Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Οι στόχοι του ΣΥΝΔΔΕ&L με την ψήφιση του νομοσχεδίου για τα logistics



Τις θέσεις του σχετικά με το νομοσχέδιο για την εφοδιαστική αλυσίδα κατέθεσε, με υπόμνημα, στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L).

Όπως αναφέρουν σε αυτό, ο πρόεδρος Βασίλης Μπαρμπαγιάννης (φωτό) και η γενική γραμματέας Έλενα Καπετανάκη, πρωταρχικοί στόχοι του ΣΥΝΔΔΕ&L, με την ψήφιση του νομοσχεδίου, είναι:

-Η καθιέρωση της δραστηριότητος των Logistics, εντός συγκεκριμένου νομοθετικού πλαισίου, δοθέντος ότι μέχρι τώρα υπήρχαν αποσπασματικές ρυθμίσεις σε ετερόκλητους νόμους  και αποτελούσε πάγιο αίτημα της αγοράς.

-Η ανάγκη εξίσωσης των όρων δόμησης των αποθηκών με αυτούς των βιομηχανικών κτηρίων και κατάργηση του διαχωρισμού βιομηχανικής και εμπορικής αποθήκης.

-Η απλούστευση των διαδικασιών αδειοδότησης κέντρων αποθήκευσης (συγχώνευση 2 διαφορετικών νομοθετικών πλαισίων, απλούστευση με γνώμονα την περιβαλλοντική επιβάρυνση). Βέβαια, για την πλήρη εφαρμογή των σχετικών διατάξεων απαιτείται η έκδοση σχετικών Προεδρικών Διαταγμάτων.

-Η ένταξη της δραστηριότητας των Logistics εις την χαμηλή όχληση και η άρση σχετικής αντινομίας με άλλους νόμους. 

[ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ]

-Η οριοθέτηση πλαισίου για την Αστική Μεταφορά και Διανομή Εμπορευμάτων (urban logistics) και για την Πράσινη Μεταφορά Εμπορευμάτων (green logistics), σύμφωνα και με τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις. Παρέχεται η δυνατότητα στους δήμους να δημιουργούν χώρους για την προσωρινή συγκέντρωση όλων των προϊόντων προς διανομή στα καταστήματα.

-Η πρόβλεψη για επιχειρηματικά πάρκα εθνικής εμβέλειας, τα οποία θα έχουν έκταση τουλάχιστον 250 στρέμματα, θα διαθέτουν υποχρεωτικά πρόσβαση σε συνδυασμένη μεταφορά και θα υπάγονται στις διαδικασίες fast track, ώστε να γίνει προσέλκυση μεγάλων επενδύσεων. Εννοείται ότι είναι αναγκαία η πρόβλεψη για χρήση μέρους, κατά συνέπεια πολύ λίγων στρεμμάτων από μεμονωμένες επιχειρήσεις ή και από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις

-Προώθηση, τυποποίηση και προτυποποίηση logistics. Αποσαφηνίζονται ζητήματα που αφορούν στη σήμανση των φορτίων, κλπ.

Αναμενόμενα αποτελέσματα:

-Άρση εμποδίων εισόδου και ενίσχυση ανταγωνισμού,

-Διευκόλυνση διαδικασιών αδειοδότησης,

-Μείωση του κόστους των προϊόντων και άρα και της τελικής τιμής του προς τον καταναλωτή,

-Αποσαφήνιση δραστηριοτήτων logistics, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να ωφεληθούν από ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα (ΕΣΠΑ).

«Σε κάθε περίπτωση το παρόν νομοσχέδιο, αποτελεί πόνημα εκπροσώπων και στελεχών του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας, οι οποίοι προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα πλαίσιο εύρυθμης λειτουργίας, με μόνο στόχο την ανάπτυξη ενός υγιούς κλάδου, που είναι δεδομένο ότι μπορεί να λειτουργήσει ως πυλώνας επιτυχίας και αναζωογόνησης της εθνικής οικονομίας», επισημαίνεται στο υπόμνημα. 

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/8823-oi-stoxoi-tou-syndde-l-me-tin-psifisi-tou-nomosxediou-gia-ta-logistics.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας