Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Σε διαιτησία το “Ελ. Βενιζέλος” και η MIG για την τεχνική βάση της ΟΑ

Δεν κατάφεραν να τα βρουν, οπότε σε διεθνή διαιτησία οδηγήθηκε η διαμάχη μεταξύ “Ελ. Βενιζέλος” και MIG για την τεχνική βάση της Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Η MIG, η οποία αγόρασε τον όμιλο της Ολυμπιακής το 2009, αποφάσισε να διακόψει, στις αρχές του έτους, τη λειτουργία της Olympic Engineering, εγκαταλείποντας το μεγάλο υπόστεγο της τεχνικής βάσης. H ΜΙG αιτήθηκε 43,5 εκατ. ευρώ, ως αποζημίωση, από το αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”, το οποίο χαρακτήρισε υπερβολική και μη αποδεκτή την απαίτηση.
Συγκεκριμένα, ο επενδυτικός όμιλος της MIG, αν και είχε το δικαίωμα λειτουργίας της τεχνικής βάσης ως το 2026, αποφάσισε να την εκχωρήσει στο “Ελ. Βενιζέλος”. Η απόφαση αυτή ελήφθη, απόρροια της δρομολογηθείσας εξαγοράς της Olympic Air από την Aegean, αλλά και εξαιτίας της ζημιογόνου πορείας της (η Olympic Engineering είχε ζημιές 8,6 εκατ. το 2012).
Από την πλευρά του, το αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος” δεν αμφισβητεί ότι πρέπει να δοθεί κάποια αποζημίωση στη MIG. Αυτό που αμφισβητεί είναι η εκτίμηση της εμπορικής αξίας που έκανε ο επενδυτικός όμιλος. Πόσο μάλλον, όταν η MIG εκτιμάται ότι αγόρασε το ενεργητικό της τεχνικής βάσης της κρατικής Ολυμπιακής, έναντι 17 εκατ. ευρώ.
Μετά την απόφαση της διαιτησίας, το “Ελ Βενιζέλος” θα προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό για την παραχώρηση του συνόλου της έκτασης της τεχνικής βάσης. Τα μηνύματα δεν είναι ενθαρρυντικά, καθώς μεγάλες τεχνικές βάσεις υπάρχουν σε Ισραήλ, Βουλγαρία, Ρουμανία, Αίγυπτο και φυσικά, σε Γερμανία, Ισπανία και Αγγλία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας