Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Θέματα χρηματοδότησης του ελληνόκτητου στόλου στο επίκεντρο των Ποσειδωνίων

Ευρεία συζήτηση γύρω από χρηματοδοτικά θέματα που αφορούν στο επενδυτικό πρόγραμμα των Ελλήνων πλοιοκτητών, για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνόκτητου στόλου, ο οποίος βρίσκεται ήδη στην κορυφαία θέση παγκοσμίως, διεξήχθη στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων.
Στη συζήτηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της δεύτερης ημέρας της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης Ποσειδώνια, η οποία διεξάγεται στην χώρα μας κάθε δύο χρόνια, έλαβαν μέρος μερικοί από τους σημαντικότερους πλοιοκτήτες: Γιώργος Οικονόμου, Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της Dryships Inc, Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, Navios Maritime Holding, Emanuele A. Lauro, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Scorpio Bulkers, Ευάγγελος Μ. Μαρινάκης, Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Capital Product Partners, Αθανάσιος Ι. Μαρτίνος, Διευθύνων Σύμβουλος, Eastern Mediterranean Maritime Limited, Νικόλαος Τσάκος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Tsakos Energy Navigation.
Μπροστά σε ένα κατάμεστο συνεδριακό χώρο, οι ομιλητές συζήτησαν θέματα γύρω από τις χρηματοδοτικές πηγές των επενδυτικών τους προγραμμάτων, ενώ υπήρξε και ένας διάλογος για τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στους πλοιοκτήτες ο δρόμος προς το Χρηματιστήριο.
Ως εκπρόσωπος μιας από τις σημαντικότερες ναυτιλιακές εταιρίες που παραμένουν σε ιδιωτικά χέρια, ο κ. Αθ. Μαρτίνος είπε ότι ο ανταγωνισμός ωφελείται από την πρόσβαση σε ρευστότητα που προσφέρουν οι αγορές, καθώς επίσης και από το επενδυτικό ενδιαφέρον των διάφορων funds. Σημείωσε, δε, ότι οι όποιες επενδύσεις στον χώρο της ναυτιλίας είναι καλοδεχούμενες, αφού συμβάλλουν στην βελτίωση της οικονομίας γενικότερα με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και μέσω μιας σειράς άλλων οφελών που προορίζονται ειδικότερα στον ευρύτερο κλάδο της ναυτιλίας.
«Είναι επίσης ακριβές ότι η είσοδος στο Χρηματιστήριο, των μεγάλων εταιριών, διευκολύνει τη μετάβαση της διοίκησής τους από τη μία γενιά στην άλλη. Διαφαίνεται μία εμφανής τάση της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας, όσον αφορά την μετοχοποίηση των μεγάλων εταιριών του κλάδου και στο μέλλον οι εισηγμένες εταιρίες του χώρου θα υπερτερούν σε αριθμό των μη εισηγμένων, αλλά κάτι τέτοιο θα αποβεί προς όφελος της παγκόσμιας ναυτιλίας αφού έτσι η πρόσβαση την ελληνική ναυτιλιακή εμπειρία και τεχνογνωσία θα είναι πιο εύκολη και πιο ευρεία».
Σχετικά με τον κίνδυνο υπερπροσφοράς σε θέματα χωρητικότητας τονάζ, ο κ. Μαρτίνος είπε ότι μια λύση θα μπορούσε να είναι η ενθάρρυνση των επενδυτικών fund στο να στραφούν στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας