Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Το υπουργείο Ναυτιλίας προωθεί, εντός 2ετίας, τη χρήση LNG στην ακτοπλοΐα

Η χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου, ως φθηνότερου καυσίμου, ενδεχομένως να δώσει λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει, την τελευταία πενταετία, ο κλάδος της ακτοπλοΐας, παραδέχονται στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας.
Στο πλαίσιο αυτό και με την ελπίδα, εντός διετίας, ένα πλοίο της ακτοπλοΐας να χρησιμοποιεί LNG, διεξήχθη ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο Ναυτιλίας, με τη συμμετοχή φορέων της ακτοπλοΐας και λοιπών εμπλεκόμενων παραγόντων στον τομέα του υγροποιημένου φυσικού αερίου,
Συγκεκριμένα, από πλευράς υπουργείου Ναυτιλίας συμμετείχαν, πέραν του υπουργού Μ. Βαρβιτσιώτη, εκπρόσωποι όλων των αρμόδιων διευθύνσεων του υπουργείου. Από την πλευρά του ιδιωτικού τομέα συμμετείχαν θεσμικοί φορείς και εκπρόσωποι από επιχειρήσεις της ακτοπλοΐας, εκπρόσωποι από την Τράπεζα Πειραιώς, του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, της Poseidon Med, της Qatar Energy και του Ομίλου Κοπελούζου.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης διαπιστώθηκε η βούληση για την προώθηση της χρήσης του LNG στα πλοία της ακτοπλοΐας, συζητήθηκαν θέματα χρηματοδότησης, ενώ τέθηκε ως κεντρικός στόχος, μέσα στην επόμενη διετία, ένα πλοίο της ακτοπλοΐας να χρησιμοποιεί LNG.
«Εμείς θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι σε αυτό θέμα, καθώς πιστεύουμε ότι η χρήση του θα συμβάλλει στη μείωση του λειτουργικού κόστους της ακτοπλοΐας, τονώνοντας την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ακτοπλοΐας με ευεργετικές επιδράσεις για τον καταναλωτή, αλλά και στην εναρμόνιση με την ευρωπαϊκή στρατηγική για μείωση της εκπομπής ρύπων και χρήση καυσίμων φιλικών προς το περιβάλλον», υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας