Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Schmitz Cargobull: Πρωτοπόρος στο Key Account Management

Άλλη μια διάκριση κατάφερε να κερδίσει η εταιρεία κατασκευής ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων, Schmitz Cargobull στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Συγκεκριμένα, το Ευρωπαϊκό ίδρυμα για το Key Account Management (ΚΑΜ) αφού έλεγξε την εταιρεία της απένειμε για ακόμη μια φορά το επαγγελματικό πιστοποιητικό ΚΑΜ. Το Key Account Management ως όρος αναφέρεται σε γενικές γραμμές στις ενέργειες, τις σχέσεις, την επικοινωνία, την ευελιξία και τον επαγγελματισμό που διαθέτει μια εταιρεία με πελάτες-κλειδιά. Δηλαδή τους σημαντικότερους πελάτες της, οι οποίοι αν και αποτελούν μια μικρή ομάδα συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεών της.
Η Schmitz Cargobull είναι από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσε στον εν λόγω τομέα του management αλλά και η πρώτη Ευρωπαϊκή εταιρεία που πήρε το πιστοποιητικό ΚΑΜ το 2011.
«Το επίπεδο τελειότητας του πιστοποιητικού επιβεβαιώνει τον καινοτόμο ρόλο της εταιρείας ως μια υψηλών αποδόσεων, προσανατολισμένη στους πελάτες και την εξυπηρέτησή τους», δήλωσε ο πρόεδρος του EFKAM (European Foundation for Key Account Management), Hartmut H. Biesel.
Η υψηλού ανταγωνισμού και συνεχώς εναλλασσόμενη αγορά δημιουργεί καθημερινά καινούριες ανάγκες και απαιτήσεις. Οι σημαντικοί πελάτες μιας εταιρείας πιέζουν για χαμηλότερο κόστος απαιτώντας παράλληλα ατομικές λύσεις στα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Όπως εξηγεί ο διευθυντής του διεθνούς τομέα Key Account Management της Schmitz Cargobull AG, Josef Warmeling, «μαζί με τα βασικά προϊόντα μας, τα οποία εξελίσσονται συνεχώς μέσω της συνεργασίας μας με τους πελάτες, οι υπηρεσίες μας στο Service διαμορφώνονται και εξειδικεύονται ανάλογα με τις ατομικές ανάγκες των πελατών μας».

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-of-the-world/item/1101-schmitz-cargobull-protoporos-sto-key-account-management

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας