Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Προς εφαρμογή κοινών κανόνων για τον έλεγχο των βαρέων οχημάτων στην ΕΕ

Στη θεσμοθέτηση και εφαρμογή κοινών κανόνων για τον έλεγχο των βαρέων οχημάτων, καθώς και την ενιαία εφαρμογή των κανόνων ασφαλούς οδήγησης που πρέπει να τηρούνται για τους οδηγούς αυτών, συμφώνησαν έντεκα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Συγκεκριμένα, μετά την συνάντηση του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου με τον Υπουργό Μεταφορών, Θαλάσσης και Αλιείας της Γαλλίας κ. Frederic Civillier, που είχε λάβει χώρα στη Γαλλία τον Απρίλιο του 2014, σχετικά με τον έλεγχο των οδικών βαρέων οχημάτων, εντάχθηκε προς συζήτηση στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών, το οποίο διεξήχθη στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ, η σχετική, με το ανωτέρω θέμα, πρωτοβουλία της Γαλλίας.
Υπεγράφη κοινή δήλωση των κρατών μελών της ΕΕ (Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πορτογαλία και Ισπανία), με την οποία προτείνεται η θεσμοθέτηση και εφαρμογή κοινών κανόνων για τον έλεγχο των βαρέων οχημάτων, καθώς και η ενιαία εφαρμογή των κανόνων ασφαλούς οδήγησης που πρέπει να τηρούνται για τους οδηγούς αυτών.
Δημιουργία Ευρωπαϊκού Οργανισμού Οδικών Μεταφορών
Στο πλαίσιο της παραπάνω πρωτοβουλίας, θα ζητηθεί από τη νέα Επιτροπή η δημιουργία Ευρωπαϊκού Οργανισμού Οδικών Μεταφορών, κατ’ αναλογία των πρακτικών που ισχύουν στο σιδηροδρομικό και εναέριο χώρο.
Μετά από συνεννόηση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου με τον Γάλλο ομόλογό του κ. Frederic Civillier, η συνάντηση των Οδικών Μεταφορών θα αποκτήσει θεσμικό χαρακτήρα και θα επαναλαμβάνεται ετησίως στις πρωτεύουσες των υπογραφόντων χωρών. Η Ελλάδα, μάλιστα, θα ζητήσει η επόμενη συνάντηση να πραγματοποιηθεί στην Αθήνα.
Εξαιτίας της παραπάνω κοινής δήλωσης ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δήλωσε τα εξής: «Κατορθώσαμε και αναδείξαμε το θέμα της αναγκαιότητας εφαρμογής κοινών συνθηκών κατά τη διενέργεια των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη, προκειμένου να καταπολεμηθεί ο αθέμιτος ανταγωνισμός, ο οποίος δημιουργείται σε βάρος των Ελλήνων μεταφορέων με συνέπεια τη μείωση του μεταφορικού έργου, την αύξηση του κόστους μεταφοράς και τη μείωση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών προϊόντων». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας