Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Προβλήτας ΙΙΙ Ικόνιο: Το μεγάλο έργο των 230εκ.ευρώ από την COSCO

Η μεγάλυτερη (και ιδιωτική μάλιστα) λιμενική επένδυση της χώρας κοστους 230 εκατομμυρίων ευρώ πραγματοποιείται εδώ και καιρό στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά, από την COSCO και αφορά την κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ.

Η Κινεζική εταιρεία που διαχειρίζεται και τον προβλήτα ΙΙ έχει σε λειτουργία μέρος του προβλήτα ΙΙΙ και συνεχίζει τις κατασκευές.  ΜΙλάμε για την κατασκευή και εκμετάλλευση του δυτικού προβλήτα 3, του προβλήτα πετρελαιοειδών για λογαριασμό του ΟΛΠ, αλλά και την αναβάθμιση του λιμανιού με την εγκατάσταση μηχανημάτων τελευταίας τεχνολογίας.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο Πειραιάς θα καταστεί λιμάνι - κόμβος, καθώς θα μπορεί να εξυπηρετεί πλοία νέας γενιάς με τη δυναμικότητα του λιμανιού να αυξάνεται στα 6,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια από 3,7 που είναι σήμερα.

Αναλυτικά περιλαμβάνεται:

(α) η κατασκευή και εκμετάλλευση του Δυτικού Προβλήτα III του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ Α.Ε. από τη ΣΕΠ Α.Ε,

(β) η κατασκευή για λογαριασμό του ΟΛΠ Α.Ε του Προβλήτα Πετρελαιοειδών και

(γ) η αναβάθμιση με νέο μηχανολογικό εξοπλισμό των Προβλητών II και Ανατολικού Προβλήτα ΙΙΙ ΣΕΜΠΟ.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Τα λιμενικά έργα κατασκευής του Προβλήτα ΙΙΙ ο οποίος βρίσκεται δυτικά του Προβλήτα ΙΙ, στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά στο Ν. Ικόνιο, έχουν αντικείμενο την κατασκευή κρηπιδοτοίχων συνολικού μήκους 803,00m με ωφέλιμο βάθος -18,50m από τη Μέση Στάθμη Θαλάσσης (Μ.Σ.Θ.) και τη δημιουργία χερσαίων χώρων για διακίνηση και στοιβασία Ε/Κ και χερσαίων χώρων για στοιβασία κενών Ε/Κ συνολικής επιφάνειας 152 στρεμμάτων περίπου. Η παρούσα κατασκευή σχεδιάστηκε για χρήση RMGs στοιβασίας (6+1) Ε/Κ σε όλη τη χερσαία ζώνη του Προβλήτα ΙΙΙ.

Με αυτόν τον σχεδιασμό επιτυγχάνεται ο στόχος των 1.100.000 TEU και πιο συγκεκριμένα χωρητικότητα στοιβασίας (RMG stack capacity) στο χώρο των RMGs 1,920 TGS και 2,968 TGS για στοιβασία κενών Ε/Κ συνολικά για τον Προβλήτα ΙΙ και ΙΙΙ.

Κατά μήκος του ανατολικού τμήματος του προβλήτα επάνω στον κρηπιδότοιχο, τοποθετούνται σιδηροτροχιές κύλισης Α120 για SPPs ενώ στο δυτικό τμήμα κατασκευάζεται πρανές θωράκισης. Στον χερσαίο χώρο θα κατασκευαστούν 3 (τρία) ζεύγη σιδηροτροχιών Α100 για την εγκατάσταση και λειτουργία 3 σειρών RMGs.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/limania-aerodromia/limania/item/24471-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AE%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B9%CE%B9%CE%B9-%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-230%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-cosco

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας