Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Άνοδος 16,3% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, στον ΟΛΘ, το α΄τρίμηνο

Η συνολική διακίνηση φορτίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης διαμορφώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2014 σε 1.682.356 τόνους, αυξημένη έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος κατά 0,67%.
Αυτό ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) κ. Σ. Αγγελούδης, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης οικονομικών αναλυτών.
Με βάση την ποσοτική διακύμανση, αλλά και το είδος των φορτίων που διακινήθηκαν στο πρώτο τρίμηνο, η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ εκτιμά ότι οι πωλήσεις και τα προ φόρων κέρδη της εταιρείας, στο συγκεκριμένο διάστημα, θα καταγράψουν αύξηση περίπου κατά 4%.
Ειδικότερα, στο πρώτο τρίμηνο του 2014, σημειώθηκε σημαντική άνοδος στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (Ε/Κ)  για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Η διακίνηση Ε/Κ (Teu's) ανήλθε σε 77.141, αυξημένη κατά 16,33%, έναντι του πρώτου τριμήνου του 2013.

Αύξηση κατά 2,93% κατέγραψε  η διακίνηση του γενικού φορτίου, ενώ μείωση σημείωσαν το ξηρό - χύδην φορτίο (-9,34%), με συνολική διακίνηση στο συμβατικό φορτίο στους 1.054.000 τόνους, μειωμένη κατά 6,8%.
Πρόσφατα, η  ΟΛΘ ΑΕ αποφάσισε την παραχώρηση χώρου στο Υπουργείο Οικονομικών, ώστε να στεγαστούν στο λιμάνι τα τελωνεία της Θεσσαλονίκης, κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί τους επόμενους μήνες. Οπως αναφέρθηκε, πρόκειται για πρωτοβουλία που δημιουργεί καλύτερες συνθήκες για τους συναλλασσόμενους με τις τελωνιακές υπηρεσίες, αλλά και για τους χρήστες του λιμανιού, οι οποίοι θα γλιτώσουν την ταλαιπωρία των μετακινήσεων από υπηρεσία σε υπηρεσία.  
Επίσης, ο κ. Αγγελούδης, σχολιάζοντας  την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το πρόγραμμα δρομολογίων εμπορικών τρένων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα Σκόπια , το Βελιγράδι και τη Σόφια, δήλωσε ότι η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τις Βαλκανικές πρωτεύουσες ήταν αίτημα της αγοράς και της ΟΛΘ ΑΕ εδώ και χρόνια.
Η ικανοποίησή του αιτήματος διασφαλίζει την ανάπτυξη του εμπορίου της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αλλά και την εξέλιξη στις υπηρεσίες που παρέχει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο αναβαθμίζεται σε κόμβο συνδυασμένων μεταφορών.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας