Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Κατάληψη των γραφείων της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών από ναυτεργάτες

Με πρωτοβουλία της ΠΕΝΕΝ πραγματοποιήθηκε, στις 2/3/2016, μαζική σύσκεψη ανέργων του κλάδου και ευρύτερα των Ναυτεργατών, προκειμένου να συζητηθεί το σοβαρότατο πρόβλημα της ανεργίας, του μαζικού διωγμού των ελλήνων Ναυτεργατών από την ποντοπόρο ναυτιλία, καθώς και από τις άλλες κατηγορίες πλοίων που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη από την κυβερνητική πολιτική η οποία παρέχει πλήρη ασυδοσία στο εφοπλιστικό κεφάλαιο.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η κυβερνητική ναυτιλιακή πολιτική ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ νομιμοποιεί και διευρύνει την εφοπλιστική ασυδοσία αφού παρέχει σε καθημερινή βάση την νηολόγηση νέων πλοίων στο εθνικό νηολόγιο με εξοστρακισμό των ελλήνων και με την συντριπτική πλειοψηφία των Ναυτεργατών να είναι χαμηλόμισθοι αλλοδαποί χωρίς ΣΣΕ, χωρίς κοινωνική ασφάλιση, χωρίς συνδικαλιστικά δικαιώματα και με καθεστώς εργασιακών σχέσεων εποχής γαλέρας.
Παράλληλα δίνει συνεχώς νέες ειδικές συνθέσεις κατά παρέκκλιση της υφιστάμενης νομοθεσίας, κατακρεουργώντας τις εναπομείνασες θέσεις εργασίας, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία του εφοπλιστικού κεφαλαίου.
Πρόκειται για μια πολιτική στα χνάρια των κυβερνήσεων Ν.Δ – ΠΑΣΟΚ που διαχρονικά οδήγησαν τις θέσεις εργασίας των ελλήνων Ναυτικών στο κατώτερο επίπεδο των τελευταίων 65 χρόνων.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας οι θέσεις εργασίας των ελλήνων Ναυτεργατών σε όλες τις κατηγορίες πλοίων είναι περίπου 11.500 και η πτωτική αυτή τάση συνεχίζεται με ραγδαίους ρυθμούς.
Τσίπρας – Δραγασάκης – Σταθάκης – Αλεξάκης – Δρίτσας αναδεικνύονται σε θλιβερούς νεκροθάφτες του Ναυτικού επαγγέλματος και του ελληνικού Ναυτεργατικού δυναμικού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η εφοπλιστόδουλη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ επί 14 μήνες αρνείται πεισματικά να πάρει και το παραμικρό μέτρο για την στήριξη της απασχόλησης, την ενίσχυση των θέσεων εργασίας και την ουσιαστική προστασία των ανέργων.

Αποδείχνει με τα έργα της ότι είναι το πιο πιστό μαντρόσκυλο του εφοπλιστικού κεφαλαίου και με την πολιτική της βάζει πλάτη στα σχέδιά τους για τον αφελληνισμό της Ναυτιλίας.
Το εφοπλιστικό κεφάλαιο βλέπει στο πρόσωπο της κυβέρνησης έναν νέο πολιτικό σύμμαχο για την υλοποίηση των σχεδίων τους για την ολοκληρωτική καταστροφή των ελλήνων Ναυτεργατών και τον επαγγελματικό τους αφανισμό.
Πρόκειται για μια ακραία ταξική πολιτική η οποία είναι ταγμένη να υπηρετήσει τα στενά συντεχνιακά συμφέροντα των εφοπλιστών και να οδηγήσει σε ακόμη πιο μαζική ανεργία τον Ναυτεργατικό κόσμο της χώρας μας.
Η μαύρη ανασφάλιστη και χαμηλόμισθη εργασία στα υπό ελληνική σημαία πλοία ξεπερνάει το 80%, ενώ στην ελληνόκτητη αγγίζει το 95%.
Η σημερινή κινηματική και αγωνιστική μας δράση αυτόν τον σκοπό ακριβώς έχει, να αναδείξει αυτό το σάπιο σύστημα που έχει δομηθεί όλα τα τελευταία χρόνια, να απαιτήσει την άμεση κατάργησή του, να επιβάλει συνθήκες δουλειάς και εργασιακών σχέσεων σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες των Ναυτεργατών, να ενισχύσει την απασχόληση ελλήνων Ναυτεργατών με συγκροτημένα δικαιώματα, να καταργήσει πλήρως την μαύρη ανασφάλιστη εργασία, να κατοχυρώσει τα ίσα δικαιώματα και την ίση αμοιβή ανεξάρτητα από την χώρα προέλευσης των Ναυτεργατών, να αναδείξει την ανάγκη ουσιαστικής φορολόγησης του μεγάλου πλούτου όπως είναι το εφοπλιστικό κεφάλαιο το οποίο φοροδιαφεύγει και απολαμβάνει μια σκανδαλώδη φοροασυλία».

Συνάντηση της υφ. Μεταφορών Μ. Χρυσοβελώνη με αντιπροσωπεία των ΚΤΕΛ

Η υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρυσοβελώνη Μαρίνα πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΠΟΑΥΣ, Σ. Φάτσιο, το Γενικό Γραμματέα, Ι. Λάμπρου και τον Ειδικό Γραμματέα,  Δ. Κολυνδρίνη.
Η ΠΟΑΥΣ,  αφού συνεχάρη την υφυπουργό για τα νέα της καθήκοντα, την ενημέρωσε για τη διαδικασία της μελέτης του Ελαιώνα, σε σχέση με το Σταθμό Εθνικών και Διεθνών Τακτικών Λεωφορειακών Γραμμών, καθώς και για θέματα λειτουργίας της Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ).
Υπενθυμίζεται ότι τα ΚΤΕΛ επιθυμούν να δημιουργήσουν μητροπολιτικό σταθμό στον Ελαιώνα. Η σχετική μελέτη θα προκηρυχθεί από την Αττικό Μετρό, η οποία εμφανίζεται σχεδόν έτοιμη.   


Συνολικές προβολές σελίδας