Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Γ. Ανωμερίτης: «Μηχανή ανάπτυξης» της ελληνικής οικονομίας και του Πειραιά ο ΟΛΠ

Τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης του 2014 του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, παρουσίασε ενώπιων της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών (ΕΘΕ), ο πρόεδρος και διευθύνον σύμβουλος του Οργανισμού Γιώργος Ανωμερίτης.
Ο κ. Ανωμερίτης συνεπικουρούνταν από τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο Π. Πετρουλή, τον γενικό διευθυντή Στ. Χατζάκο και την δ/ντρια οικονομικών υποθέσεων Αικ. Βενάρδου.
Ο επικεφαλής του Οργανισμού στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι εν μέσω αρνητικής συγκυρίας (Συρία, Ουκρανία, Β. Αφρική, Μέση Ανατολή κλπ.), η οποία επηρεάζει τα μεγέθη του χώρου των θαλασσίων μεταφορών, για 5η συνεχή χρονιά ο ΟΛΠ Α.Ε. εμφάνισε κέρδη.
Υπενθύμισε στην ΕΘΕ ότι κατά την οικονομική χρήση του 2014 ο ΟΛΠ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα:
Ο κύκλος εργασιών παρουσίασε μείωση 4%.
Το μικτό κέρδος εμφάνισε αύξηση 3,3%.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8.891.464,98 ευρώ έναντι 11.824.617,21 ευρώ του 2013.
Τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν κατά 4,76%
Τα χρηματικά διαθέσιμα του Οργανισμού ανήλθαν στις 31.12.2014 σε 54.466.299,3600 ευρώ έναντι 40.624.049 του 2013, σημειώνοντας αύξηση κατά 34,1%.
Ερωτηθείς για το φλέγον θέμα της πώλησης του 67% του Οργανισμού και για τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν στο εξής, ο κ. Ανωμερίτης παρέπεμψε τους ερωτώντες επενδυτές στο ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο είναι ο κύριος των μετοχών αυτών.
Μεταξύ άλλων τόνισε ότι ο ΟΛΠ αποτελεί «μηχανή ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, του Πειραιά και των επιχειρήσεων του, συμβάλλοντας παράλληλα στις κοινωνικές, περιβαλλοντικές και πολιτιστικές διεργασίες της πόλης. Ο ΟΛΠ Α.Ε. συμμετέχει στα διεθνή δρώμενα και κινείται στα πλαίσια των κανόνων της Ευρωπαϊκής λιμενικής αγοράς».
Πέραν αυτού, στην παρουσίασή του ο πρόεδρος του ΟΛΠ ανέφερε ως κύρια γεγονότα του 2014 τα εξής:
α. Τη νέα Σύμβαση Παραχώρησης με τη ΣΕΠ Α.Ε. μέσω «φιλικού διαγωνισμού» για την κατασκευή του δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ και του Προβλήτα πετρελαιοειδών του ΟΛΠ Α.Ε., επενδυτικής δαπάνης 230 εκατ. ευρώ, ένα έργο το οποίο θα επιφέρει το 2021 ετήσια έσοδα στον ΟΛΠ Α.Ε. ύψους 110 εκατ. ευρώ
β. Την έγκριση κατασκευής του νότιου Προβλήτα κρουαζιέρας επενδυτικής δαπάνης 136 εκατ. ευρώ με κατά 95% κοινοτική χρηματοδότηση
γ. Την ολοκλήρωση του επιλιμένιου σιδηροδρομικού σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων στο Ν. Ικόνιο
δ. Την περαιτέρω προώθηση των μελετών και έργων της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά και
ε. τη συνεχή προώθηση βάσει του στρατηγικού του σχεδιασμού των έργων ανάπτυξης ύψους 550 εκατ. ευρώ.
Ο ΟΛΠ Α.Ε. πέρα από τη στρατηγική του συνεργασία στον χώρο των εμπορευματοκιβωτίων με τη ΣΕΠ Α.Ε., προωθεί νέες συνεργασίες κυρίως στον χώρο της κρουαζιέρας με νέες συμμαχίες μεγάλων εταιριών, όσο και στο car terminal.
Να σημειωθεί ότι, ιδιαίτερη ικανοποίηση προκάλεσε στους επενδυτές ότι τον Μάιο 2015, ο Πειραιάς και το λιμάνι του καθίστανται το κέντρο των ευρωπαϊκών ναυτιλιακών και λιμενικών μέσα από: (α) το Συνέδριο της ESPO 2015 και (β) την Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας, εκδηλώσεις στις οποίες και θα συμμετάσχουν ως Σύνεδροι και θα στηρίξουν τις πολιτικές του Δήμου και του ΟΛΠ.
Διαβάστε ολόκληρη την παρουσίαση του κ. Ανωμερίτη στην ΕΘΕ στο επισυναπτόμενο αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας