Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Αύξηση του μικτού βάρους των φορτηγών εθνικών μεταφορών σε 42 τόνους

Υπεγράφη απόφαση του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου, με την οποία επεκτείνεται το μέτρο της αύξησης του μικτού βάρους των φορτηγών αυτοκινήτων εθνικών μεταφορών σε 42 τόνους, εκτός από τα βυτιοφόρα μεταφοράς υγρών καυσίμων και θερμής ασφάλτου και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containers) και στις λοιπές κατηγορίες φορτηγών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, προϋπόθεση για την υπαγωγή των φορτηγών αυτοκινήτων στην παραπάνω ρύθμιση, είναι τα αυτοκίνητα αυτά να έχουν πέντε τουλάχιστον άξονες και να επιτρέπεται κατασκευαστικά η αύξηση του μικτού τους βάρους μέχρι τους 42 τόνους.
«Η ρύθμιση αυτή κρίθηκε αναγκαία αφενός για να μην υπάρχει άνιση μεταχείριση των μεταφορέων, σε σχέση με το είδος της μεταφοράς την οποία εκτελούν, αφετέρου για να υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση των φορτηγών αυτοκινήτων.
Άλλωστε τα φορτηγά αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής τα οποία κατασκευαστικά έχουν την δυνατότητα αύξησης του μικτού τους βάρους, κυκλοφορούν σε χώρες της Ε.Ε. με πολύ μεγαλύτερο μικτό βάρος (πάνω από 45 τόνους )», δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών.
Αναλυτικές πληροφορίες στο σχετικό ΦΕΚ (σελίδες 2-3). 


1 σχόλιο:

  1. Η εν λόγω απόφαση προκάλεσε την αντίδραση του ΠΣΧΕΜ. Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του συνδικάτου, Πέτρος Σκουλικίδης «η αύξηση του τονάζ σε 42 τόνους είναι καταστροφική για τα αυτοκίνητα κοινού φόρτου, δεδομένου ότι, όπως εξηγήθηκε γραπτώς και προφορικώς στον υφυπουργό Μεταφορών, οι μεταφορές της κατηγορίας αυτής γίνονται με το δρομολόγιο και όχι με το τονάζ».

    Όπως επισημαίνουν στελέχη του ΠΣΧΕΜ, «βάζοντας 2 τόνους παραπάνω, θα γίνονται λιγότερα δρομολόγια», εκφράζοντας την απορία τους «από ποιους παρασύρθηκε ο υφυπουργός;».

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας