Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Ολυμπία Οδός: Ολιγόωρες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Σελιανίτικα

Ολιγόωρη κυκλοφοριακή ρύθμιση θα ισχύσει στην Ν.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών από τις 21:00 το βράδυ της Πέμπτης 23.10.2014 ως το αργότερο τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής 24.10.2014, κατά τη διάρκεια της οποίας:

-       το ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα μεταξύ των κόμβων Σελιανιτίκων (Χ.Θ. 182+700) και Ανατολικού Αιγίου (Χ.Θ. 172+450), θα εκτρέπεται στην Παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών.

-       το ρεύμα προς Πάτρα δεν επηρεάζεται και θα λειτουργεί κανονικά.

Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών οι εργασίες θα υλοποιηθούν την επόμενη Τετάρτη 29.10.2014 κατά τις ίδιες ώρες.

Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν έκτακτες εργασίες συντήρησης & επέκτασης της εργοταξιακής Σήμανσης από τον αρμόδιο Κατασκευαστή (ΑΚΤΩΡ μέλος της Κ/Ξ Άπιον Κλέος).

Καλό θα ήταν οι οδηγοί να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/27244-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%B3%CF%8C%CF%89%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1

Προς την ανάληψη των ηνίων της Εγνατία Οδός οδεύει ολοταχώς ο Γ. Σκόδρας

Προς την ανάληψη των ηνίων της Εγνατία Οδός Α.Ε. οδεύει ολοταχώς ο Γιώργος Σκόδρας, γνωστός από τη θητεία του στο «τιμόνι» της ΕΥΑΘ, από το 2005 έως το 2009.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «δημοκρατία», η κυβερνητική επιλογή έχει ήδη γίνει και απομένει η γενική συνέλευση της εταιρίας ώστε να επικυρωθεί ο ορισμός του ως προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της.

Ο Γιώργος Σκόδρας, γνωστός καραμανλικός, είναι χημικός μηχανικός και αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Η επιλογή του δεν είναι τυχαία, ειδικά στην κρίσιμη αυτή περίοδο που διανύει η Εγνατία Οδός, με τις πιέσεις για την παραχώρηση, του ομώνυμου αυτοκινητοδρόμου, σε ιδιώτες να αυξάνονται. Επελέγη, όπως σημειώνουν κυβερνητικοί κύκλοι, γιατί θεωρείται ικανός μάνατζερ, είναι συγκρουσιακός και δεν διστάζει να έρθει σε αντιπαράθεση όταν πρέπει, ενώ έχει ταχθεί στο παρελθόν ανοιχτά υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων. Μάλιστα, επί της δικής του θητείας στην ΕΥΑΘ είχε ανοίξει ο δρόμος για την ιδιωτικοποίησή της

Με δεδομένο δε ότι είναι συνηθισμένος στις αντιδράσεις των συνδικαλιστών και των εργαζομένων -είχε μπει για τα καλά σε μια δικαστική διελκυστίνδα εκείνη την εποχή- θεωρείται κατάλληλο πρόσωπο, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι στην Εγνατία Οδό οι εργαζόμενοι τάσσονται υπέρ της αυτόνομης και δημόσιας διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου. Σημειώνεται ότι ο κ. Σκόδρας ήταν μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Εγνατία Οδός Α.Ε. από το 2004 έως το 2007.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/9229-pros-tin-analipsi-ton-inion-tis-egnatia-odos-odeyei-olotaxos-o-g-skodras.html

Κόμβος μεταφορών ο Πειραιάς, με την αρωγή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υποστηρίζει το ΕΒΕΠ

Η απλοποίηση των τελωνειακών υπηρεσιών και η ενίσχυση των συνδυασμένων μεταφορών βρίσκονται στις άμεσες προτεραιότητες του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, όπως φάνηκε σε σύσκεψη που έγινε στο ΕΒΕΠ, παρουσία της γενικής διευθύντριας Τελωνείων Ειρήνης Γιαλούρη και του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάση Ζηλιασκόπουλου.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Βασίλης Κορκίδης τόνισε πόσο σημαντική είναι για την επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο, διεθνές εμπορικό γίγνεσθαι, η μείωση του χρόνου και του κόστους διεκπεραίωσης των τελωνειακών διαδικασιών.

Επεσήμανε, παράλληλα, ότι «η ενίσχυση του εξαγωγικού εμπορίου και η ικανοποίηση των απαιτήσεων των επιχειρήσεων για έγκαιρη, αξιόπιστη και φθηνότερη παράδοση των εμπορευμάτων τους, λαμβάνοντας υπόψη και το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, που δημιουργείται στον Πειραιά, καθώς εξελίσσεται από κόμβο θαλάσσιων συγκοινωνιών μεταξύ Ανατολής και Δύσης, σε κόμβο συνδυασμένων μεταφορών, αποτελούν τεράστιες προκλήσεις για το ΕΒΕΠ, το οποίο σε συνεργασία με τις τελωνειακές αρχές της χώρας, αλλά και με όλους τους λοιπούς εμπλεκόμενους φορείς, συνεχίζει να εργάζεται εντατικά προς αυτή την κατεύθυνση».

Στο πολύπλευρο έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., καθώς επίσης και στη στρατηγική συμφωνία της ελληνικής σιδηροδρομικής εταιρείας με την Cosco αναφέρθηκε ο κ. Θ. Ζηλιασκόπουλος.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/sidirodromos/item/9231-komvos-metaforon-o-peiraias-me-tin-arogi-tis-trainose-ypostirizei-to-evep.html

Συνεργασία με τους εφοπλιστές, στη μεταφορά LNG, θέλει το υπουργείο ΠΕΚΑ

Συνάντηση με εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου ( LNG ) πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο ΠΕΚΑ, με πρωτοβουλία του υπουργού, Γιάννη Μανιάτη.

Το «παρών» στο ραντεβού έδωσαν οι κ.κ. Γιώργος Προκοπίου της DYNAGAS LNG Partners LP, Νικόλαος Τσάκος της TSAKOS GROUP OF COMPANIES, Σταύρος Χατζηγρηγόρης Διευθυντής της MARAN GAS ΜΑΡΙΤΙΜΕ INC (του Ομίλου Αγγελικούση) και Θεοφάνης Σαλλής, Γενικός Διευθυντής της GASLOG LNG Services Ltd. (του Ομίλου Λιβανού).

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, συζητήθηκαν θέματα που άπτονται των πρωτοβουλιών του ΥΠΕΚΑ για την ενίσχυση της ασφάλειας του ενεργειακού εφοδιασμού τόσο της χώρας, όσο και των κρατών-μελών της Ε.Ε στο σύνολο τους, ιδιαίτερα υπό το πρίσμα των γεωπολιτικών προκλήσεων όπως διαμορφώθηκαν το τελευταίο διάστημα. Παράλληλα, εξετάστηκαν τα νέα δεδομένα που θα προκύψουν για το ενεργειακό κόστος στη ναυσιπλοΐα, από την χρήση Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου ως καυσίμου πλοίων (LNG Bunkering).

Ανταλλαγή απόψεων υπήρξε για την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας σε θέματα μεταφοράς και χρήσης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου, δεδομένης της ηγετικής θέσης της ελληνικής ναυτιλίας παγκοσμίως και ιδιαίτερα στον τομέα μεταφοράς LNG.

Ιδιαίτερη συζήτηση έγινε για τις τεχνικές και οικονομικές δυνατότητες που υπάρχουν, αναφορικά με την τροφοδοσία με CNG ή LNG εκείνων των νησιών και των απομακρυσμένων περιοχών όπου δεν υπάρχει σχεδιασμός για τη σύνδεσή τους με το υπάρχον δίκτυο φυσικού αερίου στο ορατό μέλλον. Σχετικές προβλέψεις έχουν συμπεριληφθεί στο Νομοσχέδιο του ΥΠΕΚΑ για την Απελευθέρωση της Αγοράς Φυσικού Αερίου, που κατατίθεται άμεσα στη Βουλή.

Επιπλέον, εξετάστηκαν ενδεχόμενες επενδυτικές πρωτοβουλίες που ενδιαφέρουν τη χώρα μας, σε ζητήματα που σχετίζονται με την τροφοδοσία της ΝΑ Ευρώπης και την ανάπτυξη πλωτών σταθμών LNG.

Ο κ. Μανιάτης υπογράμμισε τη σημασία, αλλά και τη βούλησή του, να εγκαθιδρυθεί μια ανοικτή γραμμή επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ της συγκεκριμένης κατηγορίας των εφοπλιστών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της μεταφοράς LNG, με το ΥΠΕΚΑ, αλλά και με εποπτευόμενους από το υπουργείο Οργανισμούς.

Σημειώνεται ότι στη συνάντηση συμμετείχαν, επίσης, ο Γενικός Γραμματέας Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής του ΥΠΕΚΑ, Κωνσταντίνος Μαθιουδάκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΠΑ, Σπύρος Παλαιογιάννης.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9236-synergasia-me-tous-efoplistes-sti-metafora-lng-thelei-to-ypourgeiou-peka.html

Επιχείρηση εκφοβισμού ναυτεργατών, στη Θάσο, κατήγγειλε η ΠΕΝΕΝ

Η διοίκηση της ΠΕΝΕΝ καταγγέλλει την επιχείρηση τρομοκράτησης των ναυτεργατών στην Πορθμειακή γραμμή Θάσου – Καβάλας, που για άλλη μια φορά, οδηγούνται στο εδώλιο του κατηγορουμένου με αβάσιμες, αστήρικτες και κατασκευασμένες κατηγορίες.

Η δίωξη αφορά απεργίες της ΓΣΕΕ και της ΠΝΟ του 2010, στις οποίες απήργησαν  τα πληρώματα των πλοίων στην παραπάνω Πορθμειακή γραμμή και στις οποίες απεργίες συμμετείχαν σύσσωμοι οι Ναυτεργάτες, σε όλη την χώρα και σε όλες τις κατηγορίες πλοίων.

Στην Πορθμειακή γραμμή της Θάσου – Καβάλας έχει συγκροτηθεί τα τελευταία χρόνια εργοδοτικό – εφοπλιστικό γκέτο που απειλεί, εκφοβίζει και τρομοκρατεί τους Ναυτεργάτες και δρα, όχι μόνο ανεξέλεγκτα, αλλά έχει και την ανοχή των επίσημων αρχών, όπως είναι οι λιμενικές αρχές που καλύπτουν τις αντεργατικές και αυταρχικές δράσεις των εφοπλιστών και ειδικότερα του πλοιοκτήτη Μητσόπουλου.

Η ΠΕΝΕΝ επανειλημμένα έχει καταγγείλει σειρά αυθαιρεσιών των πλοιοκτητών αυτών, χωρίς ωστόσο έως τώρα να έχει παρθεί κανένα μέτρο, τόσο από το ΥΝΑ, όσο και από τα τοπικά Λιμεναρχεία.

Η παραπομπή σε δίκη δεκάδων Ναυτεργατών και άλλων εργαζομένων στις 27/10/2014 δεν πρόκειται να οδηγήσε, όπως επιδιώκουν οι εμπνευστές της δικαστικής δίωξης, ούτε σε παραίτηση από την διεκδίκηση λύσεων στα δίκαια αιτήματα, ούτε σε παραίτηση από τους αγώνες που επιβάλλεται να αναπτυχθούν και να κλιμακωθούν για να αντιμετωπισθεί η αντεργατική και αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9238-epixeirisi-ekfovismoy-naftergaton-sti-thaso-katiggeile-i-penen.html

Συνολικές προβολές σελίδας