Σε πολύμηνη αναμονή και αύξηση της αγωνίας φορέων-κατασκευαστή και Υπουργείου Υποδομών, κατέληξε η υπόθεση της νέας σύμβασης για την ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου Μορέα.
Ο άξονας που έχει ολοκληρωθεί αφορά τη διαδρομή Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα. Παραμένει όμως ημιτελές το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη και ο Περιφερειακός Καλαμάτας.
Ο λόγος της αναμονής είναι τόσο η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής όσο και του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την τροποποίηση της σύμβασης.
Απαιτήσεις όμως έχει και η εταιρεία κατασκευής σε ποσό που ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι φτάνουν τα 200εκ.ευρώ. Ωστόσο υπάρχει η αισιοδοξία ότι θα βρεθεί η χρυσή τομή έτσι ώστε να φτάσουμε στην τελική ολοκλήρωση του έργου που σε νούμερα, έχει πρόοδο που φτάνει το 95%.
Από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν οι εργασίες θα χρειαστούν λίγοι μήνες για τη λειτουργία και των τελευταίων τμημάτων. Να θυμίσουμε πως η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Μορέα ξεκίνησε το 2007, ένα χρόνο νωρίτερα από τους υπόλοιπους άξονες, γεγονός που βοήθησε στην κατασκευή και λειτουργία του μεγαλύτερου τμήματος του έργου πριν η κρίση παγώσει τα έργα το 2011.
Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com
Ο άξονας που έχει ολοκληρωθεί αφορά τη διαδρομή Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα. Παραμένει όμως ημιτελές το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη και ο Περιφερειακός Καλαμάτας.
Ο λόγος της αναμονής είναι τόσο η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής όσο και του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την τροποποίηση της σύμβασης.
Απαιτήσεις όμως έχει και η εταιρεία κατασκευής σε ποσό που ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι φτάνουν τα 200εκ.ευρώ. Ωστόσο υπάρχει η αισιοδοξία ότι θα βρεθεί η χρυσή τομή έτσι ώστε να φτάσουμε στην τελική ολοκλήρωση του έργου που σε νούμερα, έχει πρόοδο που φτάνει το 95%.
Από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν οι εργασίες θα χρειαστούν λίγοι μήνες για τη λειτουργία και των τελευταίων τμημάτων. Να θυμίσουμε πως η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Μορέα ξεκίνησε το 2007, ένα χρόνο νωρίτερα από τους υπόλοιπους άξονες, γεγονός που βοήθησε στην κατασκευή και λειτουργία του μεγαλύτερου τμήματος του έργου πριν η κρίση παγώσει τα έργα το 2011.
Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου