Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Δυναμική είσοδος της Metron Logistics στον κλάδο των προϊόντων υγείας

Δυναμική είσοδο στην ανταγωνιστική αγορά των προϊόντων υγείας πραγματοποιεί η METRON LOGISTICS, μετά τη σύναψη συμφωνίας συνεργασίας με την IATROFARM.
H METRON LOGISTICS, μέσα από τη συνεργασία της με την IATROFARM, αναλαμβάνει την αποθήκευση και διανομή ιατρικών ειδών, αναλώσιμου υγειονομικού, χειρουργικού και επιδεσμικού υλικού.
Πρόκειται για προϊόντα οίκων του εξωτερικού που εκπροσωπεί αποκλειστικά στη χώρα μας η IATROFARM, καθώς και για τη δική της σειρά επιδέσμων και προϊόντων υγείας, FARMASONA. Στόχος της εταιρείας είναι η ποιοτική αναβάθμιση του αναλώσιμου προϊόντος στον τομέα της υγείας.
Όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Metron Logistics, Θεόδωρος Σκαμάγκος, «η είσοδός μας στον κλάδο της αποθήκευσης και διανομής προϊόντων υγείας ουσιαστικά αποδεικνύει πως η METRON LOGISTICS κρατά ψηλά τον πήχη των υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας που παρέχει».
Η αρτιότητα στην αποθήκευση, η συνέπεια στους χρόνους, η απώλεια λαθών, η άριστη διανομή και κυρίως οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, κάνουν τη METRON LOGISTICS, όχι απλά ένα συνεργάτη, αλλά ένα στρατηγικό σύμμαχο, επισημαίνει η εταιρεία.  

Άνοδος 16,3% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, στον ΟΛΘ, το α΄τρίμηνο

Η συνολική διακίνηση φορτίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης διαμορφώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2014 σε 1.682.356 τόνους, αυξημένη έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος κατά 0,67%.
Αυτό ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) κ. Σ. Αγγελούδης, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης οικονομικών αναλυτών.
Με βάση την ποσοτική διακύμανση, αλλά και το είδος των φορτίων που διακινήθηκαν στο πρώτο τρίμηνο, η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ εκτιμά ότι οι πωλήσεις και τα προ φόρων κέρδη της εταιρείας, στο συγκεκριμένο διάστημα, θα καταγράψουν αύξηση περίπου κατά 4%.
Ειδικότερα, στο πρώτο τρίμηνο του 2014, σημειώθηκε σημαντική άνοδος στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (Ε/Κ)  για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Η διακίνηση Ε/Κ (Teu's) ανήλθε σε 77.141, αυξημένη κατά 16,33%, έναντι του πρώτου τριμήνου του 2013.

Αύξηση κατά 2,93% κατέγραψε  η διακίνηση του γενικού φορτίου, ενώ μείωση σημείωσαν το ξηρό - χύδην φορτίο (-9,34%), με συνολική διακίνηση στο συμβατικό φορτίο στους 1.054.000 τόνους, μειωμένη κατά 6,8%.
Πρόσφατα, η  ΟΛΘ ΑΕ αποφάσισε την παραχώρηση χώρου στο Υπουργείο Οικονομικών, ώστε να στεγαστούν στο λιμάνι τα τελωνεία της Θεσσαλονίκης, κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί τους επόμενους μήνες. Οπως αναφέρθηκε, πρόκειται για πρωτοβουλία που δημιουργεί καλύτερες συνθήκες για τους συναλλασσόμενους με τις τελωνιακές υπηρεσίες, αλλά και για τους χρήστες του λιμανιού, οι οποίοι θα γλιτώσουν την ταλαιπωρία των μετακινήσεων από υπηρεσία σε υπηρεσία.  
Επίσης, ο κ. Αγγελούδης, σχολιάζοντας  την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το πρόγραμμα δρομολογίων εμπορικών τρένων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα Σκόπια , το Βελιγράδι και τη Σόφια, δήλωσε ότι η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τις Βαλκανικές πρωτεύουσες ήταν αίτημα της αγοράς και της ΟΛΘ ΑΕ εδώ και χρόνια.
Η ικανοποίησή του αιτήματος διασφαλίζει την ανάπτυξη του εμπορίου της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αλλά και την εξέλιξη στις υπηρεσίες που παρέχει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο αναβαθμίζεται σε κόμβο συνδυασμένων μεταφορών.  

Οι προτάσεις της ΕΣΕΕ για την ανάπτυξη των οδικών εμπορευματικών μεταφορών

Τις προτάσεις της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) για τις οδικές μεταφορές παρουσίασε ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Βασίλης Κορκίδης.
Όπως ανάφερε ο κ. Κορκίδης, οι προτάσεις της ΕΣΕΕ είναι οι ακόλουθες:
  • -Δημιουργία νέων ή αναβάθμιση των ήδη υφιστάμενων υποδομών, στο σύνολο της Επικράτειας. Η προμήθεια σύγχρονων εξοπλιστικών εργαλείων/προγραμμάτων, η δημιουργία περισσότερων και  μεγαλύτερων αποθηκευτικών χώρων αλλά και η θέσπιση Ζωνών Ελεύθερου Εμπορίου στις τοπικές αγορές,  θα διευκολύνουν την ταχύτερη μεταφορά και διανομή των  προϊόντων.
  • -Ανάπτυξη και λειτουργία επιχειρηματικών εξαγωγικών πάρκων εφοδιαστικής εθνικής/διεθνούς εμβέλειας, αρκετά μεγάλης έκτασης, τα οποία θα πρέπει να διαθέτουν υποχρεωτικά πρόσβαση σε συνδυασμένη μεταφορά και διασύνδεση με ευρωπαϊκούς διαδρόμους μεταφορών και ιδιαίτερα με εκείνους που εμπλέκονται ως κόμβοι στο ελληνικό έδαφος.
  • -Ολοκλήρωση και εκσυγχρονισμός των βασικών δικτύων και υποδομών μεταφορών. Σημείο αναφοράς αποτελούν το βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο, οι βασικοί οδικοί άξονες, η διασύνδεση των λιμανιών Πειραιά και Θεσσαλονίκης με το σιδηροδρομικό και το οδικό δίκτυο και η ανάδειξη του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος ως διαμετακομιστικού κόμβου διεθνούς εμβέλειας. Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στην αξιοποίηση και στον εκσυγχρονισμό (διασύνδεση με τους εθνικούς λιμένες) του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου, έτσι ώστε να ενισχυθεί το μερίδιο που κατέχει στη μεταφορά εμπορευμάτων, από τη στιγμή που αποτελεί ένα τόσο ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον μέσο.
  • -Ενίσχυση δράσεων λειτουργικής ευελιξίας και οργανωτικής καινοτομίας στην εφοδιαστική αλυσίδα των επιχειρήσεων, ενέργειες οι οποίες εκτιμάται πως θα μειώσουν το κόστος εφοδιασμού των επιχειρήσεων.
  • -Θέσπιση προγραμμάτων κατάρτισης ανθρώπινου δυναμικού που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, μέσω της βελτίωσης των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων των εμπλεκομένων.
  • -Αξιοποίηση κονδυλίων από τα ευρωπαϊκά ταμεία χρηματοδότησης (Ταμείο Συνοχής, ΕΤΠΑ, Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο κ.α.) για την ανάπτυξη και προώθηση δράσεων, σχετικών με τα logistics (εφοδιαστική αλυσίδα).
  • -Παροχή κινήτρων σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ή αναμένεται να δραστηριοποιηθούν στο εξωτερικό, προκειμένου να δημιουργήσουν αποθηκευτικά κέντρα στη Βόρεια Ελλάδα, τα οποία θα έχουν ρόλο logistics hubs των Βαλκανίων. Απώτερος στόχος, αποτελεί η ενδυνάμωση του διαμετακομιστικού εμπορίου και η ενίσχυση της Ελλάδας ως σημείου τροφοδοσίας των βασικότερων πλησιέστερων Βαλκανικών χωρών.  

Συνολικές προβολές σελίδας