Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Συνεργασία για την οδική ασφάλεια μεταξύ Αττικής Οδού και Interamerican

Την ευρεία συνεργασία τους συμφώνησαν και ανακοίνωσαν οι εταιρείες ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. και INTERAMERICAN για την οδική ασφάλεια, με άμεσα οφέλη για τους χρήστες – πελάτες της Αττικής Οδού. Η συνεργασία προβλέπει ασφάλιση Οδικής Βοήθειας για τα διερχόμενα από την Αττική Οδό οχήματα, στην περίπτωση ακινητοποίησης εντός του αυτοκινητοδρόμου από βλάβη.
Σε ευρύτερο πλαίσιο, οι δύο εταιρείες με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, σκοπεύουν να συμπράξουν σε αποτελεσματικές δράσεις και πρακτικές, που θα βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά και ασφάλεια σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας, ώστε να συμβάλουν στον περιορισμό των τροχαίων δυστυχημάτων και των θανάτων από αυτά, που αποτελούν πληγή για τη χώρα.
Η συνεργασία των δύο επιχειρηματικών οργανισμών υπογραμμίζει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά χρήσης της Αττικής Οδού ως προστιθέμενη αξία, καθώς ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ και INTERAMERICAN αποτελούν κορυφαίες εταιρείες στη διαχείριση αυτοκινητοδρόμων και οδικής βοήθειας αντίστοιχα.
Υπολογίζεται ότι, σε ετήσια βάση, η Αττική Οδός εξυπηρετεί πάνω από 70 εκατομμύρια διελεύσεις, ενώ η INTERAMERICAN ανταποκρίνεται υποστηρικτικά, ετησίως, σε 290 χιλιάδες και πλέον περιστατικά σε όλη την Ελλάδα.
Η Αττική Οδός, συνολικού μήκους 65 χιλιομέτρων, περιλαμβάνει δύο τμήματα με ελεγχόμενες προσβάσεις: τη λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων (52 χιλιομέτρων) και τη δυτική περιφερειακή λεωφόρο Υμηττού (13 χιλιομέτρων).

Γέφυρα Ρίο-Αντίρριο: Σε 5 χρόνια μειώθηκαν 35% οι μετακινήσεις

Η οικονομική κρίση είχε σημαντικές επιπτώσεις, πέραν όλων των άλλων, και στις μετακινήσεις μας. «Θύμα» των νέων δεδομένων που δημιουργήθηκαν στη χώρα από το 2010 και μετά έπεσε, όπως ήταν αναμενόμενο, και η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου Χαρίλαος Τρικούπης.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει το thebest.gr, η μείωση των διελεύσεων από την Γέφυρα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή αφού από το 2009 μέχρι και το 2013 αγγίζει το 35%. Όσο δε για το 2014, μπορεί να μην υπάρχουν ακόμα επισήμως νούμερα πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι αναμένεται περαιτέρω μείωση εκτιμάται ότι θα προσεγγίζει το 5%.

Στην πορεία των ετών όμως άλλαξε και το προφίλ των οχημάτων που περνούν από τη Γέφυρα αφού μειώθηκε το ποσοστό των ΙΧ. Και αυξήθηκε εκείνο των μηχανών, των φορτηγών και κατ’ ελάχιστο των λεωφορείων.

Αναλυτικά: Το 2009 η μέση ημερήσια κυκλοφορία ήταν στα 13.826 οχήματα δηλαδή ξεπερνούσαν, σε ετήσια βάση, οι διελεύσεις ξεπερνούσαν τα 5εκ. Ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων άρχισε να πέφτει σταδιακά.

Το 2010 ο μέσος όρος ήταν 12.064, το 2011 έπεσαν στις 10.980, το 2012 στις 9.289 και το 2013 στις 8.706 ή σε ετήσια βάση κοντά στα 3εκ., ενώ όπως προαναφέρθηκε το 2014 αναμένεται να κλείσει με περαιτέρω μείωση.

Με άλλα λόγια, στα χρόνια του Μνημονίου, η Γέφυρα έχασε περίπου 2εκ. διελεύσεις το χρόνο, αριθμός διόλου ευκαταφρόνητος! Τώρα όσον αφορά στο προφίλ των οχημάτων που χρησιμοποιούν τη Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης τα στοιχεία δείχνουν τα εξής:

Το 2009 τα Ι.Χ. αποτελούσαν το 87% της κίνησης ενώ σήμερα έχουν πέσει στο 82,3%. Τα φορτηγά ήταν στο 6% και σήμερα ανέβηκαν στο 7,7%, οι μοτοσυκλέτες ήταν στο 4,5% και τώρα το 7%, ενώ τα λεωφορεία από το 2% ανέβηκαν στο 3%.

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι, με το πέρασμα των χρόνων έχει δεκαπλασιαστεί η χρήση του e-pass αφού το 2009 αφορούσε το 1,4% των διελεύσεων ενώ το 2014 έφθασε το 10,4%.

Όπως μας εξηγεί ο υπεύθυνος επικοινωνίας της «Γέφυρας» Γιάννης Φρέρης η αύξηση των ποσοστών σε φορτηγά και λεωφορεία αποδίδεται στα ειδικά πακέτα προσφορών που υπάρχουν ενώ για το e-pass η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πολύ οικονομικό και το επιλέγουν όσοι χρησιμοποιούν τη Γέφυρα συχνά.

Την ώρα δε που οι οδηγοί των Ι.Χ. δε διαθέτουν τα 13,2 ευρώ για την απλή διέλευση από τη Γέφυρα έχει αυξηθεί κατακόρυφα η κίνηση στα φέρρυ-μποτ όπους η απλή διέλευση κοστίζει 6,5 ευρώ.

Βέβαια, όπως επισημαίνουν και οι υπεύθυνοι της Γέφυρας, πολλοί από όσους χρησιμοποιούσαν το έργο για να κάνουν τη βόλτα τους πλέον, λόγω της κρίσης, δεν φθάνουν καν μέχρι το βενζινάδικο και αυτή είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Πηγή: thebest.gr

Η «Νότια Οδός» που οραματίζονται οι Κινέζοι. Ο ρόλος Ελλάδας, Σκοπίων, Σερβίας

Την συμμετοχή της Κίνας στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου που θα συνδέει την Ελλάδα με την Κεντρική Ευρώπη, εξήγγειλε ο Kινέζος πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ, σε συνέντευξη Τύπου στο Βελιγράδι, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ.  
Ο Λι Κετσιάγκ, μετά τη συμμετοχή του στην Σύνοδο Κορυφής της Κίνας και 16 Χωρών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, πραγματοποιεί διήμερη επίσημη επίσκεψη στη Σερβία. 
Ο Κινέζος πρωθυπουργός, μετά τις συνομιλίες με τον πρωθυπουργό της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς, στην κοινή συνέντευξη Τύπου, ανέφερε ότι η ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου, από το Βελιγράδι, μέχρι τη Βουδαπέστη, αποτελεί το πρώτο τμήμα του δικτύου ταχείας κυκλοφορίας, που θα επεκταθεί μέχρι και την Ελλάδα. 
«Στη Σύνοδο του Βελιγραδίου υπογράψαμε συμφωνία για την υλοποίηση του έργου ανακατασκευής του σιδηροδρομικού δικτύου προς τη Βουδαπέστη, όπου οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται με 200 χιλιόμετρα την ώρα και τώρα το πρόγραμμα αυτό διευρύνεται με την συμμετοχή της ΠΓΔΜ και της Ελλάδας. 
Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι και τα λιμάνι του Πειραιά θα αποτελέσουν επίσης τμήμα της θαλάσσιας και χερσαίας ταχείας οδού διασύνδεσης της Κίνας με την Ευρώπη», ανέφερε ο Λι Κετσιάνγκ στη συνέντευξη Τύπου. 
Ο Κινέζος πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι «η σιδηροδρομική αυτή γραμμή θα αποτελέσει κύρια οδό διακίνησης εμπορευμάτων, από και προς την Κίνα, αναβαθμίζοντας τις σχέσεις της με την Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ από την άλλη θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των περιοχών απ΄ όπου διέρχεται». 
Ο Κινέζος πρωθυπουργός ανέφερε ότι σύντομα θα αρχίσουν οι διαδικασίες για τον σχεδιασμό του έργου με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και θα αναζητηθούν τρόποι χρηματοδότησης, ενώ συμπλήρωσε ότι η χώρα του είναι πρόθυμη να συμμετάσχει με κεφάλαια, όπως επίσης και στο τεχνικό τμήμα της κατασκευής. Επισήμανε δε ότι όλα θα γίνουν με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία.  
Η επίσκεψη του Κινέζου πρωθυπουργού στη Σερβία θα ολοκληρωθεί με τα εγκαίνια της γέφυρας στο Δούναβη, που κατασκεύασαν κινέζικες κατασκευαστικές εταιρείες και θα αποτελέσει τμήμα της περιφερειακής οδού του Βελιγραδίου.
Σημαντικός ο Πειραιάς  
Είχε προηγηθεί άρθρο του Κινέζου πρωθυπουργού, στο σερβικό πρακτορείο ειδήσεων Τανγιούγκ, χαρακτηρίζοντάς τον Πειραιά βασικό κόμβο στη διακίνηση εμπορευμάτων, από και προς, την Κίνα.
Στο άρθρο αυτό, ο Κινέζος πρωθυπουργός σημειώνει ότι «με κόμβο το λιμάνι του Πειραιά, στην Ελλάδα και το σιδηροδρομικό δίκτυο Βελιγραδίου - Βουδαπέστης, η αποκαλούμενη "Νότια οδός" μπορεί να αποτελέσει τη θαλάσσια και χερσαία, ταχεία γραμμή επικοινωνίας της Κίνας με την Ευρώπη».
Υπογραμμίζει δε, ότι η αξιοποίηση αυτής της οδού, θα έχει οικονομικά οφέλη για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες απ' όπου διέρχεται. 
«Η Κίνα είναι πρόθυμη να συνεισφέρει σε συνεργασία με τις χώρες της περιοχής για να διευκολυνθούν οι μεταφορές, η διακίνηση εμπορευμάτων και η απλοποίηση των τελωνειακών διαδικασιών.
Η χερσαία και θαλάσσια οδός, όπως και η χερσαία σιδηροδρομική γραμμή μέσω Ρωσίας θα αποτελέσουν το κατάλληλο, αποτελεσματικό δίκτυο επικοινωνίας μεταξύ Ασίας και Ευρώπης», επισημαίνει, στο άρθρο του στο Ταγνιούγκ, ο Λι Κετσιάνγκ.

Αύξηση φορτίου 13% και εσόδων 5% για την Goldair Cargo το 2014

Η Goldair Cargo, το 2014, σημείωσε αύξηση του μεταφερόμενου φορτίου σε ποσοστό 13% και αύξηση του κύκλου εργασιών σε ποσοστό 5%, σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου της Goldair.  
Όπως αναφέρεται σχετικά, «σημαντική κίνηση της εταιρείας, το 2014, ήταν η κατάθεση πρότασης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, έργο που αναμένεται να αποτελέσει πυλώνα για την ανάπτυξη και την εξωστρέφεια της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας, αναδεικνύοντας τη χώρα ως διαμετακομιστικό κέντρο για την Νοτιοανατολική Ευρώπη. 
Επίσης, κομβικό σημείο αναφοράς για την εταιρεία, αποτέλεσε η επίτευξη συμφωνίας,  με την κρατική αυστριακή εταιρεία σιδηροδρόμων Rail Cargo Logistics Austria, για την δημιουργία κοινής εταιρείας παροχής υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευμάτων με τραίνο, με διακριτικό τίτλο “Rail Cargo Logistics – Goldair”.
Η νέα εταιρεία, έχει προγραμματίσει για το 2015, να πραγματοποιήσει συνολικές επενδύσεις ύψους 6 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξή της στον τομέα των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών, δημιουργώντας ένα δίκτυο διανομής, που θα ενώνει όλες τις χώρες μεταξύ Βόρειας Θάλασσας, Μαύρης Θάλασσας και Μεσογείου».  


Συνολικές προβολές σελίδας