Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Χορήγηση ΦΙΧ µεταφοράς ασθενών (ασθενοφόρων) σε «ιατρικά διαγνωστικά εργαστήρια»



Με αφορµή ερώτηµα Περιφερειακής Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών σχετικά µε τη δυνατότητα θέσης σε κυκλοφορία ΦΙΧ µεταφοράς ασθενών (ασθενοφόρου) στο όνοµα ιδιωτικού διαγνωστικού εργαστηρίου, και κατόπιν σχετικής αλληλογραφίας µε το Υπουργείο Υγείας, διαπιστώθηκε η αναγκαιότητα τροποποίησης της υπ’ αριθµ. Α2/29542/5347/1991 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 707 Β’) «Χορήγηση αδειών κυκλοφορίας ΦΙΧ κατά τον Ν. 1959/91», στο σηµείο του Κεφαλαίου Γ, παρ. 4 περ. δ, όπως τελευταία τροποποιήθηκε µε την υπ’ αριθµ. Α5/4730/635/2013i υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1328 Β’ / Α∆Α:ΒΕΖΛ1-ΜΥΓ) και συγκεκριµένα η αντικατάσταση του όρου «ιατρικά διαγνωστικά κέντρα» από τον όρο «ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια».

Μέχρι την τροποποίηση της ανωτέρω απόφασης, οι Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας παρακαλούνται να µην παρακωλύουν την ταξινόµηση ασθενοφόρων σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, για τον ανωτέρω αναφερόµενο λόγο.


Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/2014-05-27-13-00-53/news-in-greece/item/2000-xorigisi-fix-metaforas-asthenon-iatrika-diagnostika-ergastiria

Καθορισµός περιεχοµένου εντύπου της ειδικής άδειας οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτων

Αναλυτικά οι τροποποιήσεις στο περιεχόμενο του δελτίου πιστοποίησης κατοχής ειδικής άδειας οδήγησης Ε.Δ.Χ αυτοκινήτου.

Η οπίσθια όψη διαμορφώνεται ως εξής:

«Η παρούσα Ειδική Άδεια:

1. Αποτελεί δηµόσιο έγγραφο, είναι αυστηρά προσωπικό και πρέπει να διατηρείται σε καλή κατάσταση.

2. Παραµένει αναρτηµένη, καθ’ όλη τη διάρκεια της βάρδιας του κατόχου, σε κατάλληλο σηµείο ορατό από τους επιβάτες.

3. Συνοδεύεται απαραιτήτως από ισχύουσα άδεια οδήγησης αυτοκινήτου κατηγορίας Β’, Γ’ ή ∆’.

4. Παύει να ισχύει µετά την ηµ/νία λήξης και, συνεπώς, πρέπει να ανανεώνεται εγκαίρως όπως ο νόµος ορίζει.

5. ∆ίνει στον κάτοχό της το δικαίωµα να οδηγεί Ε.∆.Χ. αυτοκίνητο εντός των διοικητικών ορίων της υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας που τη χορήγησε ή/και την επέκτεινε ή εντός της Περιφέρειας Αττικής, εφόσον αυτή χορηγήθηκε ή/και επεκτάθηκε από τις αρµόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής.

6. Πρέπει να επιστραφεί από τον κάτοχο αυτής, στην περίπτωση που εκλείψει οποιαδήποτε προϋπόθεση διατήρησης του δικαιώµατος κατοχής, στην αρµόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών.

7. Περιλαµβάνει στοιχεία που αφορούν τον κάτοχο αυτής και τα οποία επιτρέπεται να τηρούν οι επιβάτες προκειµένου να απευθυνθούν σε οποιαδήποτε όργανο ελέγχου.»

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/2003-kathorismos-periexomenou-entipou-tis-eidikis-adeis-odigisis

Αντιδρά η Περιφέρεια Ηπείρου στο ενδεχόμενο νέων διοδίων στην Εγνατία Οδό

Επιστολή προς το Πολιτικό Γραφείο του Πρωθυπουργού, τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τους βουλευτές Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας, απέστειλε ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, με θέμα τη λειτουργία των σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό.

Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:

"Με έκπληξη είδαμε να  επαναφέρεται ζήτημα λειτουργίας νέων σταθμών διοδίων και ιδίως εκείνων που πλήττουν άμεσα την Ήπειρο, τη φτωχότερη Περιφέρεια της Ελλάδος,  σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία.

Ειδικότερα η λειτουργία του σταθμού Δροσοχωρίου (Δ.Ε. Παμβώτιδος) του λεκανοπεδίου Ιωαννίνων, έχει απασχολήσει εδώ και χρόνια την τοπική κοινωνία, η οποία στο σύνολό της έχει ταχθεί κατά της λειτουργίας του,  καθώς ο συγκεκριμένος σταθμός αποκόπτει στα δύο το νομό Ιωαννίνων ( ο οποίος σημειωτέον ήδη έχει έναν ακόμη εν λειτουργία σταθμό διοδίων στην περιοχή Τύριας),  θα προκαλέσει δυσβάσταχτο κόστος μετακίνησης ανάμεσα στους κατοίκους των χωριών του, αλλά και θα επιβαρύνει επιπρόσθετα όσους μετακινούνται εντός Ηπείρου. 

Έχοντας υπόψη τα ανωτέρω έχουμε ταχθεί υπέρ της αναλογικής χρέωσης, σύστημα το οποίο ήδη θα έπρεπε να είχε προωθηθεί και να εγκατασταθεί. Δυστυχώς χωρίς να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τα αίτια της καθυστέρησης, επανέρχεται το ζήτημα της λειτουργίας των συμβατικών διοδίων, με την επίφαση του "προσωρινού" που κανείς όμως δεν εγγυάται ότι δεν θα μείνουν μόνιμα.

 Αποτελεί δε  πρόκληση το  γεγονός ότι ενώ προωθείται η λειτουργία  νέου σταθμού  διοδίων στα γεωγραφικά όρια της Π.Ε. Ιωαννίνων, μέχρι σήμερα το Ελληνικό Δημόσιο δεν έχει αποζημιώσει τους δικαιούχους για τις εκτάσεις που απαλλοτριώθηκαν για την κατασκευή  του έργου  στην περιοχή Μετσόβου,  ενώ  η "ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε."- παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις της- δεν έχει μεριμνήσει ακόμη να θεσπίσει εκπτωτικές κάρτες για όσους χρησιμοποιούν ήδη σε καθημερινή βάση τον οδικό άξονα.

Συναισθανόμενοι τις επιπτώσεις που θα επιφέρει η λειτουργία νέων σταθμών διοδίων στην Ήπειρο και τα αισθήματα αδικίας που δικαιολογημένα διακατέχει τους κατοίκους της περιοχής μας, σας απευθύνουμε έκκληση, να εγκαταλειφθεί  κάθε άλλο σχέδιο που εξυφαίνεται  μέχρι τη λειτουργία των αναλογικών διοδίων.

Σε διαφορετική περίπτωση θα μας βρείτε αντιμέτωπους, όπως και την Ηπειρωτική κοινωνία".

ypodomes.com

Στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας ρίχνει βάρος ο όμιλος Grimaldi. Ανέτοιμη η Θεσ/νίκη

Στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, όπου οι συνδέσεις με την Εγνατία Οδό αποτελούν ισχυρό κίνητρο δραστηριοποίησης, στρέφει το ενδιαφέρον του ο ιταλικός όμιλος Grimaldi, εκτιμώντας ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ανέτοιμο για να το εντάξει στον άμεσο σχεδιασμό του, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Αυτό προκύπτει, από δηλώσεις του Νούντσιο Σαβαρέζε (Nunzio Savareze), διευθυντή πωλήσεων του ομίλου, στον οποίο ανήκει μεταξύ άλλων η Minoan Lines, με την ευκαιρία του 18ου πανελλήνιου συνεδρίου logistics.
«Η Θεσσαλονίκη έχει μεγάλη δυναμική γιατί η θέση της είναι στρατηγική. Ο στόχος μας είναι όμως να υπάρχουν και επαρκείς συνδέσεις και για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι έτοιμη για κίνηση Ro - Ro (σ.σ. φορτηγών πλοίων, περισσότερο οχηματαγωγών, μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κοντέινερς ή κυρίως οχημάτων άνευ αυτοκίνησης). Αυτή τη στιγμή η Ηγουμενίτσα είναι το στρατηγικό μας λιμάνι», επισήμανε ο κ.Σαβαρέζε, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα.
Στο μεταξύ, εντός του 2018 αναμένεται να ολοκληρωθούν τα έργα της Γ1 φάσης στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, τα οποία περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- τη δημιουργία νέων κρηπιδωμάτων και την εκβάθυνση ήδη υφιστάμενων, ώστε να είναι δυνατή η εξυπηρέτηση περισσότερων φορτίων, όπως επισήμανε ο διευθυντής ανάπτυξης του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΗΓ ΑΕ), Κωνσταντίνος Γκρίνιας, σύμφωνα με τον οποίο το 2014 εξελίσσεται μέχρι στιγμής θετικά για το λιμάνι, με αύξηση της τάξης του 9%-10% τόσο στην επιβατική κίνηση, όσο και στα φορτία.
Στο πλαίσιο της Γ1 φάσης των έργων προβλέπεται παράλληλα η δημιουργία ενός τερματικού σταθμού φορτίου (cargo terminal) και ενδεχομένως -εντός του- μικρού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ), ενώ θα ακολουθήσει η Γ2 φάση, που περιλαμβάνει δύο δακτυλιοειδείς προβλήτες και τη δημιουργία υποδομών για την εξυπηρέτηση μελλοντικής σύνδεσης Ra-Ra (σύνδεση σιδηροδρομικού δικτύου-λιμένος). Ωστόσο, πρόσθεσε, για να γίνει αυτό πρέπει να υλοποιηθεί ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας.

Μιχ. Παπαδόπουλος: Η Ελλάδα αποκτά στρατηγική στις ευφυείς μεταφορές

Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλός κήρυξε σήμερα την έναρξη των εργασιών στο Διεθνές Συνέδριο “ITS and Smart Cities 2014 ”, που πραγματοποιείται στην Πάτρα και διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών Ελλάδος και με την υποστήριξη του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.

Κατά την ομιλία του, ο κ. Υφυπουργός μεταξύ άλλων ανέφερε: “Καθώς τα σύγχρονα μεταφορικά συστήματα εμφανίζουν άλλοτε σημαντικές ελλείψεις και άλλοτε κορεσμό, οι Εφαρμογές των Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών δίνουν λύση σε πολλές περιπτώσεις, εξοικονομώντας κόστος και χρόνο, προάγοντας την ασφάλεια, την υγεία και οπωσδήποτε την ικανοποίηση των μετακινούμενων.

Από την χρήση των Ευφυών Συστημάτων ωφελούνται όλοι, είτε πρόκειται για διαχειριστές υποδομών είτε για επαγγελματίες ή ακόμη για απλούς χρήστες”. Τόνισε ακόμη ότι: “Το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων , κατανοώντας την ανάγκη για τη δημιουργία ενός δυναμικού συστήματος μεταφορών, εκπόνησε για πρώτη φορά δύο πολύ σημαντικές δράσεις που αναμένεται να σηματοδοτήσουν μια νέα εποχή για όλους τους εμπλεκόμενους στον Τομέα των Ευφυών Συστημάτων.

Συγκεκριμένα πρόκειται για:

1. Την Εθνική Στρατηγική

2. Την Εθνική Αρχιτεκτονική για τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών για την εκπόνηση των οποίων, τον Απρίλιο του 2014 υπέγραψα την συγκρότηση δύο Ομάδων Εργασίας υπό τον Συντονισμό του Υπουργείου και με την συμμετοχή ειδικών από τον χώρο της έρευνας , των Πανεπιστημίων, του δημοσίου, της αγοράς και των χρηστών ITS.

Ήδη, η Εθνική Στρατηγική βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα  του Υπουργείου για ανοιχτή και δημοσία διαβούλευση και η οποία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και καλώ όλους  να συμβάλλουν  στη διαμόρφωση των εθνικών αυτών υποδομών υψίστης σημασίας, συμμετέχοντες στις ανοιχτές διαδικασίες  διαβούλευσης εκφράζοντας τις θέσεις τους”.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/9535-mix-papadopoulos-i-ellada-apokta-stratigiki-stis-effyeis-metafores.html

Συνολικές προβολές σελίδας