Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Το 36% δεν επιστρέφει προϊόντα, που δεν το ικανοποιούν, λόγω μεταφορικού κόστους

Προϊόντα, τα οποία δεν ανταποκρίνονταν στις προσδοκίες τους, έχουν παραλάβει τέσσερις στους δέκα Έλληνες. Αν και ξεκινούν νωρίς την αναζήτηση των καλύτερων δώρων για τα αγαπημένα τους πρόσωπα, την περίοδο των εορτών, δυστυχώς το 40% των Ελλήνων καταναλωτών έχει να αντιμετωπίσει μία με δύο περιπτώσεις, όπου παρέλαβαν ένα προϊόν, το οποίο δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, που διεξήχθη από την Gemius για την PayPal, παρά το γεγονός ότι 9 στους 10 Ευρωπαίους αντιμετωπίζουν την περίοδο των εορτών με θετική διάθεση και το 85% χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως “ενθουσιώδη”, απολαμβάνοντας την αγορά δώρων, είναι φυσικό οι προσδοκίες ως προς τα χριστουγεννιάτικα δώρα να τείνουν να είναι πολύ μεγάλες.
Και ενώ όλοι προσπαθούν να επιλέξουν κάτι πραγματικά πρωτότυπο και μοναδικό, τελικά υπάρχει το ρίσκο να μην ευχαριστήσουν τον αποδέκτη. Φαινομενικά, ο πιο εύκολος τρόπος για να αντιμετωπίσει κανείς το πρόβλημα του ανεπιθύμητου δώρου θα ήταν να επιστρέψει το προϊόν στο μαγαζί.
Ωστόσο, το 36% των Ελλήνων δεν επιστρέφει τα προϊόντα που δεν τον ικανοποιούν - κυρίως για τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής, την περίπλοκη διαδικασία (22%) ή επειδή είναι μια χρονοβόρα ενέργεια (10%).
Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, ο πιο δημοφιλής τρόπος αντιμετώπισης αυτού του προβλήματος είναι να μεταποιήσουμε το προϊόν, ώστε να καλύψει τις ανάγκες μας (32%). Μια άλλη ιδέα, που πολλοί προτιμούν, είναι να χαρίσουν το συγκεκριμένο δώρο σε κάποιον άλλο (23%).
Επιπλέον, το 11% το αποθηκεύει στο υπόγειο, ενώ το 26% το πουλάει στο Διαδίκτυο, που αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία, όχι μόνο για τον άτυχο κάτοχο του δώρου, αλλά και για όλους εκείνους, που αναζητούν τις καλύτερες προσφορές τον Ιανουάριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας