Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Κάθετος Εγνατίας Αρδάνιο-Ορμένιο, σιγά-σιγά ολοκληρώνεται

Ο άξονας Αρδάνιο–Ορμένιο μήκους 124 χλμ. είναι άξονας στρατηγικής σημασίας και βασική σύνδεση με την Βουλγαρία.  Αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών και απόληξη του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου IX στο ελληνικό έδαφος.

Αυτή την εποχή υπό κατασκευή είναι τα τμήματα Αρδάνιο-Μάνδρα (ανάδοχος ΑΕΓΕΚ με έκπτωση 43%)  και Μάνδρα-Ψαθάδες (ανάδοχος ΙΟΝΙΟΣ με αντικατάσταση του αναδόχου). Στο έργο Μάνδρα-Ψαθάδες παραδόθηκαν προ μηνών  η παράκαμψη Διδυμότειχου (500 μέτρα μήκος) και ένα ακόμα τμήμα 1.000 μέτρων. Το επόμενο διάστημα αναμένεται η παράδοση και άλλων τμημάτων. Η συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης είναι στις 17 Ιουλίου 2014 αλλά σύμφωνα με πληροφορίες το έργο θα πάρει μία μικρή παράταση μέχρι το τέλος του φετινού έτους για ολοκληρωθεί. Το έργο κατασκευάζεται από την ΑΕΓΕΚ.

Το τμήμα Αρδάνιο-Μάνδρα δημοπρατήθηκε στις αρχές του 2011 και υπογράφηκε στα τέλη Μαρτίου του 2011 με στόχο να ολοκληρωθεί σε 36 μήνες. Με από αυτή την καθυστέρηση η ολοκλήρωση μεταφέρεται στο μέλλον. Με απόφαση της Εγνατίας Οδού τον Ιούνιο του 2015 η ολοκλήρωση του άξονα μεταφέρθηκε για τις 22 Σεπτεμβρίου 2015.


Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ο άξονας αναβαθμίζεται με στόχο τη μετατροπή του σε κλειστή οδό ταχείας κυκλοφορίας διατομής πλάτους 12/14 μ. με μία λωρίδα κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση.  Κατασκευάζεται μεγάλος αριθμός τεχνικών, ανισόπεδοι κόμβοι εισόδου/εξόδου, παράπλευρο δίκτυο καθώς και παρακάμψεις οικισμών.

Το συγκεκριμένο έργο (Αρδανίου – Μάνδρας) είναι μήκους 37,5 χλμ και η συγκεκριμένη εργολαβία περιλαμβάνει: Την κατασκευή δυο οδικών παρακάμψεων οικισμών: Παράκαμψη Προβατώνα, μήκους 3,90 χλμ. και Παράκαμψη Κορνοφωλιάς, μήκους 3,8 χλμ. περίπου.

Περιλαμβάνει επίσης την κατασκευή δέκα ανισόπεδων κόμβων (Πέπλου, Θυμαριάς, Προβατώνα, Φυλακτού, Λύρας – Λαγυνών, Δαδιάς, Κορνοφωλιάς, Νότειος Σουφλίου, Βόρειος Σουφλίου, Μάνδρας) με την κατάργηση των υφιστάμενων.

Στο τμήμα Μάνδρα –Ψαθάδες πραγματοποιούνται έργα ολοκλήρωσης από τα υπόλοιπα που άφησε η προηγούμενη εργολαβία της εταιρείας ΒΙΟΤΕΡ.

 *Το έργο περιλαμβάνεται στον Κατάλογο με τα Μεγάλα Υπό Κατασκευή Έργα στην Ελλάδα και η κατασκευή του έργου ομαλοποιήθηκε.Το Αρδάνιο-Μάνδρα θα ολοκληρωθεί το 2015 και το Μάνδρα-Ψαθάδες το 2014.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/afieromata/item/24003-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%8414-%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%B3%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%BF-%CE%BF%CF%81%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CE%B9%CE%B3%CE%AC-%CF%83%CE%B9%CE%B3%CE%AC-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας