Φωτιά
στην επιχειρηματική σύγκρουση, που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Αδριατική
και το Κρητικό πέλαγος μεταξύ των ΑΝΕΚ και Attica από τη μία πλευρά και
του Ομίλου Grimaldi από την άλλη, βάζουν οι πρωτοβουλίες του ιταλικού
Ομίλου, σύμφωνα με την «Nαυτεμπορική».
Στις 19 Δεκεμβρίου ο όμιλος Grimaldi «ανοίγει» μία νέα γραμμή μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας, μεταξύ των λιμανιών της Ραβέννας, Ηγουμενίτσας και Πάτρας,
ενώ μία ημέρα πριν από την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου συζητείται στο
Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) το αίτημα της θυγατρικής του,
Minoan Lines για έκτακτη δρομολόγηση του επιβατηγού «Ικαρος Παλάς» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά.
Πρόκειται
για δύο κινήσεις που τελικό στόχο έχουν, όπως εκτιμούν στην Ακτή
Μιαούλη, τον πλήρη έλεγχο των γραμμών της Αδριατικής από τον Ομιλο
Grimaldi και την αναδιάρθρωση των γραμμών στην ελληνική ακτοπλοΐα.
Με τη δρομολόγηση πλοίου στα Χανιά, πιέζει την ΑΝΕΚ να αποχωρήσει από τη γραμμή της Βενετίας (εξυπηρετείται από το λιμάνι Porto Marghera)
όπως ίσως και τη Hellenic Seaways (HSW) η οποία έχει επίσης
δρομολογημένο το «Νήσος Ρόδος» στη γραμμή Κόρινθος- Porto Marghera.
Επίσης, πιέζεται και η κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Attica, η οποία
δραστηριοποιείται στην Ανγκόνα και το Ηράκλειο, εκτιμούν ακτοπλοϊκοί
κύκλοι.
Να
σημειωθεί ότι το άνοιγμα της γραμμής Ραβέννα-Ηγουμενίτσα-Πάτρα έρχεται
δύο μήνες σχεδόν μετά το ετήσιο διεθνές συνέδριο του Ομίλου Grimaldi στη
διάρκεια του οποίου ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Emanuele
Grimaldi, σημείωνε ότι η προσφερόμενη χωρητικότητα στην Αδριατική είναι
υπερβολική και ζητούσε απόσυρση πλοίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου