Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Ηλεκτροκίνηση του θεσσαλικού σιδηροδρόμου, μέσω ΕΣΠΑ 2014 - 2020

Την ηλεκτροκίνηση του θεσσαλικού σιδηροδρόμου από την Παλαιοφάρσαλο μέχρι την Καλαμπάκα και από τη Λάρισα μέχρι τον Βόλο, συμπεριέλαβε σε πακέτο εξαγγελιών νέων οδικών και σιδηροδρομικών έργων, που έκανε με την ευκαιρία της επίσκεψης του στη Θεσσαλία, ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης.
Σε συνάντηση του με τον περιφερειάρχη κ. Αγοραστό, ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε ότι θα προωθηθεί ως δημόσιο έργο το «κομμένο», από τις συμβάσεις παραχώρησης τμήμα του άξονα κεντρικής Ελλάδας Ε-65 από τη Λαμία έως την Ξενιάδα.
Επίσης, ότι θα γίνουν μελέτες για να προωθηθεί «πολύ γρήγορα», όπως είπε το έργο «από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία, εκεί που κουμπώνει δηλαδή η κεντρική οδός της χώρας, προκειμένου να είναι και περιβαλλοντικά προσαρμοσμένη στα δεδομένα της περιοχής και το κόστος να είναι φθηνότερο».
Για τα έργα ηλεκτροκίνησης του θεσσαλικού σιδηροδρόμου, ο υπουργός παρέπεμψε για χρηματοδότηση στην επόμενη προγραμματική περίοδο του νέου ΕΣΠΑ 2014 - 2020. Επίσης, ο υπουργός ανακοίνωσε την κατασκευή συμπληρωματικού κόμβου, που δεν προβλεπόταν στην αρχική μελέτη, στη θέση Πυργετός, προκειμένου να διευκολυνθεί η πρόσβαση στο Δήμο Τεμπών από τον κεντρικό εθνικό δρόμο.
Το έργο κοστίζει 1 εκατομμύριο και θα προωθηθεί με συμπληρωματικές πιστώσεις προς τον παραχωρησιούχο, ενώ δήμος και περιφέρεια αναλαμβάνουν να προωθήσουν τις απαλλοτριώσεις. Επιπροσθέτως, προωθείται το τμήμα Λάρισα-Φάρσαλα που θα τελειώσει τον Οκτώβρη του 2014. Παράλληλα, προωθείται το έργο παράκαμψης της Ελασσόνας, με κόστος περίπου 25 εκατομμύρια, ώστε να επιτευχθεί η ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου δρόμου της Παλαιάς Εθνικής Οδού Λάρισας-Κοζάνης.
Τέλος, ο υπουργός είπε ότι θα ολοκληρωθεί το έργο της Κάρλας, η αρμοδιότητα του οποίου μαζί με προσωπικό από την κεντρική διοίκηση και τους αναγκαίους πόρους, μεταφέρεται στην περιφέρεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας