Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε νέα και παλαιά Κορίνθου-Πατρών

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ισχύουν από σήμερα έως και την Παρασκευή, στη νέα και στην παλαιά εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, στο ύψος των Καμαρών Αιγιαλείας.

Ειδικότερα, η κυκλοφορία στην παλαιά εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου θα διακοπεί στην περιοχή Καμάρες και η κίνηση των αυτοκινήτων και στις δύο κατευθύνσεις θα εκτρέπεται μέσω της κάτω διάβασης δίπλα από τον ποταμό Φοίνικα, αλλά και μέσω και τοπικών οδών.

Η κίνηση των βαρέων οχημάτων (άνω των πέντε τόνων) θα εκτρέπεται στη νέα εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών. Ειδικότερα, όσα οχήματα κινούνται προς Πάτρα, θα εισέρχονται στη νέα εθνική οδό μέσω του κόμβου των Σελιανιτίκων, ενώ όσα έχουν κατεύθυνση προς Αθήνα θα χρησιμοποιούν την κάτω διάβαση στην περιοχή Μπαρμπουνέικα, καθώς και την προσωρινή ράμπα εισόδου, που βρίσκεται στην χιλιομετρική θέση 186+300 της νέας εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών.

Επίσης, η κυκλοφορία των οχημάτων επί της νέας εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών θα διεξάγεται σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, από την χιλιομετρική θέση 184+800 έως την χιλιομετρική θέση 187+550.


Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/endiaferouses-eidiseis/item/26275-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%AC-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD

Ολοένα και λιγότερα φορτηγά στα πλοία. Πτώση 27% σε σχέση με το 2009

Στη δεκαετία του 1990 έχει επιστρέψει η ελληνική ακτοπλοΐα. Πριν από μερικά χρόνια, η ακτοπλοΐα είχε ως διάστημα υψηλής κίνησης τις 80 με 100 ημέρες, τώρα έχει συρρικνωθεί στις 40 με 45. 
Ωστόσο, παρ' όλες τις δυσκολίες, οι εταιρείες του κλάδου, έστω και με εξαιρέσεις, έχουν καταφέρει να επιβιώσουν της κρίσης, εάν και πλέον οι δανείστριες τράπεζες πιέζουν για συγχωνεύσεις.
Της Βάσως Βεγιάζη
Η XRTC Business Consulting, στην ετήσια έκθεσή της για την ελληνική ακτοπλοΐα, απορρίπτει το «μονοπωλιακό μοντέλο» που εφαρμόστηκε στην εγχώρια αεροπορική σκηνή, τονίζοντας ότι μια αντίστοιχη κίνηση δεν θα επιλύσει τα προβλήματα του κλάδου.
Η XRTC, αφού πρώτα υπογραμμίζει ότι, από το 2009 μέχρι το 2013, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες συσσώρευσαν ζημιές 1 δισ. ευρώ, εάν και εφέτος (για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια) η αγορά δείχνει σαφή σημάδια ανάκαμψης, υπογραμμίζει ότι, τόσο οι ακτοπλόοι, όσο και το κράτος, οφείλουν να αποτρέψουν τυχόν μονοπωλιακές καταστάσεις.
Όπως υπογραμμίζουν οι αναλυτές της έκθεσης, “βλέπουμε ότι η αγορά κινείται με τάσεις συμπράξεων και συγχωνεύσεων, με σκοπό τη διάσωση των λίγων εταιρειών. Αυτή η τάση απαιτεί αυτοσυγκράτηση, με σκοπό τη διατήρηση του ανταγωνιστικού της χαρακτηριστικού που θα επιτρέψει την είσοδο επενδυτών, αλλά και την ορθή και πολιτικά ακίνδυνη στρατηγική στον τομέα των επιδοτήσεων”.
Όπως φανερώνει ο πίνακας, από το 2009 και έπειτα, η ακτοπλοϊκή αγορά βρίσκεται σε πτώση. Για παράδειγμα, στα φορτηγά από 480.000 το 2009, οι εταιρείες διακίνησαν 350.000 φορτηγά το 2013.  
Mεταφορικό έργο εταιρειών 
Σε εκατ.
Επιβάτες
Οχήματα
Φορτηγά
2009
12,03
1,57
0,48
2010
11,57
1,50
0,46
2011
10,31
1,24
0,40
2012
9,04
1,03
0,37
2013
8,69
0,96
0,35
*Περιλαμβάνει τις εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο και την HSW
Σύμφωνα με ναυτιλιακά στελέχη, σε ένα εύθραυστο οικονομικό περιβάλλον, όπου το διαθέσιμο προς κατανάλωση εισόδημα έχει συρρικνωθεί σημαντικά και η ανεργία είναι ακόμα σε πολύ υψηλά επίπεδα, ο κλάδος της ακτοπλοΐας δραστηριοποιείται με γνώμονα την κάλυψη του μεταφορικού έργου που βρίσκεται σε πτώση.
Όπως επισημαίνεται στην ανάλυση της XRTC, τα αποτελέσματα για την ακτοπλοΐα θα είναι:
-Ενδεχόμενη συρρίκνωση του στόλου
-Ισχνή βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων των εταιριών
-Αναμένεται ολοκλήρωση των δανειακών αναδιαρθρώσεων
-Δρομολογούνται εξελίξεις στην αναδιάρθρωση ολόκληρου του κλάδου
-Επανασχεδιασμός κάποιων δρομολογίων
-Ομαλή μετάβαση στο νέο κανονιστικό πλαίσιο και προσπάθειες απαγκίστρωσης από παρωχημένες πολιτικές
-Εναλλακτικές δρομολογήσεις εκτός Ελλάδος είναι πιο εύκολο να πραγματοποιηθούν εξαιτίας της σταδιακής βελτίωσης των ναυλαγορών για πλοία RO-RO και RO-PAX.
“Eίναι σαφές ότι τα δεδομένα και οι συσχετισμοί στην ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά διέρχονται μια περίοδο μεγάλων αλλαγών και αναδιοργάνωσης. Το 2014 αναμένεται να επέλθει περαιτέρω βελτίωση σε λειτουργικό επίπεδο, η οποία θα οφείλεται κυρίως στα πρώτα σημάδια βελτίωσης της ζήτησης, στη συγκράτηση του κόστους καυσίμων, καθώς επίσης και στην περαιτέρω συγκράτηση των επιμέρους δαπανών”, αναφέρεται, στην ανάλυση, της XRTC.

Συνολικές προβολές σελίδας