Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Ο Θ. Δρίτσας αναπληρωτής υπ.Ναυτιλίας. Τι θα κάνει με εφοπλιστές - Cosco;

Ο βουλευτής Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ Θεόδωρος Δρίτσας ανέλαβε καθήκοντα αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας, στο υπερ - υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού.
Ο κ. Δρίτσας, το όνομα του οποίου «έπαιζε» και για το υπουργείο Άμυνας, γνωρίζει το χώρο της ναυτιλίας και της ακτοπλοΐας, όντας συντονιστής του ΣΥΡΙΖΑ, στον συγκεκριμένο τομέα.
Πριν από λίγες ημέρες, στην εκδήλωση κοπής της πίτας του ΝΕΕ, που διεξήχθη στο Ίδρυμα Ευγενίδου, ο κ. Δρίτσας είχε αναφερθεί στην ίδρυση δημόσιας ακτοπλοϊκής εταιρείας, αλλά και στη δραστηριοποίηση «περίεργων» funds, που τοποθετούνται στη ναυτιλία και περιορίζουν τις ανταγωνιστικές δυνατότητες των παραδοσιακών πλοιοκτητών. Μάλιστα, τόνισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, θα επιδιώξει να παρέμβει στο ζήτημα αυτό.
Eπίσης, στο ραδιοφωνικό σταθμό του Alpha 9,89, ο κ. Δρίτσας είχε αναφερθεί σε επανεξέταση της συμφωνίας με την κινεζική Cosco, ενώ είναι γνωστή η εναντίωση του ΣΥΡΙΖΑ στην πώληση των ΟΛΠ και ΟΛΘ.
«Πάγια θέση για εμάς το λιμάνι του Πειραιά, όπως και τα υπόλοιπα λιμάνια της χώρας, είναι πυλώνας στρατηγικής σημασίας για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Τώρα, η σύμβαση με την Cosco έχει γίνει, έχει διανύσει ένα χρονικό διάστημα μεγάλο, έχουμε και την πρόσφατη ψήφιση του φιλικού διακανονισμού, όλα αυτά έχουν γίνει, αλλά δεν βοηθούν.
Όλα αυτά δεν είναι σωστές επιλογές, δεν βοηθούν, βοηθούν σε μια κερδοφορία της εταιρείας, αλλά δεν προσθέτουν προστιθέμενη αξία στην ελληνική παραγωγική διαδικασία. Άρα χρειάζεται επανεξέταση των πάντων και αυτό θα το κάνουμε, αλλά δεν μπορώ να σας πω περισσότερα. Προφανώς υπάρχουν πολλά περιθώρια σ' αυτή την κατεύθυνση», είχε επισημάνει ο κ. Δρίτσας.
Εκτός των ανωτέρω, με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται η στάση του ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με το φορολογικό καθεστώς των Ελλήνων εφοπλιστών. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κατακρίνει την «φορολογική εύνοια» των εφοπλιστών, αλλά και το γεγονός ότι, αρκετοί από αυτούς, προτιμούν αλλοδαπές σημαίες και εργαζόμενους.


1 σχόλιο:

  1. Θ. Δρίτσας: Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ σταματά, διατηρείται δημόσιος ο Πειραιάς

    «Ο δημόσιος χαρακτήρας του λιμανιού διατηρείται και η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ σταματά εδώ», δήλωσε ο Θεόδωρος Δρίτσας, κατά την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης, όπου ανέλαβε καθήκοντα αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας, στο υπερ - υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού.

    Στο διαγωνισμό πώλησης του 67% του ΟΛΠ, στον οποίο οι δεσμευτικές προσφορές αναμένονται στις αρχές Μαρτίου, συμμετέχουν η δανέζικη APM Terminals, η κινεζική Cosco και η International Container Terminals Services (ICTS) από τις Φιλιππίνες.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι, λίγο πριν την εκπνοή της προεκλογικής περιόδου, στο ραδιοφωνικό σταθμό του Alpha 9,89, ο κ. Δρίτσας είχε αναφερθεί σε επανεξέταση της συμφωνίας του ΟΛΠ με την κινεζική Cosco, κάτι το οποίο μένει να διαφανεί στη συνέχεια.

    Όπως είναι φυσικό, οι εξαγγελίες για τον ΟΛΠ ακουμπούν και τον ΟΛΘ. Πλέον, με ενδιαφέρον αναμένεται, εάν ο ΣΥΡΙΖΑ ταχθεί υπέρ των επιμέρους παραχωρήσεων των λιμενικών υποδομών (κρουαζιέρα, car terminal, Σ.ΕΜΠΟ., κ.α.).

    Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/10332-th-dritsas-i-idiotikopoiisi-tou-olp-stamata-diatireitai-dimosios-o-peiraias.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας