Εφέτος
και συγκεκριμένα στις 12.8.2014 συμπληρώνονται 10 χρόνια, από την ημέρα
που η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης», δόθηκε στην
κυκλοφορία.
Πρόκεται για το μεγαλύτερο ελληνικό, τεχνικό έργο όλων των εποχών, με περισσότερες από 41,3 εκατομμύρια διελεύσεις, ενώ άξιο αναφοράς αποτελεί το γεγονός ότι είναι η μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιωτή γέφυρα, πολλαπλών ανοιγμάτων, στον κόσμο.
Το 2013, η μέση ημερήσια κυκλοφορία ξεπερνούσε τις 8.000, έναντι περίπου 14.000 το 2009.
Όσον αφορά το μείγμα κυκλοφορίας, το 85% είναι οχήματα ιδιωτικής
χρήσης, 2% λεωφορεία, 5% μοτοσυκλέτες και 8% φορτηγά.Η “Γέφυρα ΑΕ”
αναμένει αύξηση διελεύσεων 4-5%, με την ολοκλήρωση της “Ιονίας Οδού” και
της “Ολυμπίας Οδού”.
Σε
οικονομικό επίπεδο, η εταιρεία – στα 10 χρόνια λειτουργίας της – είχε
σωρευτικά έσοδα 415 εκατ. και κέρδη 41,5 εκατ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις
στελεχών της εταιρείας, τα έσοδα του 2013 έφτασαν τα 33,5 εκατ.,
εμφανίζοντας μείωση 8%, σε σχέση με το 2012.
Όπως
ανέφεραν τα ίδια στελέχη, σχετικά με την πολιτική των διοδίων, το
48,14% πηγαίνει σε χρηματοοικονομικά έξοδα, το 28,14% σε έξοδα
λειτουργίας και συντήρησης, 19,3% σε φόρους και 2,65% σε κέρδη. Τα
διόδια έχουν παραμείνει σταθερά τα 3 τελευταία χρόνια, με την εταιρεία
να έχει ρίξει βάρος στην εμπορική πολιτική των συχνών χρηστών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου