Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Η ΟΦΑΕ εμμένει στην αντίθεσή της για την αύξηση του τονάζ στους 42 τόνους

Εμμένει η ΟΦΑΕ στην αντίθεσή της για την αύξηση του τονάζ στους 42 τόνους, ζητώντας  επαναφορά στο παλαιό καθεστώς.
Με το άρθρο 1 της υπ. αριθμ. ΦΑ1/63197/4636/2014 απόφασης της Γ.Γ. Μεταφορών Πέτη Πέρκα (ΦΕΚ Β 133/22.1.2015) τροποποιήθηκε το άρθρο 2 του ΠΔ 1161/1977 και επιτράπηκε η εκτέλεση εθνικών εμπορευματικών μεταφορών από Φ.Δ.Χ. χωρητικότητας Μ.Α.Μ.Φ.Ο. έως και 42 τόνων, αντί του μεγίστου ορίου των 40 τόνων που ίσχυε μέχρι τότε.
Σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, για τα ΦΔΧ διεθνών μεταφορών, η αύξηση αυτή δεν έχει κανένα πρακτικό αντίκρισμα και όφελος, αφού στις διεθνείς οδούς, εκτός των ελληνικών ορίων, το ανώτατο επιτρεπτό όριο είναι 40 τόνοι.
Ωστόσο, και οι κάτοχοι άδειας ΦΔΧ διεθνών μεταφορών υποχρεώνονται να υφίστανται τις δυσμενείς συνέπειες που απορρέουν από την αύξηση του τονάζ, όπως η αύξηση των τελών για την άδεια, η αύξηση των ασφαλίστρων Φ.Δ.Χ., κλπ.
«Αιτούμαστε την τροποποίηση της παραπάνω Υ.Α. και τη λήψη κάθε αναγκαίου μέτρου για την απαλλαγή των αυτοκινητιστών Φ.Δ.Χ. διεθνών μεταφορών από κάθε πληρωμή που αντιστοιχεί σε χωρητικότητας Μ.Α.Μ.Φ.Ο. άνω των 40 τόνων, σε περίπτωση που δεν το επιλέγουν», αναφέρει η ΟΦΑΕ, σε επιστολή της στο υπουργείο Μεταφορών. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας