Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Το 60% του διεθνούς εμπορίου της Κίνας διακινείται με ελληνόκτητα πλοία

Ομιλία με θέμα «Σύγχρονες αναπτυξιακές προκλήσεις της Ελλάδας και ο ρόλος της ελληνικής ναυτιλίας στην Εθνική Οικονομία» πραγματοποίησε, την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου, στο Harvard Kennedy School of Government, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, στο πλαίσιο της προγραμματισμένης επίσκεψης που πραγματοποίησε στις ΗΠΑ.
Η ομιλία έγινε μπροστά σε ένα διεθνές κοινό φοιτητών, ερευνητών και πανεπιστημιακών, που έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, ενδεικτικό των πολλών ερωτήσεων που ακολούθησαν την ομιλία και αφορούσαν κυρίως στην παράνομη μετανάστευση, αλλά και στην πορεία της ελληνικής ναυτιλίας και οικονομίας.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης αναφέρθηκε στον τομέα ευθύνης του και όπως τόνισε: «Η ελληνική ναυτιλία συνέβαλε διαχρονικά, ώστε η χώρα να ξεπεράσει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε.
Τα τελευταία χρόνια αντιμετώπισε την κρίση ως ευκαιρία και μέσα από επενδύσεις στην καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα καταφέρνει να διατηρεί την παγκόσμια πρωτοκαθεδρία της και αποτελεί για μας ιστορικό, εθνικό, οικονομικό και στρατηγικό πλεονέκτημα, το οποίο οφείλουμε να αξιοποιήσουμε, ώστε να βγούμε οριστικά από την κρίση».
Ο υπουργός Ναυτιλίας επικεντρώθηκε στην πρόσφατη συμφωνία της Cosco για το λιμάνι του Πειραιά, με την οποία, όπως τόνισε, μετατρέπεται σ' ένα κορυφαίο διαμετακομιστικό κέντρο στην Νοτιοανατολική Ευρώπη: «οι νέες επενδύσεις της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά δείχνουν τον δρόμο και σε άλλους ενδιαφερόμενους από άλλες χώρες να έρθουν και να επενδύσουν στη χώρα και τα ελληνικά λιμάνια.
Η νέα επένδυση ύψους 230 εκατ. ευρώ στον Πειραιά δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και κυρίως στέλνει το μήνυμα διεθνώς ότι μπορούν να γίνουν πλέον μεγάλες επενδύσεις στρατηγικού χαρακτήρα στην χώρα μας».
Κλείνοντας την αναφορά του στη ναυτιλία ο κ. Βαρβιτσιώτης στάθηκε στις συμφωνίες με τις Κυβερνήσεις της Κίνας και της Νότιας Κορέας για την προώθηση των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων στα κινεζικά και κορεατικά ναυπηγεία, καθώς όπως ανέφερε:
«Οι Έλληνες πλοιοκτήτες είναι πολύτιμοι πελάτες για τα Κινεζικά και Νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία, ενώ το 60% του διεθνούς εμπορίου της Κίνας πραγματοποιείται με ελληνόκτητα πλοία. Με αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά κτίζουμε μια στρατηγική σχέση, με το βλέμμα στο μέλλον».

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9737-m-varvitsiotis-to-60-tou-diethnoys-emporiou-tis-kinas-me-ellinoktita-ploia.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας