Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Ευρωπαϊκή βράβευση στην «Αττικές Διαδρομές» για την οδική ασφάλεια

Το σημαντικό βραβείο «Αριστείο στην Οδική Ασφάλεια 2015» απένειμε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή  στην εταιρία λειτουργίας της Αττικής Οδού, «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2014 στις Βρυξέλλες.
To βραβείο απένειμε στον κ. Βασίλη Χαλκιά, Διευθύνοντα Σύμβουλο των Αττικών Διαδρομών, η Επίτροπος Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κα Violeta Bulc, η οποία ανέφερε χαρακτηριστικά: «Χωρίς εσάς οι Ευρωπαϊκοί δρόμοι θα ήταν λιγότερο ασφαλείς για όλους μας».
Η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» ξεχώρισε ανάμεσα σε 90 υποψηφιότητες από όλη την Ευρώπη. Το βραβείο αφορά δύο στοχευμένες δράσεις που υλοποιεί η εταιρία και η Αττική Οδός για την ευαισθητοποίηση των παιδιών και των εφήβων σε θέματα οδικής ασφάλειας.
Ειδικότερα, τη διαδραστική θεατρική παράσταση για παιδιά του Δημοτικού «Ο Αττικούλης», την οποία ήδη έχουν παρακολουθήσει 44.000 παιδιά, και το νέο πρόγραμμα για μαθητές γυμνασίου και λυκείου «Μάτια ανοιχτά στο δρόμο», που έχει πάρει την έγκριση του Ελληνικού  Υπουργείου Παιδείας και έχει ήδη ξεκινήσει σε σχολεία της Αττικής, ενημερώνοντας τους εφήβους σε θέματα οδικής ασφάλειας και ειδικότερα ασφαλούς οδήγησης δικύκλου.
Η φετινή βράβευση από τον κορυφαίο θεσμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτελεί για την «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» τη σημαντικότερη επιτυχία της και την καταξίωση των δράσεων που υλοποιούνται με βάση την αρχή ότι η παιδεία είναι το θεμέλιο της οδικής κουλτούρας. Ταυτόχρονα ενισχύει τις πολυετείς και διαρκείς προσπάθειες της εταιρίας για συμβολή στην οδική ασφάλεια με ενέργειες που απευθύνονται τόσο στο ευρύ κοινό όσο και στο κοινό των αυριανών οδηγών, των παιδιών και των εφήβων.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έχει δημιουργήσει την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας (European Road Safety Charter) την οποία έχουν υπογράψει πάνω από 2.300 Ευρωπαϊκοί φορείς, εταιρίες και οργανισμοί, μεταξύ αυτών και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.». Σκοπός της η δημιουργία δεσμεύσεων για την εφαρμογή πρακτικών που προάγουν την οδική ασφάλεια σε όλη την Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει ετησίως 5 φορείς από όλη την Ευρώπη για τις εξαιρετικές πρακτικές στην προαγωγή της οδικής ασφάλειας.

Θ.Βενιάμης προς κυβέρνηση: «Αφήστε τη ναυτιλία εκτός πολιτικών αντιπαραθέσεων»

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών έστειλε το μήνυμά της στη νέα κυβέρνηση: Αφήστε τη ναυτιλία εκτός πολιτικών αντιπαραθέσεων και σεβαστείτε πλήρως το θεσμικό της πλαίσιο. Τα ανωτέρω ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΕΕ, Θεόδωρος Βενιάμης, στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μελών της.
«Η ελληνόκτητη ναυτιλία, η οποία έχει καθοριστική οικονομική, πολιτική και στρατηγική σημασία για την πατρίδα μας, ήταν, είναι και επιθυμεί να παραμείνει παρούσα στον τόπο της.
Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να την αφήσουμε εκτός πολιτικών αντιπαραθέσεων, σεβόμενοι πλήρως το θεσμικό της πλαίσιο, για να συνεχίσει να δραστηριοποιείται με τις αξιοθαύμαστες επιδόσεις που επιδεικνύει, προσφέροντας στην Ελλάδα το ύψιστο προνόμιο να κατέχει την πρώτη ναυτιλία διεθνώς», ανέφερε ο κ. Βενιάμης.  
Πλέον, με ενδιαφέρον αναμένεται η στάση που θα διατηρήσει η νέα κυβέρνηση και ο υπουργός Ναυτιλίας Γιώργος Σταθάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Θεόδωρος Δρίτσας, απέναντι στους εφοπλιστές. Πρώτο μέλημα αποτελεί η ενίσχυση της απασχόλησης των Ελλήνων ναυτεργατών στην ποντοπόρο, εάν και οι εφοπλιστές θεωρούν τους Έλληνες ναυτικούς ακριβούς.
Επίσης, εάν η εθελούσια συνεισφορά, μετατραπεί σε υποχρεωτική και εάν αλλάξουν επιμέρους διατάξεις στην φορολόγηση τους.  
Τα κύρια σημεία ομιλίας του κ. Βενιάμη ήταν τα εξής:
-Τα οφέλη της πατρίδας μας από την ναυτιλία περιγράφονται σε τρεις λέξεις: εισροή συναλλάγματος, θέσεις εργασίας και κύρος στη διεθνή πολιτική και οικονομική σκηνή. Δεν είναι τυχαίο ότι ειδικά τα τελευταία χρόνια γινόμαστε καθημερινά στόχος δελεαστικών προτάσεων από τρίτες χώρες, κοινοτικές και μη, για να μετεγκατασταθούμε σε εκείνες, προκειμένου να καρπωθούν οι  εθνικές τους οικονομίες τα οφέλη από την παρουσία μιας δυνατής ναυτιλιακής κοινότητας. Η ελληνική πλοιοκτησία όμως έχει επιλέξει να είναι συνδεδεμένη με τον τόπο της και την ελληνική κοινωνία.
-Από την έναρξη της οικονομικής κρίσης στην πατρίδα μας, η ελληνόκτητη ναυτιλία δήλωσε την προθυμία της να συμβάλει στην αντιμετώπιση του προβλήματος, αν και θέλω να το επαναλάβω, ποτέ δεν υπήρξαμε μέρος του προβλήματος.
Η πρωτοβουλία μας να προτείνουμε στον τότε Πρωθυπουργό την υπογραφή ενός συνυποσχετικού οικειοθελούς συνεισφοράς πηγάζει από την επιθυμία μας να συνδράμουμε στα έσοδα του Κράτους, αλλά σεβόμενοι πλήρως το Σύνταγμα και το θεσμικό μας πλαίσιο.
Θα ήταν εκτός λογικής αλλά και έννομης τάξης, να απεμπολήσουμε ένα θεσμικό πλαίσιο που η ίδια η Πολιτεία από το 1975 έκρινε αναγκαίο και θεμιτό να υιοθετήσει για τη ναυτιλία, και στην πορεία να το διατηρήσει, προκειμένου να την προσελκύσει πίσω στα πάτρια εδάφη, προσφέροντας την απαιτούμενη πολιτική σταθερότητα και νομική βεβαιότητα.
Επιπροσθέτως, θα επαναλάβω ότι ανάλογα καθεστώτα απολαμβάνουν όλες οι μεγάλες ναυτιλίες από τις κυβερνήσεις τους, προκειμένου να ανταποκρίνονται στον διεθνή σκληρό ανταγωνισμό. Δυστυχώς αυτή η πρωτοβουλία έτυχε κακής μεταχείρισης και λανθασμένων χειρισμών εκ μέρους της δημόσιας διοίκησης, με αποτέλεσμα να εμπλακούμε σε ένα κυκεώνα άγονων συζητήσεων που αν και καθυστέρησε την υλοποίησή της, ευτυχώς στο τέλος είχε θετική έκβαση.
-Η Βουλή των Ελλήνων κατήργησε την 1η Οκτωβρίου του 2014 την επίμαχη αντισυνταγματική διάταξη, κυρώνοντας παράλληλα  την συμφωνία ναυτιλίας – Κράτους, με στόχο την οικονομική συνεισφορά από τη ναυτιλία ύψους 420 εκατομμυρίων ευρώ σε 4 χρόνια.

Αμέσως μετά την κύρωση του συνυποσχετικού, μέσα σε απίστευτα μικρό χρονικό διάστημα, για τα ελληνικά δεδομένα τουλάχιστον, εισπράχθηκε το ανάλογο ποσό της συνεισφοράς για το έτος 2013. Και θα ήθελα να διατυμπανίσω ότι οι εισπρακτικοί στόχοι του συνυποσχετικού επιτεύχθηκαν πλήρως, αν και όπως μας κατηγορούν οι αυτοπροσδιοριζόμενοι δημόσιοι κατήγοροί μας, είχαμε την διακριτική μεταχείριση να καλούμαστε εθελοντικά να πληρώσουμε.
-Το 2014 ήταν, και για την ναυτιλία μας, έτος που δεν επέτρεψε εφησυχασμό και χαλαρότητα. Οι εξελίξεις πολλές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Διεθνώς, η ναυλαγορά συνέχισε να μας ταλαιπωρεί με την αστάθεια που συνέχισε να εκδηλώνει. Παρόλα αυτά, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ενίσχυσαν την παρουσία τους και επανατοποθετήθηκαν στη διεθνή ναυτιλιακή αγορά, αποδεικνύοντας ότι έχουν ισχυρές αντοχές στις πιεστικές συνθήκες που βιώνει ο τομέας τα τελευταία χρόνια.
Η νέα χρονιά βρίσκει την ελληνόκτητη ναυτιλία στις επάλξεις, με σταθερή την πρωτοκαθεδρία της στην διεθνή κατάταξη, εκπροσωπώντας το 16% της διεθνούς χωρητικότητας και με υψηλά ποσοστά σημαντικών κατηγοριών πλοίων όπως στα δεξαμενόπλοια, με ποσοστό 23%, και στα πλοία χύδην μεταφορών, με ποσοστό 18,5%, να παραμένουν στα χέρια της ελληνικής πλοιοκτησίας. 

Εφαρμογή «Επαυξημένης Πραγματικότητας» σε εγκαταστάσεις αποθηκών από DHL

Η DHL πραγματοποίησε - επιτυχώς - ένα πιλοτικό πρόγραμμα δοκιμής ‘έξυπνων γυαλιών’ και τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας στην Ολλανδία. Σε συνεργασία με τη Ricoh, η οποία είναι και πελάτης της DHL, και την Ubimax, εξειδικευμένη εταιρεία στις λύσεις wearable computing, δοκιμάστηκαν λύσεις νέας τεχνολογίας για την εφαρμογή τους στη διαδικασία συλλογής μέσω όρασης (vision picking) στις λειτουργίες της αποθήκης.
Το προσωπικό καθοδηγήθηκε στην αποθήκη από γραφικά που εμφανίζονταν σε ‘έξυπνα γυαλιά’ με στόχο την επιτάχυνση στη διαδικασία συλλογής και τη μείωση των λαθών. Το πιλοτικό πρόγραμμα απέδειξε ότι η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας προσφέρει πρόσθετη αξία στα logistics και συνετέλεσε σε 25 τοις εκατό αύξηση της αποδοτικότητας κατά τη διαδικασία συλλογής.
«Η συλλογή μέσω όρασης επιτρέπει την λειτουργία της συλλογής των παραγγελιών σαν διαδικασία με ελεύθερα χέρια (hands free) και αυξάνει σημαντικά την παραγωγικότητα. Η τεχνολογία υποστηρίζει τους εργαζομένους μας και προσφέρει μεγάλη αξία στους πελάτες μας. Ωστόσο, αυτό είναι μόνο το πρώτο βήμα στο ταξίδι καινοτομίας μας, καθώς πιστεύουμε ότι η επαυξημένη πραγματικότητα θα μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλές περιοχές της εφοδιαστικής αλυσίδας,» αναφέρει ο Jan-Willem De Jong, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Τεχνολογίας στην DHL Supply Chain, Benelux.
Ο στόχος του πιλοτικού προγράμματος ήταν η καλύτερη κατανόηση των πλεονεκτημάτων και των περιορισμών της τεχνολογίας. Για τρείς εβδομάδες, το προσωπικό της αποθήκης στο Bergen op Zoom εξοπλίστηκε με συστημάτα προβολής τύπου heads mounted - όπως τα Google Glass και το VuzixM100. Οι συγκεκριμένες συσκευές απεικόνισης έδειχναν τις πληροφορίες της κάθε εργασίας κατά τη διαδικασία συλλογής, συμπεριλαμβάνοντας το διάδρομο, την θέση του προϊόντος και την ποσότητα.

Συνολικά 10 άτομα του προσωπικού στον τομέας της συλλογής παραγγελιών χρησιμοποίησαν τον εξοπλισμό και συνέλεξαν περισσότερα από 20,000 αντικείμενα, διεκπαιρεώνοντας 9,000 παραγγελίες εντός του προκαθoρισμένου χρονικού πλαισίου. Το προσωπικό ήταν σε θέση να πραγματοποιεί τις σχετικές λειτουργίες πολύ πιο γρήγορα και χωρίς λάθη. Επί του παρόντος, η DHL και Ricoh αξιολογούν από κοινού την επέκταση της λύσης.
«Αναζητούμε συνέχεια τρόπους να βελτιώσουμε τις διαδικασίες μας με νέες τεχνολογίες και είμαστε χαρούμενοι να έχουμε την DHL ως συνεργάτη καινοτομίας για αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα» αναφέρει ο Pieter-Jelle van Dijk, Διευθυντής Λειτουργιών, Ricoh EMEA.
Τον Ιούνιο του 2014, η ομάδα της DHL που ασχολείται με την έρευνα τάσεων παρουσίασε μια μελέτη με τίτλο «Επαυξημένη Πραγματικότητα στα Logistics» που περιγράφει τις βέλτιστες πρακτικές και πολλά υποσχόμενες περιπτώσεις εφαρμογής.
Επιπρόσθετα, με τη συλλογή μέσω όρασης στις λειτουργίες αποθήκης, η μελέτη δείχνει επίσης πως οι λειτουργίες κατά τη μεταφορά, την παράδοση στο τελευταίο στάδιο και οι υπηρεσίες που προσθέτουν αξία, μπορούν να βελτιωθούν μέσω εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/10463-h-dhl-dokimazei-efarmogi-epafksimenis-pragmatikotitas-se-egkatastaseis-apothikon.html

Συνολικές προβολές σελίδας