Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Διακοπή κυκλοφορίας στην Κοιλάδα των Τεμπών στις 22 και 23/4 από 07.00-20.00

Την περίοδο από 21.04.2015 έως και 27.04.2015 πρόκειται να εκτελεστούν εργασίες επιθεώρησης και συντήρησης των μέτρων βραχοπροστασίας στην Κοιλάδα των Τεμπών, όπως προβλέπεται από το εγκεκριμένο πρόγραμμα Τακτικής Συντήρησης Μέτρων Βραχοπροστασίας.
Για την ασφαλή εκτέλεση των εργασιών, είναι απαραίτητη η διακοπή της κυκλοφορίας στην Κοιλάδα των Τεμπών την Τετάρτη 22.04.2015 από τις 7 (επτά) το πρωί έως και τις 8 (οκτώ) το βράδυ και την Πέμπτη 23.04.2015 από τις 7 (επτά) το πρωί έως και τις 8 (οκτώ) το βράδυ.
Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, που θα ισχύσουν κατά τη διάρκεια της διακοπής της κυκλοφορίας στην Κοιλάδα των Τεμπών, καθώς και οι παρακαμπτήριες διαδρομές, θα ανακοινωθούν από την Ελληνική Αστυνομία.
Για περισσότερες πληροφορίες οι οδηγοί μπορούν να απευθύνονται στο τηλεφωνικό κέντρο της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου στο τηλέφωνο 2410 741440 καθώς και στην ιστοσελίδα www.aegeanmotorway.gr
Κατά τη διάρκεια της διακοπής της κυκλοφορίας στην Κοιλάδα των Τεμπών θα γίνει αναστολή είσπραξης διοδίων στους Σταθμούς Διοδίων Πυργετού, Μακρυχωρίου, Πλευρικό Μακρυχωρίου και Πλευρικούς Γυρτώνης, ενώ οι τιμές διοδίων του Σταθμού Διοδίων Μοσχοχωρίου θα διαμορφωθούν ως εξής :
Κατηγορία
Οχήματος
Σ.Δ. Μοσχοχωρίου
(πληρωμή με μετρητά)
Σ.Δ. Μοσχοχωρίου
(πληρωμή με πομποδέκτη)
1
2,40 €
2,10 €
2
3,50 €
3,10 €
3
8,70 €
7,60 €
4
12,20 €
10,70 €
Οι τιμές διοδίων σε όλους τους υπόλοιπους Σταθμούς που διαχειρίζεται η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου θα παραμείνουν ίδιες.


Λόγω Norman Atlantic αποτράπηκε η περαιτέρω μείωση οργανικών συνθέσεων

Την τραγωδία του Norman Atlantic επιστράτευσαν - στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας - προκειμένου να αντικρούσουν επιχειρήματα των τεχνικών κλιμακίων, τα οποία ζήτησαν την περαιτέρω μείωση οργανικών θέσεων στα πληρώματα των ελληνικών πλοίων.
Το ευαίσθητο θέμα της ασφάλειας των επιβατών, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομίας Θ. Δρίτσα, φαίνεται ότι έπεισε τους εκπροσώπους των τεχνικών κλιμακίων, οι οποίοι, σε προφορικό επίπεδο τουλάχιστον, αποδέχθηκαν να παραμείνει, ως έχει, το καθεστώς που διέπει τη σύνθεση των πληρωμάτων, συμμεριζόμενοι την άποψη ότι η ασφάλεια προέχει της εξοικονόμησης κόστους.
Πάντως, ο κ. Δρίτσας κατέκρινε το καθεστώς των μειωμένων συνθέσεων στα πλοία της Αδριατικής, τονίζοντας μάλιστα ότι, σαν να μην έφτανε αυτό, έχουν δημιουργηθεί συνθήκες άνισου ανταγωνισμού μεταξύ των ελληνικών και ιταλικών πλοίων, αφού το ιταλικό κράτος επιδοτεί τις εισφορές των Ιταλών ναυτικών.   
Αυτός είναι ένας από τους λόγους που στην Αδριατική τα ιταλικά πλοία είναι πολύ περισσότερα από τα ελληνικά. 

Συνολικές προβολές σελίδας