Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

«Ξεμένουν» από ρευστό και οι οδικοί μεταφορείς. Συνάντηση ομοσπονδιών με Γ. Σταθάκη

Το πρόβλημα ρευστότητας των οδικών μεταφορέων και διαμεταφορέων και οι αρνητικές συνέπειες στη λειτουργία του κλάδου αναλύθηκαν στην συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι από την ΟΦΑΕ, το ΠΣΧΕΜ και το ΣΥΝΔΔΕ&L με τον υπουργό Οικονομίας και Υποδομών Γιώργο Σταθάκη.
Ο υπουργός κάλεσε σε έκτακτη συνάντηση τις ομοσπονδίες του κλάδου, μεταξύ των οποίων τον πρόεδρο της ΟΦΑΕ Απόστολο Κενανίδη, τον πρόεδρο του ΠΣΧΕΜ Πέτρο Σκουλικίδη, καθώς και τον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L ) Βασίλη Μπαρμπαγιάννη.
Κύριο θέμα συζήτησης ήταν η αναμενόμενη νέα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που θα καθορίζει τα έκτακτα μέτρα, σε ότι αφορά τις τραπεζικές συναλλαγές.
Ο υπουργός Οικονομίας αναγνώρισε ότι η σημασία των οδικών μεταφορών είναι ζωτικής σημασίας για το σύνολο της αγοράς και της εθνικής οικονομίας και για το λόγο αυτό, ζήτησε προτάσεις για την ομαλότερη δυνατή λειτουργία του κλάδου.
Στο πλαίσιο αυτό, οι οδικοί μεταφορείς έδωσαν αναλυτικά στοιχεία, σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή λειτουργία, λόγω της έλλειψης ρευστότητας, της εξάλειψης κάθε πιστωτικής πολιτικής και γενικά, την πρωτοφανή αδρανοποίηση της αγοράς, κατά τις τελευταίες ημέρες.
«Εξηγήσαμε πως τα προβλήματα ξεκινούν από τον εφοδιασμό με πετρέλαιο, την αδυναμία πληρωμής των διοδίων και των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
Ενδεικτικά, αναφέραμε πως το κόστος για τα λειτουργικά έξοδα και μόνο ενός δρομολογίου μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης, κυμαίνεται από 4.000 μέχρι 5.000ευρώ, ποσό που δεν δύναται να καταβάλλει κανείς τοις μετρητοίς», επισημαίνουν στελέχη της ΟΦΑΕ.
Επίσης, οι οδικοί μεταφορείς τόνισαν:
-Τον υπαρκτό κίνδυνο ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των αλλοδαπών οχημάτων, έναντι των ελληνικών, κάτι το οποίο θα αποτελέσει και τη χαριστική βολή για τον κλάδο που μαστίζεται από τον αθέμιτο ανταγωνισμό, εδώ και χρόνια.
-Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν δεκάδες οδικοί μεταφορείς, οι οποίοι έχουν «εγκλωβιστεί» σε ξένες χώρες, καθώς δεν διαθέτουν, σε ρευστό, τα απαραίτητα χρήματα για να επιστρέψουν στις οικογένειές τους.
Τέλος, υπήρξε αισιοδοξία ότι η νέα ΠΝΠ θα είναι πιο ευέλικτη, διευκολύνοντας περισσότερες τραπεζικές συναλλαγές. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας