Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Sarmed: H εταιρεία logistics που διπλασίασε προσωπικό στην κρίση!

Τα καλά πρέπει να λέγονται και να δημοσιοποιούνται. Η εταιρεία logistics Sarmed διπλασίασε σχεδόν το προσωπικό της στα χρόνια της κρίσης. Έτσι, ενώ το 2010 απασχολούσε 112 άτομα προσωπικό, το 2014 αυξήθηκε σε 197.
«Σε πείσμα των καιρών, η εταιρεία διπλασίασε το προσωπικό. Αυτό οφείλεται, κυρίως, στις επιτυχείς κινήσεις αναδιοργάνωσης, σε συνδυασμό με την είσοδο σε νέες αγορές», επισήμανε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Sarmed Γιάννης Σαραντίτης, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου.  
Ο κ. Σαραντίτης αναφέρθηκε στα οικονομικά και επιχειρησιακά αποτελέσματα της τελευταίας χρήσης, αλλά και στους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας. Πέρσι, η Sarmed διαχειρίστηκε 22.000 κωδικούς, με δυνατότητα αποθήκευσης 75.000 παλετών. Επίσης, 1.100 γραμμές παραγγελιών, διανέμοντας 17.000.000 κιβώτια.
Συνοπτικά, το πελατολόγιο της Sarmed αυξήθηκε με 11 νέες συνεργασίες το 2013 και 17 το 2014, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις της, η εταιρεία διαθέτει μερίδιο αγοράς 4,5% στο γενικό φορτίο και 53% στα logistics οχημάτων.
«Υπάρχει διεθνώς μια τάση καθετοποίησης δραστηριοτήτων. Οι 3PL providers μετατρέπονται σε 3PL integrators. Οι εταιρείες έχουν την ανάγκη να απευθύνονται σε έναν πάροχο, από το σημείο της παραγωγής έως την τελική παράδοση», υπογράμμισε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Sarmed, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου.   
Η στρατηγική του 2015
Η στρατηγική της Sarmed, για το 2015, συνοψίζεται στη διαρκή αναζήτηση για καινοτομίες, σε συνδυασμό με την προσφορά οικονομικών λύσεων, στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών, στην αύξηση του πελατολογίου, αλλά και στην αναγνώριση και αποδοχή από το σύνολο της αγοράς.
«Το πελατολόγιο μας αποτελείται από διάφορους κλάδους. Τα τελευταία 2 χρόνια μπήκαμε δυναμικά στον κλάδο διαχείρισης τροφίμων και ποτών και δη, στο ψυχώμενο φορτίο που βλέπουμε μεγάλη ανάπτυξη», ανέφερε ο κ. Σαραντίτης.
Παράλληλα, η εταιρεία στοχεύει να προχωρήσει σε διεθνή επέκταση με το μοντέλο κοινοπραξίας, με τοπικούς εταίρους, σε επιλεγμένες αγορές στη Ν.Α. Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, αλλά και σε εγχώρια επέκταση, αναπτύσσοντας στόλο και τοπικά κέντρα διανομής (hubs), σε κομβικές πόλεις.
Ήδη, η εταιρεία συνεργάζεται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για συνδυασμένες μεταφορές και παραδόσεις, μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου και του κέντρου διανομής, στο Τρίγωνο Θεσσαλονίκης.
Στα 1,54 εκατ. τα κέρδη του 2014
Η εταιρεία εκτιμάται ότι έκλεισε το 2014 με κέρδη προ φόρων ύψους 1,54 εκατ. ευρώ, έναντι 1,69 εκατ. το 2013. Ωστόσο, ο κύκλος εργασιών εμφανίζεται αυξημένος στα 20,9 εκατ. ευρώ, έναντι 16,320 εκατ. το 2013.
«Η κερδοφορία είναι ίδια, καθώς έχουν συμπιεστεί τα περιθώρια κέρδους», σχολίασε ο κ. Σαραντίτης.
Όχι σε μονοπώλιο στο Θριάσιο εμπορευματικό
Συνθήκες μονοπωλίου θεωρεί η Sarmed ότι θα δημιουργήσει τυχόν παραχώρηση του νέου εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, σε ένα μόνο κοινοπρακτικό σχήμα.
Η Sarmed συμμετείχε στη πρώτη φάση της εκδήλωσης μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος του σχετικού διαγωνισμού της ΓΑΙΑΟΣΕ, στην οποία κατέθεσαν προτάσεις σημαντικές εταιρείες του χώρου, όπως: Cosco, Grivallia (πρώην Eurobank Properties), Goldair, MedLog, FoodLink, RedePlan.
Ο κ. Σαραντίτης τάχθηκε υπέρ της κατάτμησης της έκτασης του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, αποκαλύπτοντας ότι δεν έχει έρθει σε επαφή με τις υπόλοιπες εταιρείες για την σύσταση κοινοπραξίας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας