Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Ο Θ. Δρίτσας αντιδρά στο "μοντέλο Αδριατικής" στην εγχώρια ακτοπλοΐα

Στις επιπτώσεις του 3ου μνημονίου στον κλάδο της ναυτιλίας εστίασαν, κατά τη συνάντησή τους, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), με τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα.
Ειδική μνεία έγινε για τη νομοθεσία που επιβάλλει τον εναρμονισμό των συνθέσεων των πληρωμάτων της ακτοπλοΐας, με εκείνων που ισχύουν στις διεθνείς γραμμές (Αδριατική).
«Όπως όλοι γνωρίζουν η κυβέρνησή μας έχει εξαναγκαστεί σε πολιτικές επιλογές που δεν είναι δικές μας, πολύ περισσότερο, μάλιστα, που η ρύθμιση αυτή δεν στοχεύει σε δημοσιονομικά αποτελέσματα, αλλά σε ενίσχυση της επιχειρηματικής ισχύος σε βάρος της εργασίας», εξήγησε ο κ. Δρίτσας.
Ο υπουργός τόνισε ότι η ρύθμιση αυτή μπορεί να γεννήσει κινδύνους, αναφορικά με την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής - όπως συνέβη στο Norman Atlantic - και άμεσες επιπτώσεις στην αύξηση της ανεργίας, ενώ δεσμεύτηκε ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει τη διαπραγμάτευση, προκειμένου οι δανειστές να την επανεξετάσουν.

Παράλληλα, παρουσίασε μία σειρά πρωτοβουλιών του υπουργείου που άπτονται:
-Της άμεσης υλοποίησης της πρόσφατης νομοθετικής ρύθμισης για την εξόφληση των απλήρωτων ναυτικών μέσω της κατάπτωσης των εγγυητικών επιστολών,
- Της διευθέτησης θεμάτων του Οίκου Ναύτου,
-Της έναρξης διαλόγου με τους εμπλεκόμενους φορείς για την αποστολή και το έργο του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας
-Της προώθησης των διαδικασιών για την διευθέτηση της εκκρεμότητας ασφάλισης των Ελλήνων ναυτικών που εργάζονται σε πλοία με ιταλική σημαία,
-Της άμεσης εξέτασης κάθε συγκεκριμένης καταγγελίας για παραβίαση εργατικής νομοθεσίας,
-Της ανάληψης πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση της ανεργίας και την αύξηση της απασχόλησης των Ελλήνων ναυτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας