγησης. Έως και σήμερα, οι υποψήφιοι που έχουν κριθεί ως «ΜΗ ΙΚΑΝΟΙ» έχουν δικαίωμα να εξετάζονται από ΔΙΕ ανά έτος χωρίς περιορισμούς.

Καθορίζονται ελάχιστες απαιτήσεις για τα αρχικά προσόντα και τη διαρκή εκπαίδευση των εξεταστών, καθώς επίσης και για την επιτήρηση τους. Παράλληλα, εισάγονται κυρώσεις σε εκπαιδευτές οδηγών για την έκδοση μη νόμιμων πιστοποιητικών υγείας. Παρόμοιες ποινές για τους ίδιους λόγους εισάγονται και για τους υποψηφίους οδηγούς και γιατρούς.

Καταργούνται οι διατάξεις που αφορούν στη διαδικασία ελέγχου για την άδεια οδήγησης από τους αιτούνται αναπηρική σύνταξη. Οι κάτοχοι άδειας οδήγησης που υπέστησαν μείωση της σωματικής ή διανοητικής τους ικανότητας, οφείλουν να καταθέσουν την άδεια οδήγησης προκειμένου να υποβληθούν σε ιατρική εξέταση από ΔΙΕ και εφόσον κριθούν εκ νέου ικανοί, να την επαναποκτήσουν.

Το νέο δίπλωμα για τα μοτοποδήλατα σε υποψήφιους άνω των 16 ετών, θα ονομάζεται ΑΜ και δεν θα εκδίδεται πλέον από την Τροχαία αλλά, όπως και τα υπόλοιπα διπλώματα, από τις υπηρεσίες Μεταφορών.

Για τους υποψήφιους οδηγούς μοτοσικλετών, από τις 7 Φεβρουαρίου θα ισχύσουν δύο νέες δοκιμασίες στην πρακτική εξέταση: η κίνηση με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα και η αποφυγή εμποδίων, καθώς και η κίνηση με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα και ακινητοποίηση του δικύκλου σε συγκεκριμένη απόσταση.

Διευκρινίζεται ότι οι παλιές άδειες οδήγησης για δίκυκλα και ερασιτεχνικά διπλώματα, καθώς και όσες εκδοθούν από εξετάσεις που θα έχουν ολοκληρωθεί έως και τις 18 Ιανουαρίου 2013, θα συνεχίσουν να ισχύουν, είτε μέχρι ο κάτοχος τους συμπληρώσει την ηλικία των 65 ετών είτε μέχρι το έτος 2033.

Πηγή:  http://amfiloxia-online.blogspot.gr/2014/02/15.html 
 http://www.cretapress.gr/ellada/1234-allages-sto-diploma-odigisis-apo-19-ianouariou

Όλες κι όλες 200 άδειες εκδόθηκαν από την απελευθέρωση των φορτηγών

Το καλοκαίρι του 2010 η Ελλάδα ξέμεινε από βενζίνη και τρόφιμα, έπειτα από τις πολυήμερες κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών φορτηγών Δημοσίας Χρήσης.
Τελικά, η απελευθέρωση του κλάδου πέρασε με το νόμο 3887/2010, ωστόσο τα αποτελέσματά της θεωρούνται μηδαμινά.
Σύμφωνα με υπολογισμούς της ομοσπονδίας διεθνών μεταφορέων (ΟΦΑΕ), μόλις 200 νέες άδειες έχουν εκδοθεί από την ψήφιση του νόμου. Το μικρό ενδιαφέρον έχει να κάνει με την κρίση που διέπει τον κλάδο, αλλά και το υψηλό κόστος απόκτησης ενός φορτηγού, κατηγορίας Euro 5.
Επίσης, αρνητικά έχει επηρεάσει ο ανταγωνισμός από εταιρείες που μετέφεραν την έδρα τους στη Βουλγαρία, στην οποία οι φορολογικοί συντελεστές είναι μικροί. Πλέον, αυτό που παρατηρείται είναι η αθρόα μετατροπή των «παλαιών» αδειών σε νέες και η αλλαγή τους από νομαρχιακές σε εθνικές.    
Στο πλαίσιο βελτίωσης της λειτουργίας του κλάδου, το υπουργείο Μεταφορών ικανοποίησε ορισμένα από τα αιτήματά του. Για παράδειγμα:
1. Καταργήθηκε για λόγους απλούστευσης διαδικασιών για την πρόσβαση νέων μεταφορέων στο επάγγελμα η Άδεια Οδικών Μεταφορών και η οικονομική επιβάρυνση των 1000 ευρώ που απαιτούντο για την χορήγηση.
2. Καταργήθηκαν οι εκτιμητικές επιτροπές που απαιτούντο για την σύσταση μεταφορικών εταιρειών.
3. Καθορίστηκε η έννοια του παλαιού και νέου μεταφορέα.
4. Δόθηκαν κίνητρα με την κατάργηση εγγυητικών επιστολών στους παλαιούς μεταφορείς για την οργάνωσή τους σε εταιρείες.
5. Ρυθμίστηκε το θέμα της μεταβίβασης των φορτηγών ΔΧ αυτοκινήτων σε συγγενείς μέχρι β΄ βαθμού.
Ξέχωρα των ανωτέρω, ο κλάδος των οδικών μεταφορέων δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο νομοσχέδιο για τα logistics, επικρίνοντας το υπουργείο Ανάπτυξης ότι προωθεί τα συμφέροντα των εταιρειών logistics.  
Πέρα από τις αντιδράσεις των ιδιοκτητών φορτηγών, το νομοσχέδιο «σκοντάφτει» και σε λεπτομέρειες που αφορούν θέματα χωροταξίας και λειτουργίας των υφιστάμενων επιχειρήσεων διαμεταφοράς και logistics.

Συνολικές προβολές σελίδας