Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Β` φάση Θριάσιο Πεδίο & σταθμός ΖΕΦΥΡΙ, 2 χρόνια για να μπει στην πρίζα

Χρειάστηκαν 2 χρόνια για να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός  για το έργο  «Κατασκευή Β' λειτουργικής φάσης συγκροτήματος Θριασίου και κατασκευή Σ.Σ. Ζεφυρίου». Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 11.8.2011 με φορέα υλοποίησης την ΕΡΓΟΣΕ. Υποβλήθηκαν  7 προσφορές και στη συνέχεια υπήρξαν πολλά προβλήματα καθώς είχαμε αποχωρήσεις, ενστάσεις μέχρι να φτάσουμε στην υπογραφή.

Τελικά η σύμβαση του έργου  υπεγράφη στις 21 Ιουνίου 2013. Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο βρισκόμαστε στην κατασκευαστική περίοδο  για την ολοκλήρωση ενός σημαντικού έργου που θα ενισχύσει τη θέση της χώρας μας στον χάρτη των διεθνών μεταφορών και logistics.

Το έργο είναι προϋπολογισμού 122.193.000 ευρώ και έχει χρονοδιάγραμμα 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης . Αν όλα πάνε καλά η ολοκλήρωση του έργου θα γίνει στις 21 Ιουνίου 2016. Χρηματοδοτείται από τα ΠΕΠ Αττικής στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013. Ανάδοχος είναι η κοινοπραξία Άκτωρ-Alstom Transport, η οποία προσέφερε έκπτωση 30,59%, κάτι που σημαίνει ότι το έργο θα κατασκευαστεί με προϋπολογισμό 86,19 εκατ. ευρώ.

To παρόν έργο ολοκληρώνει την Α' λειτουργική φάση κατασκευής του Θριασίου Πεδίου, η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου: «Κατασκευή συγκροτήματος εγκαταστάσεων στο Θριάσιο Πεδίο με γραμμή σύνδεσης, φάσεις Α΄ και Β΄».

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΓΟΥ
Το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει και ολοκληρώνει τα έργα επιδομής των σιδηροδρομικών γραμμών εντός του συγκροτήματος, τα έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης του συνόλου των γραμμών που κατασκευάζονται στο πλαίσιο τόσο της Α’ όσο και της Β' λειτουργικής φάσης, τις γερανογέφυρες και τον μηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς και την κατασκευή των κτιριακών έργων που είναι αναγκαία για τη διεκπεραίωση των λειτουργιών του συγκροτήματος.

Επίσης, περιλαμβάνει και την κατασκευή του Προαστιακού Σταθμού Ζεφυρίου, που εντάσσεται στη νέα διπλή γραμμή Αθηνών- Κιάτου.

Με το έργο αυτό αναβαθμίζονται οι εμπορευματικές μεταφορές στη χώρα και ιδιαίτερα ο ρόλος τής σύνδεσης του λιμανιού του Πειραιά με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Τέλος, το συγκεκριμένο έργο συμβάλλει στη δημιουργία νέων σύγχρονων υποδομών στο σιδηροδρομικό δίκτυο ενισχύοντας την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας.

*Το έργο περιλαμβάνονται στον Κατάλογο με τα Μεγάλα Υπό Κατασκευή Έργα στην Ελλάδα και η κατασκευή του είναι σε εξέλιξη. Η χρονολογία ολοκλήρωσης των έργων είναι το 2016.

**Το έργο ανήκει διοικητικά στην Περιφέρεια Αττικής.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/afieromata/item/23979-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%8414-%CE%B2-%CF%86%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%B8%CF%81%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%AF%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B6%CE%B5%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B9-2-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%B1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας